بیانیه روحانیون مجلس شورای اسلامی در حمایت از رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب “مدظله العالی”

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ سهشنبه ۱۶آبان۹۱،

روحانیون مجلس در حمایت از رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب “مدظله العالی” در دهم آبانماه سال جاری در جمع دانش آموزان و دانشجویان بیانیه ای صادر کردند.

به گزارش تفسیری خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران؛ روحانیون مجلس در حمایت از رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب “مدظله العالی” در دهم آبانماه سال جاری در جمع دانش آموزان و دانشجویان بیانیه ای صادر کردند.

 در این بیانیه آمده است: 

بیانات مهم مقام معظم رهبری در روز دهم آبانماه سال جاری در جمع دانش آموزان و دانشجویان بار دیگر خط مشی مسئولان را تعیین کرد و همگان را به وظایف خود آشنا ساخت.

مقام معظم رهبری در بیانات خویش تاریخ انقلاب را برای نسل سوم ضمن برشمردن ابعاد دشمنی امریکا با ملت ایران از حدود ۶۰ سال قبل و باید ها ونبایدهای فراروی مسلمانان و ملت شریف ایران را تبیین نمودند و یکی از سرفصلهای این بیانات توجه مسئولان به برنامه های استکبار ی غرب برای اختلاف افکنی میان مسئولان و دامن زدن به آن بود و معظم له از میان قوا خواستند تا ضمن پرهیز از علنی نمودن اختلافات همواره دنبال حل مشکلات مردم باشند.

در این بیانیه همچنین به اخطار رهبر معظم انقلاب نسبت به خیانتکار بودن کسانی که از امروز تا روز انتخابات ریاست جمهوری دنبال تحریک عواطف و احساسات مردم در جهت اختلاف افکنی می باشند نیز اشاره نموده است.

در این بیانیه آمده که از این رو مسئولان نظام بویژه سران سه قوه می بایست اهتمام ویژه ای نسبت به این مساله داشته باشند وبا ایجاد روح همدلی توطئه های دشمن را خنثی نمایند و پر واضح است که پیشرفت ملت ایران در سایه وحدت ملی تحقق پیدا می نماید .

روحانیت مجلس شورای اسلامی در این بیانیه ضمن تشکر از تدبیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب حمایت قاطع خود را از بیانیات ایشان اعلام نموده است و ملت و مسئولان خدوم نظام به ویژه سران قوا را به وحدت و همدلی وتلاش برای حفظ وحدت ،اسایش و آرامش کشور به منظور خنثی نمودن توطئه های دشمنان انقلاب دعوت نموده است .

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.