تجاوز جنسی به مادر جاستین بیبر از ۴ سالگی

پاتی مالِت، مادر ۳۶ ساله جاستین بیبر، خواننده سوپراستار نوجوان آمریکا در گفتگو با برنامه «تودی» که صبح دیروز از شبکه تلویزیونی ان.بی.سی آمریکا پخش شد، از سالها رنج و سختی و مشکلات در دوران نوجوانی خود و سپس برای بزرگ کردن فرزندش پرده برداشت و گفت: از ۴ سالگی در خانه ناپدری اش مورد تجاوز و آزار جنسی قرار گرفته است و در سن ۱۴ سالگی زمانی که دختر نوجوانی بوده معتاد به مواد مخدر و مصرف الکل شده است.

پاتی مالِت

مادر جاستین بیبر در ادامه اضافه کرد که در سن ۱۸ سالگی حامله شده اما از سقط جنین خودداری کرده و در همان سن نوجوانی اولین فرزندش جاستین رو بدنیا آورده است.

مادر جاستین بیبر اظهار داشت: در ۱۷ سالگی میخواستم با انداختن خودم جلوی یک کامیون در حال عبور خودکشی کنم اما نجاتم دادند! خانم مالِت در گفتگو با برنامه «تودی» بطور ناباورانه‌ ای مدعی شد که اولین گریه‌ جاستین بیبر لحظاتی پس از تولدش، شبیه آوار خواندن بود و حتی در همان زمان می شد حدس زد که این پسر در آینده خواننده میشود!

تا این لحظه ۸نظر ثبت شده
  1. love jb:

    love me j.b

  2. @:

    نه بابا اینا خونوادگی نجسن!!!!

  3. یاسین:

    س کلامعلوم شد ک جاستین حروم زاده ب دنیا اومد مث یزید أه أه

  4. شیرزاد:

    اینکه اگه باشه یعنی اون حروم زادس !!!

  5. یگی:

    س من درباره ی این موضوع بسیار ناراحت شدم بله دیگه اتفاق دیگه پیش میاد راستی جاستین پسر کیه؟

  6. sahar:

    دیگه برای تاسف خوردن در مورد این جور مو ضوعی دوره ولی اگه این اتفاق نمی افتاد الان جاستینی در کار نبود اینو بدونین هیچ کاره خدا بی حکمت نیست

  7. rebeka:

    faghat dar facebok bezarid

  8. نسترن:

    این خیلی غم انگیز.ولی اگرهم چنین اتفاقی براش افتاده باشد هیچوقت به این واضحی مطرح نمی کرد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.