بشقاب موزیکال +عکس

بشقاب یکی از اصلی ترین لوازم برای غذا خوردن است و بدون آن عملا نمی توان کاری انجام داد. بشقاب موزیکال متفاوت ترین بشقابی است که تا به حال دیده اید.

به گزارش گروه خواندنی هایممتازنیوز، بشقاب ها در انواع متفاوت وجود دارند ولی همه آن ها یک کار را انجام می دهند و تنها در نوع اندازه و جنس با هم متفاوت هستند.

اما این مسئه در مورد بشقاب موزیکال بسیار متفاوت است چرا که این بشقاب به عنوان اولین بشقاب هوشمند دنیا شناخته می شود و می تواند برای شما موسیقی پخش کند.

این بشقاب دارای یک مکانیز بسیار جالب است چرا که توانایی شناسایی انواع غذا و دستور غذایی اش را دارد و در کنار آن می تواند با توجه به آن موسیقی را برای شما پخش کند.

این بشقاب به طور بی سیم به گوشی شما متصل می شود و می تواند جنبه های متفاوت غذایی را در نظر بگیرد و سپس به کمک آن موسیقی متناسب با غذا را پخش می کند.

این دستگاه توسط یک طراح لوازم خانگی به نام “Julian Caraulani” طراحی شده است و او می گو ید این بشقاب باعث می شود تا حس شنوایی شما نیز به کار بیافتد و متوجه شوید که چه غذایی را می خورید. این بشقاب تا به حال جوایز زیادی نیز در جشنواره های بین المللی بدست آورده.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.