تحقق ۶۴ درصدی برنامه لوله گذاری فاضلاب در آذربایجان شرقی

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی گفت: این شرکت توانسته است فقط در پنج ماهه اول امسال، ۶۴ درصد برنامه لوله گذاری فاضلاب در سال ۹۲ را اجرا کند.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، رضا پوررجب مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان گفت:اجرای سامانه های جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب های خانگی در راستای سالم سازی محیط زیست شهری و افزایش بهداشت عمومی جامعه، جزو اولویت های کاری آب و فاضلاب آذربایجان شرقی است.

وی افزود: شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی با نگاهی کلان و با صرف هزینه های سنگین و تحمل مشکلات اجرایی پروژه، به احداث شبکه فاضلاب خانگی مبتنی بر استانداردهای زیست محیطی جهان اقدام کرده و با تلاش مستمر در ارتقای سطح بهداشت عمومی گامی بلند برداشته است.

وی اظهار داشت: تاکنون افزون بر اجرای عملیات مربوط به لوله گذاری شبکه فاضلاب در ۱۷ شهر آذربایجان شرقی، عملیات طرح های فاضلاب نیز در حال اجراست.

وی افزود: شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی تاکنون کارهای مهمی در بخش فاضلاب انجام داده به طوری که در زمان حاضر طول شبکه فاضلاب فقط در شهر تبریز به ۱۴۰۰ کیلومتر رسیده است و ۵۶٫۵ درصد از جمعیت شهری استان از پوشش تاسیسات جمع آوری و دفع فاضلاب برخوردار می باشند.

وی درخصوص عملیات اجرایی طرح فاضلاب در شهرهای آذربایجان شرقی، خاطرنشان کرد:شرکت آب و فاضلاب استان در مردادماه سال جاری بیش از ۴۶۰۰ متر لوله گذاری فاضلاب در شهرهای استان انجام داده و حجم لوله گذاری از ابتدای امسال تا پایان مردادماه به ۱۲۱۰۰ متر رسیده که حدود ۶۴ درصد برنامه پیش بینی شده برای سال ۹۲ محقق شده است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.