به جای برادرم، نماز جمعه را می خوانم

شیخ «تیسیر النمر» گفت:ما قصد داریم به انقلاب خود علیه رژیم آل سعود ادامه دهیم بر همین اساس بعد از نماز جمعه امروز در مناطق مختلف شهرهای گوناگون اعتراضات و تظاهراتی برگزار خواهد شد. بنده نیز به جای آیت الله النمر در مسجد امام حسین (ع) در شهر العوامیه نماز جمعه را اقامه خواهم کرد. این کار تا آزادی کامل زندانیان و دستیابی ملت به حقوق ادامه خواهد یافت.

مشرق، مردم عربستان سعودی به ویژه خاندان حاکم این کشور هیچگاه هشتم جولای را فراموش نخواهند کرد زیرا در چنین روزی بود که نیروهای حکومتی آل سعود تلاش کردند که آیت الله شیخ «نمر باقر النمر» رهبر انقلاب سعودی را ترور کنند اما موفق نشدند و در نتیجه وی را بازداشت و به محل نامعلومی بردند. بر همین اساس مردم عربستان انقلاب خود را “۸ جولای” نامیدند.

اخبار رسیده از عربستان سعودی حاکی از آن است که در نبود آیت الله النمر، قرار است برادر حجه الإسلام و المسلمین شیخ «تیسیر النمر» نماز جمعه مسجد امام حسین (ع) در شهر “العوامیه” را برگزار کند. در همین راستا “تابناک” در تماس تلفنی با شیخ «تیسیر النمر» جدید ترین تحولات جاری در این کشور و برنامه های آتی انقلابیون عربستان را جویا شد.

شیخ «تیسیر النمر» گفت: قضیه حکومت سعودی با آیت الله النمر، قضیه ای شخصی نیست بلکه موضوع “آزادی و عدالت ملت” در میان است اما دولت با تلاش برای ترور و بازداشت وی، رفتاری امنیتی از خود نشان داد.

شیخ النمر افزود: حکومت سعودی اگر فکر می کند که ملت از اعتراضات خود دست نگه می دارد، سخت در اشتباه است زیرا ملت روز به روز بر اعتراضات خود می افزاید تا به حقوق قانونی و مسلم خود دست یابد. حکومت هیچ گزینه ای برای ملت جهت دستیابی به حقوقش نگذاشته جز اینکه به اعتراضات مردمی و تظاهرات روی بیاورد.

حجه الإسلام «تیسیر النمر» در ادامه از مؤسسات و سازمان های بین المللی دعوت کرد که تحرکاتی را آغاز کنند تا از سلامت آیت الله النمر مطلع شوند و او را هر چه سریع تر آزاد کنند.

شیخ النمر در پایان گفت: ما قصد داریم به انقلاب خود علیه رژیم آل سعود ادامه دهیم بر همین اساس بعد از نماز جمعه امروز در مناطق مختلف شهرهای گوناگون اعتراضات و تظاهراتی برگزار خواهد شد. بنده نیز به جای آیت الله النمر در مسجد امام حسین (ع) در شهر العوامیه نماز جمعه را اقامه خواهم کرد. این کار تا آزادی کامل زندانیان و دستیابی ملت به حقوق ادامه خواهد یافت.


۵۹۸٫ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.