ترقی: ستاد انتخاباتی موتلفه انتخابات شوراها و ریاست جمهوری را هدف قرار داده است

به گزارش خبرآنلاین، در فاصله کمتر از یک سال مانده به انتخابات ریاست جمهوری یازدهم و شوراهای شهر، تحرکات انتخاباتی برخی احزاب و شخصیت ها رسما آغاز شده است. در این میان حزب موتلفه اسلامی در جایگاه قدیمی ترین حزب کشور و در شرایطی که پیش از این اعلام کرده بود نامزد مستقل در انتخابات آتی ریاست جمهوری معرفی خواهد کرد، اقدام به راه‌اندازی ستاد انتخاباتی نمود.

حزب موتلفه جزء معدود حزب هایی است که در  آستانه هر انتخاباتی ستاد انتخاباتی تشکیل می دهد. به گفته حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی این حزب، موتلفه در کنار ستادهای فردی که توسط اعضا و با هدف برنامه ریزی انتخاباتی و تبلیغاتی تشکیل می شود، اقدام به تشکیل ستاد انتخاباتی حزب می کند تا در آن مباحث کلان انتخاباتی مورد بحث و نظر قرار گیرد.

 

وی به خبرآنلاین گفت: در جلسات ستاد انتخاباتی حزب پیرامون مسائلی چون «نحوه ورود به انتخابات»، «رصد مسائل سیاسی کشور» و «انتخاب کاندیداهای مورد نظر حزب»، مورد بررسی قرار می گیرد و در نهایت وارد بحث و تبادل نظر با سایر احزاب اصولگرا می شود.

 

ترقی با بیان اینکه ستاد انتخاباتی موتلفه دو انتخابات شوراهای شهر و ریاست جمهوری را هدف قرار داده است، خاطرنشان ساخت: دستورکار اصلی این ستاد، شناسایی ظرفیت های هر منطقه برای شوراهای شهر سراسر کشور و بررسی و تعیین ویژگی های ریاست جمهوری یازدهم است.

 

جواد آرین منش دیگر عضو شورای مرکزی حزب موتلفه نیز با اشاره به سابقه طولانی حزب متبوعش در بین احزاب ایران، گفت: حزب موتلفه از سازمان و تشکیلات منظمی در مقایسه با سایر احزاب برخوردار است و شورای مرکزی و اجرایی حزب، کارگروه‌ها، کمیته‌ها و کمیسیون‌های تخصصی حزب به صورت منظم جلساتی را تشکیل می دهند و به مطالعه و رصد مسائل مهم سیاسی کشور می پردازند.

 

وی تصریح کرد: معاونت سیاسی حزب نیز در کنار مرکز مطالعات حزب به بررسی و رصد کردن مسائل سیاسی در طول سال می پردازد. معمولا در مناسبت ها و انتخابات های گوناگون، ستاد انتخابات حزب تشکیل می شود و شرایط کشور را مورد بررسی قرار می دهد و در نهایت در رایزنی با سایر احزاب اصولگرا زمینه را برای حضور و همگرایی جریان اصولگرایان در انتخابات را فراهم می سازد.

 

آرین منش با بیان اینکه احزاب در ایران وضعیت تعریف شده و مشخصی ندارند، افزود: برخی از احزاب فصلی هستند و در مقاطع خاصی تشکیل می شوند و بعد از آن هم منحل می شوند اما برخی احزاب مثل موتلفه احزاب دائمی هستند که ساختار و تشکیلات دارند و در طول سال برنامه، اجلاس و همایش های مختلفی را برگزار می کنند و مجمع عمومی آن هم دو سال یکبار جلسه ای را برگزار می کند.

 

گفتنی است اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه در این دوره نیز به مثابه دوره‌های قبل اسدالله بادامچیان را به عنوان رییس این ستاد برگزیدند.

/۲۹۲۲۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.