تأخیر بودجه مانند سالهای قبل نخواهد بود

۱۸م آذر ،

موسوی‌لارگانی به نقل از معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری:

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به تأخیر دولت در ارائه به موقع لایحه بودجه سال ۹۲ به مجلس گفت: پیشتر معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری اعلام کرده بود که دولت در تقدیم لایحه بودجه به مجلس تاخیر خواهد داشت اما به نقل از وی این تأخیر مانند سالهای قبل نخواهد بود.

سیدناصر موسوی‌لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به تأخیر دولت در ارائه به موقع  لایحه بودجه سال آتی به مجلس، گفت: پیشتر بهروز مرادی، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری اعلام کرده بود که دولت در تقدیم لایحه بودجه به مجلس تأخیر خواهد داشت، اما به نقل از وی این تأخیر مانند سالهای قبل نخواهد بود.

وی در ادامه افزود: تأخیر در تقدیم لایحه بودجه به مجلس سبب تأخیر در روند بررسی و تصویب بودجه در مجلس خواهد شد و این ادعای دولت، را که ما از قانون‌مندترین دولتها هستیم را زیر سوال می‌برد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، ادامه داد: متأسفانه در ۸ سالی که این دولت در رأس کار بوده، اکثر سالها با تأخیر در ارائه لایحه بودجه روبرو بودیم که این مسئله تبعات بسیاری را به همراه خود داشته است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.