تبلت هیبریدی تازه اچ پی به بازار آمد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

تبلت‌های هیبریدی هر روز در بازار حضور پررنگ‌تری نسبت به قبل دارند و هر روز شاهد عرضه نمونه‌های تازه‌تری از این تبلت‌ها در بازار هستیم. 
تنوع برند، مدل، طراحی و قابلیت‌های فنی از دیگر دلایل رشد بازار این کالا است.
به گفته فعالان بازار در حال حاضر برندهای گوناگونی نظیرSONY ، LENOVO ،MSI ،ASUS و… اقدام به عرضه تبلت‌های هیبریدی با قابلیت‌های فنی بالا کرده‌اند. 
این اواخر شرکت HP هم یک تبلت هیبریدی تازه را به بازار داخلی عرضه کرده است که به سبب بهره‌مندی از سیستم‌عامل ویندوز هشت، امکاناتی در حد یک نوت‌بوک به کاربر ارائه می‌دهد.
این تبلت هیبریدی حرفه‌ای که قابلیت استفاده به‌عنوان لپ‌تاپ و تبلت را دارد، از لحاظ ظاهری دارای ظرافت‌های خاصی است که معمولا در سایر تبلت‌های هیبریدی موجود در بازار رعایت نشده‌ است.
ENVY X2  که تبلت تازه HP است بدنه‌ای کاملا آلومینیومی داشته که همین موضوع سبب وزن محدود این دستگاه شده است. نکته دیگری که این تبلت هیبریدی را از سایر نمونه‌های موجود در بازار از لحاظ ظاهری جدا کرده است این است که  HP همچنین تلاش کرده است تا مکانیسم اتصال و جداسازی صفحه‌نمایش به بدنه X2 را طوری طراحی کند که مشتریان سخت‌گیر و حساس خود را کاملا راضی کند، چراکه داک اتصال  در این تبلت هیبریدی ابزاری جداگانه نیست. بلکه تمام کانتکور اتصال (و همچنین آهن‌ربا) در داخل صفحه‌نمایش ساخته
شده است. 
علاوه بر این، داک صفحه‌کلید، یک باتری اضافی نیز محسوب شده که منجر به افزایش ظرفیت باتری X2 می‌شود.
در مورد قطعات داخلی هم HP به همین صورت عمل کرده است. برای مثال در مدارهای الکترونیکی تعبیه شده در پشت صفحه‌نمایش از Z2760، آخرین سیستم‌-روی‌-چیپ (SoC) اینتل استفاده شده که ویندوز هشت را به خوبی اجرا می‌کند.
این دستگاه هیبریدی ویندوزی دارای صفحه نمایش ۶/۱۱ اینچی Ultra-wide است که تصاویر را شفاف‌تر نشان می‌دهد.
 تجهیز به پردازنده Dual core Intel® Atom، حافظه ۶۴ گیگابایتی، کارت گرافیکی دو گیگابایتی اینتل و برخورداری از درگاه USB 2.0، بلوتوث، وای‌فای و بهره‌مندی از تکنولوژی NFC از دیگر ویژگی‌های این کامپیوتر همراه هیبریدی است.
 این تبلت هیبریدی همچنین دارای دوربین هشت مگاپیکسلی در پشت دستگاه و دوربین HD به‌عنوان وب‌کم در جلو بوده و از فناوری Beats Audio برای صدای باکیفیت و جذاب استفاده می کند.
این دستگاه ۴۱/۱ کیلوگرمی (وزن همراه با کیبورد) با قیمتی در حدود دو میلیون و ۶۵۰ هزار تومان به بازار عرضه شده است.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.