تافته جدابافته نوکیا بعد از ادغام با مایکروسافت

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

نکته مهمی که در مورد محصول تازه شرکت نوکیا وجود دارد، انتخاب نام Icon برای این گوشی هوشمند است. منابع آگاه می‌گویند این اولین باری خواهد بود که نوکیا برای یکی از محصولات خود از نام مشخص استفاده می‌کند.
 
Close window
 
به گزارش فارس به نقل از جی‌لاس‌ام آرنا، نوکیا با همکاری شرکت مخابراتی Verizon آمریکا در حال ساخت گوشی هوشمندی است که تصاویر قاب آن با نام Incipio روی پایگاه اینترنتی این شرکت انتشار یافته است.
 
این دستگاه هم‌اکنون با نام Nokia Icon شناخته می‌شود و از سوی شرکت یاد شده تایید شده است که در نهایت با نام Lumia 929 به دست کاربران جهانی می‌رسد.
 
پیش از این گفته شده بود که گوشی هوشمند Lumia 929 قبل از تعطیلات پایان سال میلادی به دست کاربران جهانی می‌رسد. اما به دنبال بروز بعضی مشکلات زمان عرضه این محصول به ۱۶ ژانویه موکول شد.
 
نکته مهم دیگری که در این زمینه وجود دارد، انتخاب نام Icon برای این گوشی هوشمند است. منابع آگاه می‌گویند این اولین باری خواهد بود که نوکیا برای یکی از محصولات خود از نام مشخص استفاده می‌کند.
 
شرکت نوکیا هم‌اکنون چند سری از محصولات خود را معرفی کرده است که هر کدام از آن‌ها را با عددهای مختلف از یکدیگر متمایز می‌کند. اما به نقل از منابع آگاه این اولین باری خواهد بود که نوکیا قصد استفاده از یک نام مشخص برای گوشی خود را دارد. بعضی مراکز خبری احتمال می‌دهند که این اتفاق به خاطر ادغام نوکیا با شرکت مایکروسافت صورت گرفته است.
 
Close window

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.