ترفندهایی برای لوکس شدن دکوراسیون + عکس


به گزارش سرویس اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز:

دکوراسیون لوکس ، ترفندهایی برای لوکس شدن دکوراسیون: لوکس گرایی، آنچه که امروزه بیشتر در غالب چشم و هم چشمی و تجمل گرایی در آمده است تا یک سبک و سیاق و سلیقه! اما به طور کلی علاقه به اجناس لوکس الزاما رابطه ای با تجمل گرایی ندارد گاهی یک عنصر به دلیل اصالت خاصی که در بتن خود دارد صفت لوکس بودن را جذب می کند. امروز در چیدانه ترفندهایی برای لوکس شدن دکوراسیون منزل شما در نظر گرفته ایم، پس اگر به لوکس گرایی علاقه  دارید با ما همراه باشید.

دکوراسیون لوکس عکس دکوراسیون

استفاده از لوسترهای چلچراغ مانند به خوبی می توانند حالت تجملی را به فضای دکوراسیون داخلی خود ببخشید. اما در خرید آن ها ارتفاع سقف را نیز در نظر داشته باشید.

دکوراسیون لوکس عکس دکوراسیون

ترکیب رنگ طلایی با هر رنگی به خصوص رنگ های خنثی جلوه ی بی نظیر و لوکسی به فضای داخلی شما می بخشند، این رنگ می تواند به عنوان یکی از لوازم و وسایل ویا در دکوراسون شما بدرخشد .

دکوراسیون لوکس عکس دکوراسیون

انتخاب مناسب یک فرش با طرح اصیل در ترکیب با یک مبلمان خاص می تواند در لوکس شدن فضای شما تاثیر به سزایی داشته باشد.

دکوراسیون لوکس عکس دکوراسیون

چوب های کنده کاری شده به خوبی می توانند فضای شما را متفاوت جلوه دهند، می توانید به عنوان یک میز یا  صندلی و یا آینه و کنسول استفاده کنید .

دکوراسیون لوکس عکس دکوراسیون

استفاده از سنگ های طبیعی به خوبی می توانند حال و هوای لوکسی به فضای شما ببخشند، به خصوص استفاده از سنگ های طبیعی با  نقوش خاص در سرویس بهداشتی یا آشپزخانه برای این منظور بسیار مناسب اند.

دکوراسیون لوکس عکس دکوراسیون

استفاده از مجسمه ها در ابعاد بزرگ حال و هوای کاخ ها و عمارت های مجلل را به فضای داخلی شما می بخشند، ایمن کجسمه ها می توانند در هر فضایی همانند راهرو ها، پاگرد پله ها و… قرار گیرند.

دکوراسیون لوکس عکس دکوراسیون

استفاده از کاغذ دیواری با طرح و بافت خاص به خوبی می تواند حالت فضایی شما را به حالت لوکس تغییر دهد، انتخاب نوع طرح و رنگ مناسب به خوبی در این زمینه کارساز خواهد بود.

دکوراسیون لوکس عکس دکوراسیون

رنگ ها برای ایجاد حسی لوکس و سنگین در فضا نقش مهمی بازی می کنند. بعضی رنگ ها مثل بنفش، آبی درباری، طلایی، نقره ای، مشکی، قرمز مایل به قهوه ای و…حسی از تجمل و اصالت را در خود دارند.

دکوراسیون لوکس عکس دکوراسیون

استفاده از خز و یا پارچه هایی با طرح و رنگ پوست حیواناتی مثل مار،ببر و پلنگ و … همیشه از جانب طراحان مد و دکوراتور های داخلی برای ایجاد احساس تجمل و لوکس بودن در حین ظرافت و زیبایی به کار گرفته می شود. 

دکوراسیون لوکس عکس دکوراسیون

جزئیات تزئینات طراحی داخلی مثل درب ها، قرنیز و دیوار کوب های چوبی، گچ بری های هنرمندانه، تزئینات شومینه یا حتی دستگیره های کمد ها با وجود اینکه شاید به نظر برسد که کمتر به چشم می آیند تاثیرات بسیار بزرگی در برداشت شما از یک فضای دارند.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.