بهترین نرم افزار های عکاسی و ویرایش در اندروید + دانلود

گردآوری توسط گروه آی تی  ممتاز نیوز

 

فروشگاه App گوگل یا‌‌ همان Play Store زرادخانه عظیمی از ابزار‌ها و App‌های مختلف برای امور متفاوت است و هر روز نیز در حال گسترش است؛ اما یافتن بهترین App‌ها در هر مورد خاص در این فروشگاه تا حدی مشکل است، به ویژه برای اموری مانند عکاسی و کار با تصاویر که از جمله کارهای عمومی و برای برخی همچون اینستاگرامی‌ها، روزمره است.

به گزارش «تابناک»، می‌توان برای ساعت‌ها در Play Store چرخید و انواع و اقسام App‌ها را بررسی کرد. اگر به دنبال App خاصی باشید، یافت بهترین گزینه برای انجام کار شما در این فروشگاه تا حدی مشکل است، زیرا اکنون برای هر کاری در سیستم عامل اندروید، می‌توان چندین App مختلف و تقریبا همه در یک سطح عالی به رایگان ‌پیدا کرد.

از همین روی است که بسیاری ‌کاربران از چندین App ‌برای یک کار خاص در گوشی هوشمند خود استفاده می‌کنند، زیرا حق انتخاب آن‌ها بالاست.

یکی از اموری که بسیاری از کاربران‌ عموما و برخی‌ روزمره با آن سر و کار دارند، عکاسی و ویرایش تصاویر است. کاربران اینستاگرام به خوبی می‌دانند ‌ما از چه موضوعی حرف می‌زنیم. اکنون تعداد زیادی App برای کار با تصاویر و عکاسی در فروشگاه گوگل پیدا می‌شود و انتخاب از بین آن‌ها تا حد زیادی مشکل است.

امروز می‌خواهیم شما را با سه App کاربردی و از بهترین گزینه‌های موجود برای کار با تصاویر آشنا سازیم.

سه App برتر عکاسی و ویرایش عکس برای اندروید

۱ – Google Camera

هنگامی که موضوع ساخت App مخصوص از سوی سازندگان گوشی‌های هوشمند با سیستم عامل اندروید پیش می‌آید، اغلب همراه‌سازی سخت افزار با یک App ویژه در خصوص عکاسی چیزی است که با آن مواجه هستیم. اغلب سازندگان گوشی هوشمند APP مخصوص خود را برای کار با سخت‌افزار دوربین تولید می‌کنند که البته گاه این امر منجر به یک آشفتگی در کار دوربین به مرور زمان می‌شود.

سه App برتر عکاسی و ویرایش عکس برای اندروید

از همین روی گوگل خود اقدام به انتشار نسخه رسمی از نرم‌افزار کار با دوربین بر روی گوشی‌های هوشمند اندروید کرده ‌که برای همه برند‌ها و کاربران به سادگی قابل نصب و راه‌اندازی است. این App بسیار ساده اما در عین حال کاربردی است و تعدادی امکانات منحصربفرد از جمله عکاسی سه بعدی و همچنین چندین افکت و لنز متفاوت برای عکاسی در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

لینک دانلود از Play Store

۲ – Snapseed

زمانی که عکس‌های خود را گرفتید و سراغ ویرایش آن‌ها رفتید، از داشتن ابزاری خوب و قدرتمند همچون Snapseed خوشحال خواهید شد. این ابزاری است که در عین قدرتمندی و کارایی بسیار ساده و خلاقانه طراحی شده و از زمانی که طراحان آن به استخدام گوگل درآمده‌اند، از سوی سایر خدمات گوگل به خوبی پشتیبانی می‌شود.

سه App برتر عکاسی و ویرایش عکس برای اندروید

می‌توان ادعا کرد که این شاید بهترین App برای ویرایش تصاویر به شکل رایگان باشد به ویژه برای کاربران اینستا.

لینک دانلود از Play Store

۳ – Cymera

این App یک ابزار چند منظوره در حوزه کار با تصاویر است که تلاش دارد تا نقاط قوت و بهترین امکانات Google Camera و Snapseed را در یک جا جمع کند.

سه App برتر عکاسی و ویرایش عکس برای اندروید

این App از چندین لنز مختلف برای شبیه‌سازی یک دوربین DSLR برخوردار است و همچنین چندین ابزار مختلف را برای ویرایش تصاویر بعد از عکاسی در اختیار شما می‌گذارد. این یک App از نوع All-in-One برای عکاسی است.

لینک دانلود از Play Store

باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.