بوفون: ما همه با هم هستیم

جیان لوئیجی بوفون درباره شایعه درگیری دانیله دروسی با سایر بازیکنان تیم ملی ایتالیا گفت: همه ما در کنار هم هستیم و خوشحالیم که او با در کنار ماست. بازیکنان همیشه مشکلات باشگاهی شان را به تیم ملی می آورند. این طبیعی است. اما تیم ملی از همه این مسائل منفی ایمن است.

 جان لوئیجی بوفون، کاپیتان تیم ملی ایتالیا، شایعات اخیر در مورد ایجاد درگیری در اردوی این تیم در آستانه دیدار مقابل ارمنستان در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۴ را رد کرد.
  
به گزارش ورزش ۳، دانیله ده روسی که در دیدار این هفته رم مقابل آتالانتا در ترکیب اصلی جالوروسی قرار نگرفت، در اردوی ایتالیا درگیری ایجاد کرد اما بوفون با رد این شایعه، از هم تیمی اش حمایت کرد.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:” این جو طبیعی است. هیچ اتفاق عجیبی رخ نداده است. تنها اتفاقی که رخ داد این بود که سرمربی تصمیم گرفت در دیدار یکشنبه از ده روسی استفاده نکند. کسی دلیل واقعی این مسئله را نمی داند.  اما ارزش و اهمیت او برای تیم فارغ از هر مشکلی است که او در رم دارد.

او در تیم با ماست؛ همه ما در کنار هم هستیم و خوشحالیم که او با در کنار ماست. بازیکنان همیشه مشکلات باشگاهی شان را به تیم ملی می آورند. این طبیعی است. اما تیم ملی از همه این مسائل منفی ایمن است.”

پراندلی در فهرست جدیدش بازیکنانی مانند کاسانو و بالوتلی را دعوت نکرد و این مسئله علامت سوال های زیادی را به وجود آورد اما بوفون از  دیدگاه سرمربی تیمش حمایت کرد و گفت:” ما تلاش می کنیم این پروژه را با چهره های جدید و بازیکنان جوان پیش ببریم و به آنها شانس بازی در بالاترین سطح را بدهیم. امیدوارم این بازیکنان خیلی سریع رشد کنند  زیرا  زمان زیادی تا رقابت های جام جهانی ۲۰۲۴ باقی نمانده است.

ما از ارزش های بالوتلی به خوبی آگاه هستیم. ما انتظار داریم او کیفیتی که می تواند را در زمین به نمایش بگذارد و به پیروزی تیم کمک کند. او این توانایی را دارد.

کاسانو؟ من از کنار ماندن او تعجب نکردم. این تصمیمی است که سرمربی باید بگیرد. اما فکر نمی کنم سرمربی درها را کاملا به روی او بسته باشد.”

برای خواندن سایر خبرهای ورزشی کلیک کنید 


عصر ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.