بهینه سازی سایت

بهینه سازی سایت

رپورتاژ:مخفف Search Engine Optimization، “بهینه سازی سایت برای موتور جستجو می باشد.” روندی که منجر به گرفتن ترافیک- اصلاح کد های داخل سایت -فعالیت در شبکه های اجتماعی -قرار دادن تگ ها و گرفتن خطاهای سایت برا ساس پارامترهای بهینه سازی سایت موجود در گوگل که بصورت فعالیت مستمر در سایت شما ویا تمامموتورهای جستجوی عمده مانند یاهو و بینگ انجام می شود و باعث گرفتن بازدید بیشتر و ارتقا سایت شما در صفحه اول گوگل میگردد. ونتیجه آن منجربه ارتباط سریعترشما با مخاطب و یا مشتری و ارتقای شغلی و بازاریابی هدف دار میگردد، . به عبارت ساده تر سایتی باید داشته باشید که یک شخص بتواند استفاده بهینه و مفید از سایت شما داشته باشد. و جذابیت مطلب ،ویدئو، عکس،و….به حدی در سایت شما وجود داشته باشد که کاربرها بارها به سایت شما مراجعه نمایند. و این مستلزم داشتن دانش سئو seo(بهینه سازی وب سایت) و مطالعه مکرر قوانین و اصلاحات و تغییرات موجود در موتورهای جستجو بخصوص گوگل می باشد.

ارتقا سایت در گوگل :

تیم سئو و بهینه سازی سایت سئو برتر با بکارگیری جدیدترین متد های بهینه سازی وب سایت می توانند رتبه سایت شما را تا اولین صفحه گوگل افزایش دهند. این افزایش رتبه می تواند با چندین لینک و حتی تا اولین لینک ادامه یابد.بهینه سازی سایت تنها این نیست که شما سایتی را با کلمات کلیدی خاص و مورد نظر خودتان بهینه کنید. برای گرفتن نتیجه بهتر نیاز به دانش فنی در مورد مشتری و یا مخاطب مورد نظر می باشد. در واقع یک بهینه سازی عالی وب سایت برای اهداف خاص تعیین شده از سوی صاحبان سایت و همچنین پیش بینی کلمات مناسب و “مشتری خوانی” با استفاده از ابزارهای مختلف در گوگل پی ریزی و پیگیری میگردد. تا یک سئو عالی با نتایج عالی بدست آید..

مشاوره تعیین کلمات کلیدی برای بهینه سازی سایت با متقاضی بهینه سازی سایت اصولی منطقی و پر اهمیت برای بهترین بهینه سازی وب سایت است.

کار مداوم بر روی پارامتر های تعیین شده از سوی گوگل و همچنین مداومت بر تمامی پارامتر ها باعث می شود تا یک سایت در نتایج سئو با مدت زمان بیشتری در صفحه اول باقی ماند. بنابراین برنامه ریزی برای سئو در دو مرحله باید انجام بگیرد.

مشاوره تعیین کلمات کلیدی برای بهینه سازی سایت با متقاضی بهینه سازی سایت اصولی منطقی و پر اهمیت برای بهترین بهینه سازی وب سایت است.کار مداوم بر روی پارامتر های تعیین شده از سوی گوگل و همچنین مداومت بر تمامی پارامتر ها باعث می شود تا یک سایت در نتایج سئو با مدت زمان بیشتری در صفحه اول باقی ماند. بنابراین برنامه ریزی برای سئو در دو مرحله باید انجام بگیرد.

۱- سئوی داخلی سایت

۲- سئوی خارجی سایت

این تیم توانسته در مدت فعالیت خود و با دانش بروز بهینه سازی و تجربه بر روی سایتهای مختلف تیمی بی بدیل در عرصه بهینه سازی وبسایت باشد. هرچند در بهینه سازی وب سایتخود بدلیل مشغله زیاد کاری دیزاین و طراحی و همچنین بهینه سازی وب سایت خود سایت سئو برتر، کار زیادی انجام نداده ولی نمونه کارهای بهینه سازی سایت ما بالای ۲۰۰ سایت معتبر شرکتی سازمانی و شخصی است. در این راستا با شرکتهای طراحی سایت همکاری کرده ایم . بهینه سازی این تیم معطوف به ۵ کلمه یا ۱۰ کلمه نمیباشد و در هر بهینه سازی بالای ۳۰ کلمه بهینه می شود.تضمین جایگاه کلمات کلیدی در صفحه اول گوگل جزو تعهدات این تیم بوده و نتایج ماندگاری سایتهای بهینه شده سئوبرتر گویای عملکرد تیمی ماست.

Search Engine Optimization  یا همان سئو ،فونداسیون و اساس موفقیت در جستجوی سایت شما است. استراتژی SEO  سئو برتر باعث می شود سایت شما رتبه ای بالاتر در نتایج جستجو به دست آورد.  بعد از اتمام سئو  SEO ما یک  گزارشی از رتبه بندی کلمات کلیدی ، گزارش مشخصات ساخت لینک و بک لینک و همچنین اطلاعات صفحات شما فراهم می کنیم. مشتری دائمی و متمرکز ما خواهید بود. زیرا ارتقا و بهبود جریان ترافیک سایت  و افزایش فروش خود را  با عملیات مبتنی بر سئو تیم سئو برتر مشاهده می کنید.

SEO شاه راهی از بازاریابی و تجارت آنلاین است. پیشنهاد ما پکیچ با ارزش و مقرون به صرفه سئو برای مشتریان ماست. کارشناسان  آموزش دیده سئو برتر بدون وقفه آخرین دستورالعمل ها و استاندارهای تعیین سده از تمام موتورهای جستجوی عمده مانند گوگل، بینگ، یاندکس و یاهو  را بر روی سایت شما عملیاتی می کنند.

 

خدمات طراحی سایت

یک سایت فقط برای جلب توجه و زیبایی نیست, نقش یک سایت برای جذب و به کار گرفتن کاربران و ارتباط برقرار کردن آنها با برند شما و افزایش آگاهی کاربران در مورد محصول یا خدمات شما بسیار موثر است. تیم سئو برتر در طراحی یک سایت کارا و کاربر پسند شمارا همراهی میکند.

علم نوین ارتباطات با توجه به نیاز روز افزون با سرعت بی نظیر در حال پیشرفت و بروز شدن می باشد. این سرعت گاهی آنقدر زود اتفاق می افتد که یک هفته بعد تکنولوژی قابل مقایسه با هم دیگر هم نیستند. بعنوان مثال برای بروز کردن موبایل شخصی اندرویدی خود باید حداقل هفته ای یکبار بروز رسانی کنید تا هم سیستم روانتر کار کند و هم شما از داشتن برنامه موجود در موبایلتان استفاده بهینه داشته باشید.برای داشتن بیزینس خوب و عالی باید سایتی داشته باشید که تمام تبلت ها موبایلها و سیستم های با نمایشگرهای گوناگون و سیستم عاملهای مختف و همچنین اندازه های مختلف نمایشگر ها همخوانی و یا به عبارتی ریسپانسیو یعنی واکنش گرا باشد. که با هر اندازه تصویر موبایل به آن اندازه سایت اتومات در آید.

خدمات طراحی سایت تیم سئو برتر با دانش روز طراحی سایت ریسپانسیو(واکنش گرا) ، بروز رسانی اتوماتیک سایت و بر اصل هزینه کمتر- بازدهی و کیفیت بیشتر استوار است و تفاوت اساسی با طراحی  سایت دیگر همکاران طراح دارد و آن طراحی بر پایه سئو است، زیرا اعتقاد داریم که تنها طراحی سایت باعث ارتقای شغلی نخواهد شد.تیم سئو برتر خدمات طراحی سایت و پورتال خود را با توجه به نیازهای کارفرمایان، نوع فعالیت و متناسب با بودجه شما توانایی انجام هر نوع طراحی سایت را دارد.طراحی وب سایت تیم سئو برتر، مطابق با الگوریتم های پیشرفته و استاندارد گوگل در بهینه سازی  وب سایت و با توجه به نیازهای مشتری، می باشد.

 

تیم سئو برتر کسب و کار شما را با یک طراحی خلاقانه در دنیای دیجیتال به همگان نمایش میدهد و کمک میکند تا برندشخصیتان را با تاثیری طولانی مدت بسازید, تیم سئو برتر برای شما سایتی مشتری پسند و متناسب با برند تان برای شما طراحی میکند , تیم ما برای نمایش یک سایت عالی و مطابق با نیاز شما تا انتها با شما همکاری خواهد کرد.

ما باور داریم که یک همکاری نزدیک پایه و اساس یک نتیجه فوق العاده است. تیم سئو برتر  نیاز ها ی شما را در فضای رقابتی تجزیه و تحلیل میکند و برای تولید یک محتوای خاص شروع میکنیم.ما در هر مرحله از روند کار با شما همکار خواهیم بود. با تیم سئو برتر همکار شوید تا در فضای رقابتی حرف اول را بزنید.

تاریخ انتشار خبر: ۲۳ July 2016 | 7:55 am
باز نشر: اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.