تبریک به ملت و منتخب برگزیده مردم / تشکر از تلاش اهالی رسانه

۲۶خردادماه،

پرویز اسماعیلی در گفتگو با مهر افزود: مردم عزیز کشورمان حماسه بزرگی ساختند و قدرت تاثیر گذار و اراده خود برای اداره امور کشور را که در مبانی قانون اساسی تصریح شده، نشان دادند. امیدواریم که رئیس جمهور محترم و منتخب نیز با استحضار به پشتوانه گرانقدر اعتماد مردم و فرصتی که جمهوری اسلامی فراروی ایشان قرار داده است، در مسیر سربلندی ایران عزیز در عرصه های داخلی و بین المللی موفق باشند.

وی افزود: کشور و ملت حضور سلیقه های مختلف سیاسی در راس قوه مجریه را تجربه کرده اند و به نظر می رسد باید وارد دورانی شویم که معنویت، عقلانیت، اعتدال، اخلاق، همکاری و تفاهم بر مدیریت کشور حاکم شود. چرا که این مردم می باشند که طی دو دهه اخیر هزینه سیاست زدگی ها، افراط و تفریط ها و شعارزدگی ها را داده اند و حق نیست این دوره ها تکرار شود.
سخنگوی ستاد انتخاباتی قالیباف یادآور شد: امیدوارم دولت جناب آقای دکتر روحانی همه ظرفیت های فکری و نیروهای توانمند و امتحان پس داده را فارغ از گرایشهای سیاسی برای بهبود امور کشور بسیج کنند و به خدمت بگیرند.

اسماعیلی گفت: هدف ما از حضور تلاش برای اصلاح امور بود، به خدا توکل کردیم و وارد رقابتی جدی و اخلاقی شدیم. اکنون هم شکرگذار الطاف الهی هستیم و امیدواریم دولت تازه با بهره گیری از تجربه های تلخ و شیرین قبل، دورانی پرشکوه و غرور آفرین را رقم بزند تا هم دشمنان از طمع به ایران اسلامی مایوس گردند و هم با تدبیر و عقلانیت از مشکلات داخلی گرهگشایی شود و گشایش های موثری در زندگی هموطنان پدید آید.

وی در پایان از تلاش ها و خدمات دست اندرکاران رسانه ای کشور، بویژه خبرنگاران و عکاسان پرتلاش و نجیب برای پوشش هر چه بهتر انتخابات اخیر تشکر کرد و افزود: از سوی ستاد انتخاباتی دکتر قالیباف صمیمانه از همکاران عزیزم در تمام رسانه ها تشکر می کنم و امیدوارم چنانچه در ارتباط و انتقال خبرها و اطلاعات مربوط به فعالیت های انتخاباتی دکتر قالیباف قصور یا تاخیری از اینجانب دیده اند، به لطف و مهربانی خود ببخشند و عفو نمایند.


خبرگزاری مــهر
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.