ترابیان: کفاشیان راجع به ماندنم تصمیم می‌گیرد/دلچسب‌ترین بازی را از تیم ملی دیدم!

۲۱ آبان ،

36-28.jpg

رییس کمیته فوتسال می‌گوید تصمیمی برای کناره‌گیری ندارد و رییس فدراسیون در این باره تصمیم‌گیری خواهد کرد.

عباس ترابیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پس از حذف تیم ملی فوتسال ایران در جام‌جهانی تایلند بیان کرد: من بحث فنی نمی‌کنم، اما آنچه که دیده شد، براساس آمار گفته فیفا، ایران ۶۹ درصد مالکیت توپ را داشت و بیشتر شوت‌ها را ایران زد. اما به هرحال شرایط ویژه‌ای پیش آمد و دروازه‌بان حریف نیز بهترین بازیکن زمین شد. دیگر چه کار می‌شود کرد،‌توپ‌هایمان به گل نرفت. بازیکنان تلاش خود را کردند، همچنین درباره بحث‌های ریز فنی وقتی که به ایران آمدیم باید جلسه‌ای با کادرفنی داشته باشیم و آنها را بررسی کنیم.

رییس کمیته فوتسال همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا باز هم مثل بازی‌های جام ملت‌های آسیا معتقد است که بازیکنان کم‌کاری کرده‌اند، تاکید کرد: به هیچ عنوان بازیکنان کم‌کاری نکردند. آنها تلاش مضاعف داشتند و بهترین بازی‌شان را انجام دادند. اتفاقا دلچسب‌ترین بازی تیم ملی را دیدیم، اما توپ‌ها به گل نرفت. حریف صددرصد دفاع بود و در چنین شرایطی گلزنی سخت است. با این حال من معتقدم بازیکنان تلاش بسیاری کردند.

وی همچنین درباره تغییرات در کمیته فوتسال و کادرفنی تیم ملی و صحبت‌هایی که کارشناسان علیه او می‌کنند تصریح کرد: کارشناسان بهانه خوبی دستشان آمده تا این حرف‌ها را بزنند. بگذارید هرچه دلشان می‌خواهند بگویند. من تنها می‌توانم بگویم که کادرفنی پس از آمدن به تهران دلایل فنی باخت را عنوان می‌کنند.

ترابیان همچنین در پاسخ به پرسش خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه فکر می‌کند آیا فدراسیون هم از او حمایت می‌کند یا نه، افزود: این را باید از فدراسیون بپرسید. من که کاره‌ای نیستم. این سوال شما تنها یک جواب دارد و این هم همان چیزی است که الان راجع تغییرات صحبت نمی‌کنم. الان وقت جواب دادن به این سوالات را ندارم، چون باید مواظب بازیکنانم باشم. آنها دست من امانت می باشند و باید به آنها برسم.

رییس کمیته فوتسال در ادامه در پاسخ به این پرسش که آیا خودتان علاقه‌مند به ماندن در فوتسال میباشید یا تصمیم به استعفا دارید، مطرح کرد: آقای کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال راجع به ماندنم در کمیته فوتسال تصمیم‌گیری می‌کند. الان هیچ چیز دیگری نمی‌توانم بگویم.

ترابیان در پایان درباره جریمه نشدن ملی‌پوشان پس از حذف نیز عنوان کرد: جریمه دیگر چیست؟ وقتی از بازیکنان رضایت دارم برای چه باید آنها را جریمه کنم. آنها در حال حاضر غمگین و ناراحتند چون حق مسلم‌شان بود بازی را ببرند اما در جام جهانی بسیار چیزها ناباورانه است. در فوتبال هم همین مسائل وجود دارد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.