به روز رسانی FIRE FOX ساده تر شد

MOZILA اعلام کرده که کاربری FIRE FOX از نسخه دهم به بعد بسیار آسانتر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعاتممتازنیوز، اخیرا خبرهایی مبنی بر احتمال هک شدن اکانت های Gmail به گوش میرسد و همین امر باعث شده تا شرکت های تولید کننده نرم افزار به فکر حفاظت از کاربران بیفتند.  مخصوصا شرکت هایی که سازنده مرور گرهای مطرحی مانند فایر فاکس هستند. فایر فاکس همچنین تاکید کرده که تاثیر این آسیب پذیری بالا بوده و کاربران باید مرور گر خود را بروز رسانی کنند این به روز رسانی برای هر سه سیستم عامل هک، لینوکس و ویندوز ارائه شده است.

آپدیت های FIRE FOX 10 زمانی که منتشر شود به صورت پنهانی انجام می شود و کاربران از فرآیند آن مطلع نخواهد شد و زمانی که کاربر برنامه را اجرا می کند با پیام تکراری FIRE FOX در حال نصب آپدیت شما می باشد و چند لحظه ی دیگر اجرا خواهد شد و روبرو نمی شود. در عوض نسخه جدید به سرعت بالا می آید.

همچنین موزیلا در صفحه ی توپیتر خود اعلام کرده برای مرور گر فایر فاکس مخصوص اندروید به روز رسانی بزرگی منتشر خواهد شد که در این اطلاع رسانی موزیلا اعلام کرده که این آپدیت سرعت، هوشمندی و امنیت را به ارمغان خواهد آورد.

توسعه دهندگان فایر فاکس مخصوص سیستم عامل اندروید به صورت مداوم اما به آهستگی، به روز رسانی های مختلفی را برای این مرورگر عرضه کرده اند./ح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.