بهتاش فریبا: باید با ریش سفیدی رحمتی را به تیم ملی برگردانیم

۰۲خردادماه،

02-2.jpg

پیشکسوت استقلال ضمن بزرگداشت «ناصر حجازی» می گوید باید دو بازیکن جدا شده از تیم ملی به این تیم باز گردند، چرا که خود آنها هم می خواهند کمک کنند.

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دربارهٔ سالروز درگذشت “ناصر حجازی” گفت: درست است که او امروز در پیش ما نیست، اما روحش در بین ماست. دلمان برایش تنگ شده. برای رفتنش بسیار زود بود. خانواده او روزهای سختی را گذراندند . او تمام فکر و ذهنش خانواده اش بود و همیشه در کنار مردم حضور داشت و هیچ گاه روبروی مردم قرار نگرفت. او به همین سبب همیشه تا ابد در خاطره‌ها می‌ماند.

او در پاسخ به این سوال که برداشتش از استقلال در لیگ قهرمانان آسیا چگونه بوده است؟ بیان کرد: من قبل از بازی با الشباب در امارات گفته بودم که حداقل سه گل به آنها می زنیم. اما سخت ترین بازی‌ها آنهایی است که به احتمال ۹۰ درصد صعود ‌کرده‌اید، چرا که انگیزه‌ای وجود ندارد. البته در ایران این گونه است. استقلال نباید گل می‌خورد، چرا که احتمال داشت حریفش جری تر شود . با این حال فکر می‌کنم که الشباب فوتبال خوبی را ارائه داد. استقلال هم خوب بود و البته حیدری و نکونام روز خوبی را پشت سر گذاشتند. البته استقلال در موقعیت سازی کمی مشکل داشت، به نظرم جباری در شرایط یارگیری بود و نمی توانست به راحتی پاس دهد. به هر حال مهم صعود بود که در دوبی به آن رسیده بودند. اعتقاد دارم که این استقلال پتانسیل ستاره سوم را دارد.

پیشکسوت استقلال دربارهٔ بازی با عمان هم صحبت کرد و افزود: با دیدن این بازی واقعا ناراحت شدم. من بعضی اوقات که وقتم باز است، لیگ یک را از شبکه‌های استانی نگاه می‌کنم، اما دقیقه ۷۰ بازی ایران و عمان را خاموش کردم. این دیدار به هیچ وجه برای ما مفید نبود. باید ببینیم که ما رفته بودیم اشکال تیم را پیدا کنیم، از لحاظ روحی – روانی کمی بهتر شویم یا کار تاکتیکی انجام دهیم. من هیچ کدام از این سه تا را ندیدم. من به کارلوس کی‌روش به عنوان یک مربی بزرگ احترام می گذارم و هیچ گاه صحبت‌هایی را نمی‌کنم که تیمش لطمه ببیند. اما برابر عمان ما بد بودیم. نتوانستیم دو تا پاس دهیم. استراتژی نداشتیم. من بعید می‌دانم که بیشتر از یک نفر از آن تیم برابر قطر به صورت ثابت به میدان برود. باید ببینیم که کی‌روش با چه کسی لج می‌کند. اصلا الان وقت لج است. فوتبال مملکت ما بارها با ریش سفیدی حل شده، موقعیت به این مهمی داریم، ولی چرا رحمتی را دعوت نمی‌کنیم؟ کی‌روش فردا می‌رود و ما می مانیم و مشکلات. من اعتقاد دارم که آن دو بازیکن باید به تیم ملی برگردند، چرا که خودشان هم دوست دارند به تیم ملی کمک کنند. من به رفتن تیم ملی به جام جهانی امیدوارم. ایرانی همواره کارهای بزرگی را انجام داده است، مثل صعود به جام جهانی ۹۸ به همین سبب با امیدواری به ادامه رقابت‌ها نگاه می‌کنم.

فریبا در پایان و در پاسخ به این سوال که که برنامه اش برای فصل آتی چیست؟ گفت: می‌خواهم استراحت کنم و احتمالا دیگر در هیچ تیمی به عنوان سرمربی حضور نخواهم یافت.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.