تارتار: شگفتی ساز می شویم

 مهدی تارتار در خصوص وضعیت تیم گهر اظهار داشت: تمرینات را با تاخیر انجام دادیم چون تا این اواخر وضعیت تیم مشخص نبود. این فرصت سوزی ها باعث شد تا ۳، ۴ هفته از بقیه تیم ها عقب بیفتیم و نتوانیم تمرینات پیش فصل را به خوبی برگزار کنیم.

وی افزود: از لحاظ هماهنگی و بدنی خیلی عقب هستیم و جای کار زیادی داریم. طوری بدنسازی کردیم تا بازیکنان دچار مصدومیت نشوند. معمولا آن فشارهایی که در تمرینات اول فصل تیم ها به بازیکنان می آورند را ما نتوانستیم اجرا کنیم و بیشتر کارهای تاکتیکی همراه باتوپ و بدنسازی کردیم.

سرمربی تیم گهر تصریح کرد: درست است تیم شرایط متفاوتی نسبت به بقیه دارد ولی به نفراتی که جمع کردم، اعتقاد زیادی دارم. تیم ما هفته به هفته بهتر می شود و با نتایجی که می گیریم، آخر فصل پدیده لیگ می شویم. فعلا شهردار درود مالک باشگاه و حیدرپور مدیر اجرایی است. درست است تا به حال چیزی پرداخت نشده ولی شهردار قول داده تا قبل از شروع لیگ، ۲۰ درصد از قراردادها را بپردازد.

تارتار گفت: با شناخت نفرات را انتخاب کردم و با ابزاری که دارم باید سیستم تیم را انتخاب کنم. معتقدم بازیکنان همه نسبت به شرایط لیگ برتر آشنایی دارند و می دانند امسال سال سختی در پیش است چون ۴ و نیم تیم سقوط می کنند. باید در سال اول حضور خود قوی کار کنیم و قدرت خود را به همه نشان دهیم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا از دست میرزاپور عصبانی هستید که از گهر رفت؟ تاکید کرد: میرزاپور یکی از گلرهای خوب ایران است که سابقه ملی دارد. زیاد در جریان جدایی اش نیستم ولی آن طور که شنیدم ظاهرا توافق مالی بین او و مسئولان تیم صورت نگرفت و او رفت. این که به خاطر پاس نشدن چک از تیم جدا شده صحت ندارد چون اصلا قراردادی بسته نشده که چکی به میرزاپور بدهند. وقتی بازیکن دلش با تیم نباشد نمی توان به زور کسی را نگه داشت.

سرمربی گهر در اسخ به این سئوال که آیا نیکبخت با توجه به سابقه قبلی برای تیم شما حاشیه درست نمی کند؟ افزود: مطمئن باشید در تیم هایی که من باشم، هیچ کس نمی تواند حاشیه درست کند. نیکبخت هم بعد از اتفاقاتی که چند سال اخیر برایش افتاده، خیلی باانگیزه است و می خواهد خود را اثبات کند. او بازیکنی است که می تواند خیلی به ما کمک کند.

تارتار در خصوص بازی با ملوان گفت: ملوان نسبت به سالهای قبل خیلی بهتر شده و ظاهرا مشکل مالی هم ندارد. آنها بازیکنان خوبی گرفتند و بازی سختی برای ما رقم می زنند. البته شناخت تیم ها نسبت به هم کم است. مشکل بزرگی که تیم ما دارد در سال اول حضورش باید در خارج از استان بازی کند. تیم ما نیاز به حمایت هوادارانش دارد ولی نمی توانیم در شهر خودمان بازی کنیم. از مسئولین شهر می خواهم ایاب و ذهاب هواداران را فراهم کنند تا آنها به ورزشگاه کرج بیایند.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا موافق تعویق لیگ هستید؟ افزود: با توجه به گرمای هوا و روزه داری بازیکنان، اگر شرایطی فراهم شود که با تعویق افتادن لیگ، مسابقات فشرده نشود، خیلی بهتر است تا یک ماه دیرتر برگزار شود. بالاخره درست است بازی ها و تمرینات بعد از افطار برگزار می شود ولی قبول کنید که کمبود مایعات در ورزشکاران تاثیرگذار است.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.