تام ایران‌خودرو شرکت فنی‌ومهندسی برتر کشور شد

۱۸اردیبهشت،

به گزارش ایکوپرس ، مهدی رادمنش قائم مقام مدیرعامل تام ایران خودرو در حاشیه این مراسم اظهار کرد: برای دست‌یابی به رتبه برتر سطح A تلاش بسیاری شد و کسب این افتخار حاصل تلاش مهندسان توانمند شرکت تام است.

وی افزود: این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که شرکت‌های بزرگی در ارزیابی شرکت‌های برتر EPC سازمان مدیریت صنعتی شرکت کردند و تنها “تام ایران خودرو” به همراه یک شرکت دیگر توانستند رتبه A‌ این ارزیابی را به خود اختصاص دهند.

رادمنش یادآور شد: “تام” هم‌اکنون فعالیت گسترده‌ای را در بخش صنایع غیر خودرویی آغاز کرده است و امسال نیز با رویکرد توسعه بازار و انجام با کیفیت پروژه‌های ملی که در دست انجام دارد سعی دارد جایگاه خود را در حوزه‌های مختلف صنایع معدنی، نیروگاهی، ریلی، اتوماسیون صنعتی و نفت و گاز تثبیت کند.

وی با اشاره به این که خلق حماسه اقتصادی تنها با تلاش و خواست نیروهای داخلی امکان‌پذیر است، یادآور شد: “تام‌ایران‌خودرو” با تکیه بر توان مهندسان خبره‌ای که در اختیار دارد و در کنار آن استفاده حداکثری از توان پیمانکاران داخلی سال قبل توانست جهش چشمگیری در میان شرکت‌های فنی و مهندسی داشته باشد و امسال نیز با محوریت توسعه بازار و صدور خدمات فنی و مهندسی پا به میدان سازندگی خواهد نهاد.

گفتنی است در راستای توافق صورت پذیرفته بین وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان مدیریت صنعتی، شرکت‌هایی که در ارزیابی این سازمان موفق به اخذ رتبه A شوند، در اولویت واگذاری پروژه و انجام پروژه‌های با حجم بالاتر از پنج هزار میلیارد ریال در مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت خواهند بود.

 


IKCOPress
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.