بهترین خبر سال برای هواداران بارسا ؛ بازگشت مسی

۱۶م آذر ،

بهترین خبر سال برای هواداران بارسا ؛ بازگشت مسی

باشگاه بارسلونا : لیونل مسی پس از مصدومیت در دیدار شب قبل برابر بنفیکا، امروز در تمرین حاضر شد و زیر نظر کادرپزشکی به فیزیوتراپی پرداخت.

به گزارش فوتبال آنلاین تیم فوتبال بارسلونا شب قبل در هفته آخر دور مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا در نیوکمپ میزبان بنفیکا پرتغال بود که با تساوی بدون گل به کار خود پایان داد.

در این بازی لیونل مسی، مهاجم آرژانتینی آبی و اناری پوشان که در نیمه دوم به میدان آمده بود در دقیقه ۸۴ از ناحیه زانو دچار مصدومیت شد و از بازی خارج رفت.

چهره مسی هنگام ترک میدان همه هواداران بارسلونا را نگران کرده‌ بود، اما ستاره آرژانتینی در تمرین بعد از ظهر امروز در آکادمی باشگاه بارسلونا حاضر شد و در کنار کادر پزشکی به تمرین فیزیوتراپی پرداخت.

مسئولان پزشکی باشگاه مصدومیت مسی را کوفتگی پا اعلام کردند و معتقدند آقای گل لالیگا به زودی به میدان مسابقه بازخواهد گشت.

 مسی دربارهٔ مصدومیتش گفت: لحظه ای که با دروازه بان بنفیکا برخورد کردم و در ادامه به زمین افتادم، احساس درد شدیدی داشتم و از درد به خود می پیچیدم.

 

وی تاکید کرد: در آن هنگام واقعا فکر کردم که مصدومیت بدی گریبانم گرفته و احساس خوبی نداشتم، اما با گذشت زمان شرایط برایم بهتر شد و من بسیار خوش شانس بودم که این مصدومیت چندان جدی نبود. اون فقط یک ضربه و یک درد بود.

مسی شب قبل اگر می‌توانست یک گل به بنفیکا برند، به رکورد گرد مولر (۸۵ گل)  می‌رسید و در صورتی که ۲ گل به ثمر می رساند می توانست پس از ۴۰ سال رکورد مهاجم آلمانی، معروف به بمب افکن را بشکند.


FootballOnline.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.