بهای جهانی طلا در اغما

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز iبه نقل از بینا در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

بهای جهانی طلا در اغما | چاپ |
چهارشنبه ۱۰ آبان ساعت ۱۱:۵۶

بینا- با رسیدن طوفان سندی iبه سواحل شرقی آمریکا و انتظار سرمایه گذاران iبه انتشار یافتن نرخ بیکاری این کشور در روز جمعه ،اونس جهانی طلا امروز چهارشنبه با رشد ۰٫۲ درصدی در محدوده ۱۷۱۱ دلار و ۷۰ سنت مبادله شده است.
به گزارش تفسیری بینا iبه نقل از پایگاه اینترنتی طلا / رویترز،رسیدن طوفان سندی iبه سواحل شرقی آمریکا سبب شد iبها جهانی طلا پس از کاهش در روز گذشته امروز تا ۳ دلار افزایش یابد.
بر اساس این گزارش تفسیری، معامله گران و تحلیلگران اقتصادی براین باورند iبها جهانی طلا در آستانه انتشار یافتن نرخ بیکاری رشته های غیر کشاورزی آمریکا و انتخابات ریاست جمهوری این کشور در هفته آینده ثابت باقی خواهد ماند.
این گزارش تفسیری می افزاید،یکی از معامله گران سنگاپوری اظهار داشت:انتشار نرخ بیکاری رشته های غیر کشاورزی آمریکا ،انتخابات ریاست جمهوری این کشور و جلسات سیاسی بانکهای مرکزی جهان از اتفاقهای مهمی می باشند که در آینده تاثیر بسزایی روی iبها طلا خواهند گذاشت.
اقتصاددانان براین باورند میزان اشتغال آمریکا تا حدی افزایش یافته است اما این رقم کمتر از حد پیش بینی می باشد.
اونس جهانی طلا امروز چهارشنبه با رشد ۰٫۲ درصدی در محدوده ۱۷۱۱ دلار و ۷۰ سنت و هر اونس طلای آمریکا در سطح ۱۷۱۲ دلار و ۵۰ سنت داد و ستد شد ه است.
گفتنی است، تحلیل تکنیکال ونگ تائو تحلیلگر اقتصادی رویترز حاکی از این امر می باشد که سطح مقاومتی iبها جهانی طلا امروز ۱۷۳۰ دلار خواهد بود.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.