بچیروویچ: از سختی مسیر تیم، هیجان زده ام!/ شاهین طبع: با نتیجه بازی کاری نداریم

۲۵ام بهمن ،

سرمربیان دو تیم بسکتبال مهرام و دانشگاه آزاد پیش از رویارویی در مرحله پلی آف از مراحل بعدی لیگ می‌گویند.

مهمد بچیروویچ در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تاکید کرد: واقعا خوشحالم چون شرایط لیگ امسال مساوی است و اتفاقا سخت بودن کار خود در آغاز پلی آف را هم دوست دارم چون سبب می‌شود تیم را برای مراحل بعد بهتر آماده کنیم. به هر حال رسیدن به فینال لیگ کار آسانی نیست اما من شخصیت برنده‌ای دارم.

وی اضافه کرد: مسیر تیم ما از همه سختر است چون ابتدا با دانشگاه آزاد و پس از آن احتمالا با فولاد ماهان تا رسیدن به فینال روبه رو می‌شویم. اما واقعا از سختی این مسیر هیجان زده ام!

*شاهین طبع: یار خارجی حرف اول را می‌زند

مهران شاهین طبع سرمربی دانشگاه آزاد در سوی دیگر اعتقاد دارد سعی می کنیم در مرحله پلی آف خوب کار کنیم و با روحیه جنگنده و دونده در این مرحله ظاهر شویم. در این میان با نتیجه بازی هم کاری نداریم. تنها تلاش می کنیم با دوندگی به شکلی بازی کنیم که راضی از زمین بیرون بیاییم.

وی با تاکید بر رسیدن بازیکنان آسیب دیده و حضور تمام آن ها مقابل مهرام از شرایط پایان فصل عادی گفت: وقتی تیمی چند بازی را باخته و بازیکنان اصلی خود را در اختیار ندارد نباید از آن توقعی داشت. ما در آن زمان دست به عصا بودیم و اتفاقات زیادی در مسیر تیم افتاد که شرایط پایان کار را پیش آورد.

شاهین طبع در مورد تاثیرات نبودن بازیکن خارجی تاکید کرد: کدام تیم را دیده اید که بدون بازیکن خارجی حتی ضعیف ترین تیم ها را ببرد؟ در حال حاضر بازیکنان خارجی حرف اول را می‌زند و بسیاری از بازیکنان که پایینترین کیفیت را در لیگ داشته در کنار خارجی‌ها خوب بازی کردند.

*از مجموعه دانشگاه آزاد انتقادی ندارم

با این وجود شاهین طبع از مجموعه دانشگاه آزاد انتقادی ندارد و می گوید: به نظرم ۲ مجموعه دانشگاه آزاد و نیروهای مسلح که به تازگی آغاز به کار در بسکتبال کرده است بزرگترین خدمت را به ورزش می کنند چون بازیکنان بهترین زمان زندگی خود را از جهت رشد بازی در دانشگاه و نیروی مسلح می گذارنند. دانشگاه آزاد در حال حاضر ۲۵ تیم دارد و من هم از جهت نداشتن خارجی در تیم بسکتبال انتقادی به آن ها نمی کنم چون ورزش دانشجویی، چارچوب و فلسفه دارد.

شاهین طبع ادامه داد: در ۵ سال قبل بیشتر بازیکنان خوب از دانشگاه آزاد وارد بسکتبال شدند و در این شرایطی که بازیکن خارجی نیست بازیکن داخلی باید گرداننده بازی شوند. هر چند اول فصل هم قرار بر حضور بازیکن خارجی در تیم بود اما هیچ انتقادی به این جریان ندارم . امسال کار من به عنوان مربی و هم چنین کار بازیکنان در لیگ بیشتر شد و تجربه‌ای برای بازیکنان آسیب دیده شد که بدانند گرداننده اصلی تیم می باشند و باید مراقب خودشان باشند.

سرمربی دانشگاه آزاد اضافه کرد: تیم ما تنها در بازی اول مقابل مهرام خوب نبود و گرنه هیچ تیمی امسال دانشگاه آزاد را راحت نبرده و در چندین بازی با تنها یک یا دو امتیاز اختلاف باختیم./مح


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.