بوکان همچنان بدون سینما می ماند

۳۰م دیماه ،

اما گاهی تمام این امکانات یک جا جمع نمی شود واز این رو مشکلاتی برای ساکنین به وجود می آید در همین زمینه سهراب از بوکان آذربایجان غربی برای ما نوشته:

باسلام خدمت شما میخواستم بپرسم توی قرن ۲۱باشی ویک شهر ستان(بوکان )باجمعیت ٢٢۴،۶٢٨ نفر طبق آمار سال ۱۳۹۰ کشور یک سینما نداشته باشه این درحالی است که این شهرستان هیچ جای تفریحی وسرگرم کننده به جز یکی دوپارک برای تفریح وسرگرمی نداره متاسفانه اینجا هم کسی مسولیت هیچ چیزی رو بر عهده نمگیرد نه اداره فرهنگ وارشاد نه نماینده محترم شهر اقای دکتر قسیم عثمانی نه شورای شهر نشستیم فکر کردیم ببینیم درد ومشکل این شهر(بوکان )که این یکی از هزار مشکلا ت این شهر رو به کی بگوییم کسی رو جزخبر آنلاین بهتر پیدا نکردیم ممنون میشیم که این رو از مبادی ذیربط ویا نماینده شهر جناب آقای دکتر قسیم عثمانی پیگیری کنید. چون فکر کنم ایشان برای حل مشکلات مردم شهرشان اونجانشستند. باتشکر ممنون از خبر آنلاین عزیز.
واما محمد قسیم عثمانی نماینده مردم بوکان در مجلس  در پاسخ به مشکل مطرح شده گفت:متاسفانه این مسئله صحت دارد واین مشکل در واقع بین شهرداری وپیمانکار مربوطه است که سینمای این شهر را به سبب مشکلات مالی رها کرده است. بهر حال من به تنهایی نمی توانم این مشکل را حل کنم وباید مسئولین شهر هم با ما همکاری کنند ومتاسفانه باید بگویم تا آخر سال ۹۱هم ممکن است این مشکل حل نشود.
۴۵۲۳۶

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.