بزرگ‌ترین عرضه کننده نرم افزارهای اتوماسیون آی‌تی به مالکیت شرکت‌ ای‌کیو‌تی در آمد

فاوانیوز : شرکت یوسی۴ (UC۴) که لقب بزرگ‌ترین عرضه کننده نرم افزارهای اتوماسیون آی تی لقب گرفته است، توسط شرکت‌ ای‌کیو تی (EQT) خریداری شده است.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از همکاران سیستم ، این دو شرکت از توافق یکدیگر برای انعقاد یک قرارد داد ۲۷۰ میلیون دلاری خبر داده‌اند. یوسی۴ یک شرکت استرالیایی است که در سال مالی ۲۰۱۲ از رشد مالی بسیار شتابنده‌ای برخوردار بود و انتظار می‌رود در سه ماهه اول سال مالی ۲۰۲۴ هم به این رشد ادامه دهد. شرکت‌ ای‌کیو‌تی نیز یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های خصوصی در شمال اروپا است که بیش از ۲۲ میلیارد دلار سرمایه دارد. بر اساس اعلام مقامات این دو شرکت انتظار می‌رود فرایند خرید مذکور در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۲ تکمیل شود.

شرکت یوسی۴ به کسب و کارهای مشتری کمک می‌کند سیستم‌های آی تی خود را به پلت فرم‌های نسل سومی مثل فناوری پردازش ابری و پایگاه‌های داده‌ای کلان منتقل کنند.

این شرکت که حدود ۲۵ سال است در صنعت نرم افزار‌ها و راهکارهای کسب و کار مشغول فعالیت است، اعلام کرده است روزانه ده‌ها میلیون عملیات اتوماسیون سازی را برای بیش از ۲ هزار مشتری خود در سراسر جهان انجام می‌دهد. شرکت‌های بزرگی همانند بی‌تی گلوبال سرویس، تی یو آی و گروه بانکداری فرانسه از جمله مشتریان یوسی۴ هستند.

این اولین بار نیست که شرکت‌ ای‌کیو تی اقدام به خرید یک شرکت دیگر می‌کند.‌ ای‌کیو تی در سال جاری شرکت ویرتو، سازنده گوشی‌های همراه را از نوکیا خرید و ۱.۸ میلیارد دلار از سرمایه خود را نیز صرف خرید شرکت آلمانی سازنده ابزارآلات پزشکی، بی‌اس ان، در ماه ژوئن کرد.

فاوا نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.