تبدیل کامپیوتر به تلفن

مشکل

سلام.درمورد همون سوالی که در مورد تبدیل کامپیوتر به تلفن بود شما یک نرم افزار معرفی کردید اما طریقه استفاده از اون رو مطرح نکردید.help نرم افزار هم انگلیسی بوده و برای ما قابل درک نیست.اگه میشه به صورت فارسی راهنمایی کنید یا آدرس دانلود help فارسی نرم افزار رو بدید.مرسی

ارسال کننده

راه حل

با سلام

دوست عزیز من تنظیمات نرم افزار زیر را یادم هست:

اول توجه داشته باشید مودمهای Zotrix دارای V.92 واقعی نیستند و فقط برچسبی بر روی آنها نوشته شده است V.92 .البته این مودم مدلهای V.92 نیز دارد. اما مدلهای موجود در ایران اکثرا چنین امکانی را ندارند.
هم برنامه FAXTalk‌ و هم Advanced Call Center خاصیت CallerID را دارند. شما برنامه Advanced Call Center را از لینک زیر دریافت کنید :

http://www.voicecallcentral.com/download/acc.exe

بعد از نصب این نرم افزار ، آن را اجرا کنید. ویزاردی ظاهر می شود. Next را بزنید. مجددا Next را بزنید. گزینه Access the modem through TAPI را انتخاب کنید و Next را بزنید. Finish را بزنید.
برنامه اجرا شده و به تلفن گوش می دهد. اگر کسی در این حالت تماس بگیرد و مودم شما CallerID را ساپورت کند باید شماره آن نمایش داده شود. در همین حالت با زدن دکمه Speak می توانید صحبت کنید.
برای فعال کردن منشی باید از منوی Mode گزینه Answering Machine on را برگزینید. برای تغییر پیغام پخش شونده برای منشی باید از منوی Tools گزینه Answering Machine و Greeting message را برگزینید و پیام دلخواه خود را جهت پخش به عنوان منشی ضبط کنید.
موفق باشید.

Admin Ariyanfar

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.