تبرئه زن جوان از اتهام قتل دخترعمه اش

زن جوانی که متهم به قتل دخترعمه خود در باقرآباد ورامین شده بود با رای قضات دیوان عالی کشور از اتهامش تبرئه شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ۱۴ بهمن سال ۸۶ مردی با مراجعه به کلانتری ۱۵ باقرآباد با طرح شکایتی از ناپدید شدن مرموز همسرش به نام نازا خبر داد.

او در شکایت خود گفت: همسرم امروز در حالیکه ۲۵ میلیون تومان طلا و جواهر همراه داشت از خانه خارج و دیگر بازنگشت. او قرار بود برای گرفتن کارت ملی و کوپن به اداره پست برود. دختر عمه همسرم به نام فریبا در اداره پست کار می کند و احتمال می دهم او از سرنوشت نازا باخبر باشد.

در ادامه فریبا به اداره آگاهی احضار شد که در بازجویی ها گفت: روز حادثه نازا به اداره پست آمد و پس از گرفتن کارت ملی و کوپن آنجا را ترک کرد و من هیچ اطلاعی از سرنوشت او ندارم.

شاکی این بار با مراجعه به اداره آگاهی مدعی شد برادر فریبا همسرش را ربوده است که ماموران در جریان تحقیق از مرد جوان دریافتند او و خواهرش هیچ نقشی در ناپدید شدن نازا نداشتند. همچنین در بازرسی از خانه آنها هیچ مدرکی پیدا نشد. ۳۱ روز پس از این ماجرا جسد نازا در کانال آبی در باقرآباد کشف شد که شوهر این زن با مراجعه به اداره آگاهی مدعی شد مردی که جسد همسرش را پیدا کرده قاتل او می باشد.

کارآگاهان سومین مظنون این پرونده را دستگیر کردند که او در بازجویی ها مانند دو مظنون دیگر منکر هر گونه اطلاعی از سرنوشت زن جوان شد.

سرانجام پرونده با صدور کیفرخواست علیه فریبا به شعبه ۷۱ دادگاه کیفری فرستاده شد که فریبا در جلسه محاکمه با انکار اتهام قتل، مراسم قسامه را اجرا کرد.

قضات دادگاه سپس زن جوان را از اتهام قتل عمد تبرئه و پرونده به دیوان عالی کشور فرستاده شد.

قضات شعبه ۱۵ دیوان عالی کشور نیز حکم تبرئه فریبا را تایید کرده و پرونده را دوباره به دادگاه بازگرداندند.


اخبار جامعه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.