تا پایان هفته ویندوز فون ۸ می‌آید

سهشنبه ۹ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است خبرگزاری‌ها- تازه‌ترین نسخه از سیستم عامل ویندوز فون برای گوشی‌های هوشمند ظرف چند روز آینده عرضه می گردد

مایکروسافت سهم چندانی از بازار سیستم عامل های همراه در اختیار ندارد و امیدوار است با عرضه ویندوز فون ۸ و با توجه iبه قابلیت های تازه آن بتواند سهم خود را در برابر قبایی همچون آندروید و iOS افزایش دهد.

افزایش سازگاری با ویندوز و پلاتفورم کنسول بازی Xbox از جمله مزایای ویندوز فون ۸ اعلام شده است که سبب می گردد کاربران محصولات مختلف مایکروسافت برای همگام سازی داده ها و اطلاعات خود کمتر با مشکل مواجه باشند.

مایکروسافت با تعدادی از شرکت های سازنده گوشی نیز مذاکره نموده تا بعضی مدل های تازه گوشی های هوشمند که مجهز iبه این سیستم عامل می باشند تا پایان هفته در دسترس قرار بگیرند. همچنین در ماه نوامبر و اوائل سال آینده میلادی هم تعدادی از این گوشی ها عرضه خواهند شد.

نوکیا، اچ تی سی و سامسونگ از جمله اولین شرکت هایی می باشند که گوشی های مجهز iبه سیستم عامل ویندوز فون۸ عرضه می نمایند. تسهیل دسترسی iبه شبکه های اجتماعی، امکانات متنوع چندرسانه ای، امکان ملاحظه فیدهای خبری حتی در صورت قفل بودن صفحه گوشی از جمله دیگر امکانات ویندوز فون ۸ است.

IT Iran

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.