تبریز به قطب نیرو محرکه تبدیل خواهد شد

۱۷م دیماه ،

تبریز به قطب نیرو محرکه تبدیل خواهد شد

عصر خودرو : مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از برنامه ریزی این شرکت برای توسعه شرکتهای قطعه سازی استان آذربایجان شرقی خبرداد و اظهار داشت: در صورت افزایش بودجه استانی با همیاری مسئولان و باتوجه به پتانسیل موجود، این استان به قطب نیروی محرکه تبدیل خواهد شود.

به گزارش عصر خودرو ، به نقل از سایپا نیوز : مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از برنامه ریزی این شرکت برای توسعه شرکتهای قطعه سازی استان آذربایجان شرقی خبرداد و اظهار داشت: در صورت افزایش بودجه استانی با همیاری مسئولان و باتوجه به پتانسیل موجود، این استان به قطب نیروی محرکه تبدیل خواهد شود.

مهندس سعید مدنی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در دیدار از شرکت های برتر قطعه سازی استان آذربایجان شرقی گفت: گروه خودروسازی سایپا می خواهد تبریز به یکی از قطبهای قطعه سازی پلت فرم تبدیل شود و باید این موضوع دراین استان پررنگ تر شود و با انجام این طرح امیدواریم یک مجتمع بزرگ را با کمک مسئولان استانی، جهت خدمت به صنعت کشور آماده کنیم.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به لزوم تسریع در به روزآوری شرکتهای قطعه سازی ادامه داد: واحدهای تولیدی موجود هرچه سریعتر باید به روز شده و در برهه حساس کنونی اولین برنامه صنعتگران حفظ صنایع است تا با تلاش مستمر بتوان چرخ این صنعت را بحرکت درآورد و به پیشرفت های مورد نظر نائل شد.
مدنی احیاء و بازسازی کیفی را پس از حفظ صنعت مهمترین سرلوحه حرکت در مسیر تعالی کشور دانست و در این خصوص ایجاد سرمایه گذاری در شهرستان ها و ارتقاء سطح استاندارد و بروز آوری محصولات در حد استانداردهای جهانی را یکی از مهمترین برنامه های برای ارتقاء واحدهای تولیدی دانست.
مدیرعامل گروه خودروسازی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت حفظ اشتغال در صنایع امیدواریم که با کمک های دولتی و تلاش یکدیگر علاوه بر برنامه ریزی برای پیشرفت صنایع از تکرار سرنوشت صنایعی مانند نساجی و چرم جلوگیری کنیم.

یکشنبه ۱۷ دى   ۱۳:۱

منبع:عصرخودرو
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.