بیش از ۸۰۰ طرح و فعالیت داوطلبی توسط داوطلبان هلال احمر

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ سهشنبه ۹ آبان ۹۱،

از ابتدای سال جاری ۸۹۱ طرح و فعالیت داوطلبی توسط داوطلبان در چهارگروه مهارت، مشارکت، هدایت و ضمانت iبه منظور برآورده نمودن اصلی ترین نیاز اقشار بی بضاعت در سطوح کشور iبه مناطق محروم iبه اجرا درآمده است.

فرحناز دافع رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران اصلی ترین نیاز اقشار بی بضاعت در سطح کشور بویژه مناطق محروم و کم برخوردار iبه اجرا درآمده و توانسته نیاز بیش از ۲۹۸ هزار و سیصد و سی نفر از آنان iبه خدماتی همچون iبهداشتی درمانی، حمایتی، معیشتی و فرهنگی و آموزشی را مرتفع نمایند.

وی ارزش ریالی خدمات ارائه شده در طرح های مذکور را افزون بر ۲۹ میلیارد و ۷۳۳ میلیون ریال اعلام نمود و افزود: بیش از ۲۰ هزار و ۲۳۰ نفر از اعضا و داوطلبان در اجرای این طرح ها مشارکت داشته اند.

وی ادامه داد: این سازمان همچنین در جهتی انعقاد تفاهم نامه با ۱۴۵ سازمان غیر دولتی مردم نهاد، با اجرای ۷۲ طرح و فعالیت مشترک با مشارکت داوطلبی iبه ارزش فراتر از یک میلیارد و ۸۲۲ میلیون ریال، نیاز بیش از ۱۹ هزار و ۹۵۰ نفر از نیازمندان در سراسر کشور را تامین نموده است.

رئیس سازمان داوطلبان درباره ارایه تسهیلات و خدمات حمایتی بلاعوض درمانی و موردی (آتش سوزی) iبه مددجویان از محل بودجه حمایتی سازمان افزود: در شش ماهه اول امسال بیش از ۱۱ هزار مددجو از این تسهیلات iبهره مند شده اند.

وی ارزش ریالی خدمات حمایتی مذکور را بیش از ۱۶ میلیارد و ۷۵۹ میلیون ریال بیان نمود.

رافع با بیان اینکه در این مدت ۶۹۶ نفر از مددجویان از پرداخت قرض الحسنه دارویی و درمانی پیرو انعقاد تفاهم نامه همکاری با بانک ملت iبهره مند شده اند گفت: ارزش ریالی این تسهیلات ۳ میلیارد و ۸۰۲ میلیون ریال بوده است./ل


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.