ترویج فحشا درآذربایجان با انتخاب زیباترین دخترعریان جهان + عکس

در توطئه جدید رژیم ضداسلامی باکو مسابقه مبتذل انتخاب زیباترین دختر عریان کشورهای به اصطلاح متمدن جهان با حضور نمایندگان ۲۴ کشور در جمهوری آذربایجان برگزار می شود. شرایط برگزاری این مسابقات به نحوی است که در صورت برگزاری آن در باکو، غیرت و ناموس اهالی دیندار و غیور آذربایجان لگدمال خواهد شد.

 

به گزارش بولتن نیوز، در این مسابقه دختران جوان ۱۶ الی ۲۸ ساله ای که قدی بیش از ۱۷۰ سانتی متر داشته و مجرد باشند، با نمایش اندام خود در لباس های مختلف به رقابت خواهند پرداخت تا هیئت داوران از بین ایشان زیباترین دختر عریان جهان را انتخاب نماید.
امسال در این مسابقات کشورهایی همچون ترکیه، آلبانی، تونس، قبرس، اسپانیا، گرجستان، اوکراین، روسیه، ازبکستان، اسرائیل، قرقیزستان، قزاقستان و… شرکت خواهند کرد که در مجموع کلی ۲۴ کشور در این دوره از مسابقات حاضر خواهند بود.

برنامه ی مسابقات بدین صورت است که در روز اول تمامی حاضرین با لباس های محلی خود در جایگاه مخصوص قرار خواهند گرفت. روزهای بعد، مسابقه در بخش لباس شب، لباس عروس، لباس تشریفات و لباس ورزشی و شنا انجام خواهد گرفت. بگفته ی مسئولین امر؛ تصمیم بر آنست که مسابقات امسال کمی متفاوت تر!؟ از سالهای گذشته باشد.
مسئول مسابقات “کمال جنت ایچتند” رهبر سازمان سی اف سی است. “فرید باقراف” رئیس کمیته ی تشکیلات، چنگیزآشکین، دستیار و پرویز عظیم اف، تهیه کننده است.

 

 

این مسابقه با حمایت رژیم ضداسلامی باکو و به اسپانسری شرکت رادیو تلویزیون آزاد آذربایجان و سازمان سی اف سی (CFC) برگزار می شود.

مرحله نخست برگزاری این مسابقه غربی و ضداسلامی ۲۵ جولای، همزمان با ماه مبارک رمضان در آذربایجان برگزار شد و مرحله نهایی این دوره از مسابقات (با حضور تمامی شرکت کنندگان از کشورهای مختلف) ۱۲ الی ۲۲ سپتامبر۲۲ (شهریور تا ۱ مهر) در پارک آبی نوخان آکوا (Novxanı Aqua) برگزار و فینال آن در ۲۲ سپتامبر در کاخ حیدر علی اف برگزار می شود.
خبر برگزاری این مسابقه آن هم در ماه مبارک رمضان مردم غیور و دیندار جمهوری آذربایجان را خشمگین نموده و در این میان برخی شخصیتهای آذری از جمله الدنیز قلی اف رئیس روشنفکران جمهوری آذربایجان، برگزاری این مسابقات در ماه رمضان را به شدت محکوم نمود و افزود: برگزاری چنین مراسم هایی در ماه مبارک رمضان تصادفی نیست، برگزاری مسابقه آواز در قبله و مسابقه زیبایی و این تیپ برنامه ها، هدفی جز دور ساختن مردم از معنویت و ارزش های انسانی و اسلامی ندارد.
شرایط برگزاری این مسابقات به نحوی است که در صورت برگزاری آن در باکو، غیرت و ناموس اهالی دیندار و غیور آذربایجان لگدمال خواهد شد.
دولت دیکتاتور باکو با درک این موضوع و تجربه ناکامی اش در برگزاری رژه همجنس گرایان در حاشیه مسابقات مبتذل یوروویژن (که با اعتراضات گسترده مردم دیندار جمهوری آذربایجان و کشورهای مختلف اسلامی مواجه گشته و ناگزیر به لغو آن شد) سعی نموده است با نامگذاری عنوان این مسابقات به نام مسابقه متمدن ترین و بافرهنگ ترین زن جهان، افکار عمومی مردم مسلمان و غیور آذربایجان را منحرف نماید. مسابقه ای که در آن دختران جوان و نوجوان ۱۶-۲۸ ساله برای برگزیده شدن، اندام خود را در مقابل دوربین های شبکه های مبتذل غربی به نمایش خواهند گذاشت.

برخلاف تبلیغات گسترده ای که رسانه های آذربایجان در جریان برگزاری مسابقات یوروویژن داشتند، اینبار رسانه های آذری از ترس شکل گیری اعتراضات گسترده مردم مسلمان آذربایجان این مسابقات کاملا ضداسلامی را با احتیاط پوشش می دهند. به نحوی که شبکه تلویزیونی دولتی آینس آذربایجان در پوشش خبری این مسابقه ضمن تحریف عنوان آن به مسابقه متمدن ترین زن جهان، حتی یک تصویر هم از روند برگزاری مسابقات پخش نکرد.

چندی پیش یکی از شرکت کنندگان در مرحله انتخابی زیباترین دختر عریان آذربایجان در گفتگو با رسانه ها از فساد گسترده مجریان برگزاری کننده این مسابقه خبر داد و گفت: مسئولین برگزاری کننده این مسابقات از وی ۴۰ هزار مانات رشوه گرفته بودند که وی را بعنوان زیباترین دختر عریان آذربایجان انتخاب کنند ولی گویا حاکمیت آذربایجان با پرداخت چندین برابر این مبلغ به برگزار کنندگان مسابقه از ایشان خواسته بودند برای ترویج فرهنگ بی بند و باری در بین دختران نوجوان دختر کم سن و سالتری را برگزینند.

یکی دیگر از شرکت کنندگان نیز به موضوع درخواست غیر اخلاقی یکی از داوران از وی اشاره کرده می گوید: چون به درخواست نامشروع وی تن نداده، از دور مسابقات حذف شده است.

در این مسابقه افرادی بعنوان راهنما در کنار شرکت کنندگان بودند و از ایشان می خواستند که اندام خود را به نحوی که می گویند برای بازدیدکنندگان در معرض نمایش قرار دهند، اما در این میان برخی از شرکت کنندگان به دلیل شرم از نمایش آن قسمت از اندام خود از ادامه مسابقه انصراف می دادند.

موضوعی که روشن است تلاش برگزار کنندگان این مسابقه در جهت ترویج فرهنگ بی بند و باری در بین دختران جوان و نوجوان آذربایجان و از بین بردن پرده شرم و حیا در بین مردم مسلمان این کشور است، توطئه ای که رژیم صهیونیستی و برخی از کشورهای غربی چندین سال است با هدف اسلام ستیزی در دستور کار خود قرار داده اند و به این منظور بودجه های میلیاردی تخصیص داده و چندین شبکه تلویزیونی مستهجن را راه اندازی نموده اند.

دولت ضداسلامی باکو که چندیست سر در آخور رژیم صهیونیستی گشته، برنامه های دیکته شده این رژیم را در جهت از میان برداشتن اسلام و مظاهیر اسلامی همچون حجاب در دستور کار خود قرار داده است، گویا از سرنوشت حاکمان دیکتاتور تونس، مصر، لیبی و یمن بی اطلاع است.

تا این لحظه ۲۰۲نظر ثبت شده
  1. Bahar:

    من یه دختر آزاد و بدون دینم.ولی هیچ وقت اجازه ندادم کسی بهم دست درازی کنه یا یه نگاه چپ کنه.حرف هیشکی هم برام مهم نیس.مهم عقاید خودمه.دوس ندارم ب اعتقادات کسی توهین کنم.چون اعتقادات هرکی برا خودش مهمه.پس دعوا بسه.شما آقایون….ببخشیدا ولی شما دوس دارین کسی ب خواهر و مادرتون نظر داشته باشه؟بی غیرتای کشور آمریکا و…با عقاید مزخرفشون فقط میخان کشور مارو از هم بپاشن.دستتون درد نکنه.خیلی قشنگ اجازه دادین ک اونا ب هدفشون برسن.مرسی

  2. ساده:

    راستی کلاماتی بالا دیدم ک خیلی بدم اومد از ایرانی بودنم با اجازه یک توضیح و توجیهی برای همین فحاشهای نادونم بدم که بدونن دارن کاه تو مغز خودشون پر می کنن،کل جمعیت ایران متفرقه و ترکیبیست عزیزان و دیگران ایرانیان را از یک نسل ترکیبی می شناسند اما به اسم زبان فارسی که نوع قلم و گویش اصلی ماست و نه یک نسل ما به نام فارس شناخته شده ایم ایران یعنی: کرد،ترک،عرب،تات،لر و پارس که باز در میان آنها اقوام دیگری از سایر اقوام که تقسیم می شوند نیز وجود دارد مثلن ترک تبریز و ترک اردبیل و ترک درگز و یا ترک قوچان با چند زبان و گویش متفاوت و حتی فرهنگهای متفاوت تمام اقوام ایرانی نیز چنین حالتی را دارند و حال می رسیم به اینکه اگر زاد و ولد این اقوام و ازدیاد وجود انها را در ذهنتون در نظر بگیرین از پارس خالص و یا شهری خاص هیچ خبری نیست البته بدونه بدون حمایت یک جانبه اما محاله ممکنه که تو همین تهران خودمون تست رو انجام بدی و جواب نگیری به یک سوپر مارکت یا هر شغله دیگه ای در تهران بری ۱ کلام ترکی صحبت کنیو و نیبینی ک بی برو برگرد ۱ تا چند نفر در اون مکان جوابتو ندن ، اینو از بابت ضعیف قلمداد شدن ترکای عزیز وطنم گفتم هر کسی به حرفم شک داره بره آزمایش دی ان ای بگیره مطمعنن تعجب زده می شید شما از هر نژادی آمیخته شدید این آزمون توی آمریکا اگه اشتباه نکنم بین ۱۰۰ نفر نژاد پرست انجام شده دقیقن همین جواب رو گرفتن و خیلی مایوس شدن می تونیین کلیپشو بگیرین و ببینین به این می گن فرهنگ سازی آمریکایی که البته خود ما با یکم تحلیل و عمیق شدن می تونیم به اون پی ببریم ما یک ملت متحد هستیم از ترکیبی از ژنها و نه اینکه نژاد به گویش ارتباطی داشته باشه مگر نه جاسوسهای نفوذی خارجی در کشور از خود ما در زبان و چهره شاید غالب تر و ایرانی تر باشند و البته کسایی که دم از دین میزنن ویا غیرت اینم بدونین بد نیست بدونین مگه بهتون نگفتن آدم و حوا اجداد ما انسانه هستن پس بچه هاشون از همن این یعنی ما هممون به یک نسل بر می گردیم بازم، به نام او (پس چه کمند کسانی که در دین خود تعقل می کنند).

  3. ساده:

    اینکه هر کی تو ایران یه مهندس دکتریه خوبه الان نوبته پروفسروتونه چیزی که (مهمه) اینه که هر کشوری برای خودش کلی تاریخ گذرونده تا شکل گرفته تا به این درجه رسیده حالا اگر اومدنو تاریخ و فرهنگه مثلن ۲۰۰۰ سالشونو بفروشن به حرف منو توی ۱۳۰۰ ساله که باید همه برگردن به عصر شمشیرو همه چیو از اول شروع کنن جنگ راه برتری جویی نیست اما برتری جویی در ذات انسانه چیزی (انکار ناپذیر و همه گیر)پس نعمت های خدا را به رخ کشیدن بهتر از خونریزی و دشمنی با بندگان خداست هر چند اینکار از خونریزی بهتر اما اینکه صاحب اون نعمتها ایا حسادتی را در چشم مردم طمع کار و بخیل بر می انگیزند که باعث خونریزی شود از اشتباه انان است ایران ما دارای همه نعمتها بود که با تعریف ها و دعوتهای مکرر زرتشت به دین باعث بیشتر دیده شدن تاجو تخت و رود و انگور و کلن دیده شدنه بیش از حد ایران شد و این خود به خود باعث افزایش حمله جنگی و سیاسی تاریخی مکرر به ان شد و بوی غارت و چپاول همه انرا فرا گرفت هرکس باید از نعمت خود به خوبی پاس داری کند تا سپاسگذار حقیقی خدا باشد تا نعمتهای الهی از او پوشانده نشوند اما اگر درست نگاه کنید المپیکهای بین المللی برای دوری از همین جنگها و خونریزیها برگذار شد تا هم به رخ کشیدنی قدرت باشد و هم خونه بی گناهی ریخته نشود تمدنها باید دوباره بمیرندو بروند تا به این المپیکها دست یابیم

  4. مهدی:

    به اذربایجان دیگر کشورها کاری ندارم نمی خوام بدونم یا نظربدم چه ها می کنن .کشور خودم به قدری از این مسائل داره که می خوام سرم بکوبم به دیوار بعد اسم خودمون می زاریم ایرانی.مسلمان هههههی……..

  5. محمد:

    سلام دوستان اون بالا چندتن از دوستان به هم توهین کردند،هیچ تژادوتمدنی برتر از دیگری نیست انسان هم مثل تمام موجودات بنا به موقعیت مکانی و زمانی دچار تغییراتی شده که هر کدام از ما هم تو اون مکان وزمان بودیم قطعا تغییر میکردیم،که این تغییرات بعد ها به تمدن و نژاد تعبیر شده،پس عزیزان درگیر این تعصبات بیخود نباشید که عمر در گذر است تا چشم باز کنید میبینید زندگی به پوچی گذشته،پس اگر دراین دنیا خودتان تغییر مثبتی ایجاد کردید مفتخر باشید،نه اینکه فلان نژاد بده یا فلان نژاد خوب،تعصب زیاد و توهین به دیگران در شٱن کسی که نام انسانیت را به یدک.میکشد نیست،ما هنوز درگیر تاریخی هستیم که اروپایی ها به درستی عبرت گرفتند و.موشکافانه در حال تحقیق و استخراج نکات مثبت آن هستند و خیلی حرفه ای مردم کشورهای ما را که جهان سوم میخوانند درگیر گذشته و..کرده اند همچنین سیاستمداران ما را نبر در کلافی سر درگم،که تا درگیر این مزخرفات باشیم روزگارمان همین است،اگرمیبینیید این همه پیشرفت کرده اند حکایتشان،حکایت فوت کوزه گریست، بنیان علم را یافته اند،، موفق باشید

  6. ازاد فکر:

    جای تاسفه اروپایی ها خودشون دارن یواشکی مطالب علمی و فلسفی ودیگر رو از قران ما استخراج میکنن و استفاده میبرن اونوقت ما رو هرروز و هروز با چند تا کلمه نمیدونم کلاس فرهنگو یا …از قرانمون جدا کردن بیان همه از خواب بیدار بشیم ببینیم کجا بودیم و مارو کجا کشیدن و هنوز نفهمیدیم

    • جمشید:

      افرین اقا یا خانم ازاد فکر ازبیانت خوشم اومدعالی بود

  7. hamid:

    داداش لعنت به هرچی تمدنه و هرچی کلاسه به اسم تمدن و فرهنگ هر غلطی دشون میخاد انجام میدن خداوند زنو افرید وسیله ارامش مرد باشه نه اینکه اونو لخت کنن و شهوت رانی کنن خاک توسرشون با فرهنگ بی فرهنگی شوناونای که تایید میکنن این کارو باید ببرنشون با خرها تو طویله کنن چون حیونها فرق محرم و نامحرم رو نمیدونن

  8. کمال:

    خیلی دارید تند میروید. یه نگاهی هم به خود بیندازیم. عزیز دل برادر

  9. سیامک:

    به حضور اون عده ایکه مىگن خاک بر سر زنی بشه که بخواد خودشو صرف لذت مردا بکنه باید عرض کنم گه لطفا دست از این افکار کلیشه ای و کتابی بردارید ،هر بچه ای میدونه که زنی که خودشو بزعم شما وسیله لذت مردا میکنه قبل از اون مرد فرضی خودش لذت میبره و این چیزی نیست که من وشما تعین کنیم ، مگه این آقایونی که این زنهارو محکوم میکنن انصافا کدومشون دوس ندارن که در مقاطعی وسیله کسب لذت زنها قرار بگیرن؟
    ضمنا دوستانی که میگن آذربایجان تحت سلطه روسها بودن توجه کنن شاید بعنوان یک ملت چنین باشد که میگین (گرچه اگر این تحت تسلط بوددن زشت باشد قائدتا بودن تحت تسلط ایران وجو فرهنگی ضدترکی اش برای آذریهای ایران نیز باید زشت شمرده شود )ولی بعنوان یک دولت بهتره توجه کنید که اصولا دولت جمهور. آذربایجان در همان. مقطعی شکل گرفت. که قسمتى از خاک شوروی ب

  10. سیامک:

    به حضور اون عده ایکه مىگن خاک بر سر زنی بشه که بخواد خودشو صرف لذت مردا بکنه باید عرض کنم گه لطفا دست از این افکار کلیشه ای و کتابی بردارید ،هر بچه ای میدونه که زنی که خودشو بزعم شما وسیله لذت مردا میکنه قبل از اون مرد فرضی خودش لذت میبره و این چیزی نیست که من وشما تعین کنیم ، مگه این آقایونی که این زنهارو محکوم میکنن انصافا کدومشون دوس ندارن که در مقاطعی وسیله کسب لذت زنها قرار بگیرن؟
    ضمنا دوستانی که میگن آذربایجان تحت سلطه روسها بودن توجه کنن شاید بعنوان یک ملت چنین باشد که میگین (گرچه اگر این تحت تسلط بوددن زشت باشد قائدتا بودن تحت تسلط ایران وجو فرهنگی ضدترکی اش برای آذریهای ایران نیز باید زشت شمرده شود )ولی بعنوان یک دولت بهتره توجه کنید که اصولا دولت جمهور. آذربایجان در همان. مقطعی شکل گرفت. که قسمتى از خاک شوروی

  11. رز سیاه:

    آخه بیچاره ها یه کم عقلم خوب چیزیه !!!!!
    شماها وقتی تو خیابون یه زن یا دختر زیبا و خوش اندام رو میبینید ، تا مدتها روز و شبتونو با فکر کردن به زیبایی و اندام اون زن یا دختر میگذرونید ؛ حتی موقع همخوابی با همسر خودتون تو فکر اونی هستید که دیدید
    خب بقیه ی مردا هم با دیدن اندام محارم شما ، تا مدتها با فکر اندام اونا با همسر خودشون میخوابن
    واقعا تف به مردونگی شماها که جز یک آلت تناسلی چیزی دیگه ای ازش نمونده

  12. رز سیاه:

    نمیخواد به خاطر زنای یه کشور دیگه به جون هم بیفتید و با پیغام و پسغام همدیگرو بلمبونید . شماها اگر واقعا مرد هستید ، غیرت دارید و ناموس حالیتون میشه ، مواظب خواهر ، مادر ، زن و دختر خودتون باشید که با وجود پوشیدن لباس ، دارن خودشونو به راحتی میفروشن . هیچ کس و تو هیچ کجای دنیا ، با هر دین و مذهبی هم که باشه ، مخالف زیبایی و خوش پوشی و آراستگی نیست ؛ اما تمام انسانهای باشعور دنیا مخالف هرزگی و بی حیا بودن هستن
    فلسفه بافی و صغری – کبری چیدن رو کنار بذارید و سراغ عقل و شعور و منطق و غیرت خودتون برید

  13. سعيد:

    خودتون از همه بدترین متحجرای کثیف

  14. علی:

    خیلی مسخرست.

  15. مسعود با خدا:

    سلام
    دلت را خانه ما کن مصفا کرئنش با من ……خدا
    به ما بنما درد خود مداوا کردنش با من ….خدای مهربان

  16. مسعود:

    باران امد لانه کرده کبوتر از تراوش باران میگریزد.
    خوررشید با ان همه غرورش از دیدن بچه کوتر

  17. مسعود:

    سلام من نمیدونم چراهمیشه ماایرانیهافکرمیکنیم همه دنیااشتباه میکنندوکافرند ومیرندجهنم وفقط ماایرانیهادرست میگیم وموءمنیم ومیریم بهشت بابااین مسابقات توسراسرجهان برگزارمیشه وازهمه دنیاهم توش شرکت میکنندوبه هیچ وجهی بحث فحشاوفسادتوش معنی نداره درثانی اونجابحث ازادیه وزنان حق دارن زیبایی خودشون روبسنجندفکرم نکنیدانقدرخرتوخره که هرکی ازراه برسه میتونه دست درازی کنه نه ازاین خبرهانیست هرکدومشون هم که اول میشه تایکسال تومراسمهای مختلف که توجهان برگزارمیشه به عنوان تشریفات یاالگوازش استفاده میکنندنه اینکه فکرمیکنیدمیبرندش تابشه اسباب فحشا عیب ماایرانیااینه چون توکشورمون این چیزارونمیبینیم فکرمیکنیم مثلا تواین مسابقات ومراسمهایی اینجوری که درموردزنهاست زن ومردهمش باهم…ماایرانیاچون افکارمون درمورداین چیزافقط به سمت منفی میره همیشه هم به این چیزبه دیدجنسی وفحشا نگا میکنیم…

  18. مسعود:

    سلام من نمیدونم چراهمیشه ماایرانیهافکرمیکنیم همه دنیااشتباه میکنندوکافرند ومیرندجهنم وفقط ماایرانیهادرست میگیم وموءمنیم ومیریم بهشت بابااین مسابقات توسراسرجهان برگزارمیشه وازهمه دنیاهم توش شرکت میکنندوبه هیچ وجهی بحث فحشاوفسادتوش معنی نداره درثانی اونجابحث ازادیه وزنان حق دارن زیبایی خودشون روبسنجندفکرم نکنیدانقدرخرتوخره که هرکی ازراه برسه میتونه دست درازی کنه نه ازاین خبرهانیست هرکدومشون هم که اول میشه تایکسال تومراسمهای مختلف که توجهان برگزارمیشه به عنوان تشریفات یاالگوازش استفاده میکنندنه اینکه فکرمیکنیدمیبرندش تابشه اسباب فحشا عیب ماایرانیااینه چون توکشورمون این چیزارونمیبینیم فکرمیکنیم مثلا تواین مسابقات ومراسمهایی اینجوری که درموردزنهاست زن ومردهمش باهم…ماایرانیاچون افکارمون درمورداین چیزافقط به سمت منفی میره همیشه هم به این چیزهابه دیدجنسی وفحشا نگاه میکنیم…

  19. اورهان:

    مشکل مااینه که همیشه زیر شکم نگاه کردیم .زیرشکم اندیشیدیم وزیر شکم قضاوت کردیم.وهمیشه فکر می کنیم که غیرت نزد ایرانیان است و بس.

  20. علی:

    قضیه چیه که هر کسی ی گوشه دنیا یک کاری میکنه شما داغ میکنی؟اونا لختن شما میسوزی؟یادت باشه هر کسی رو توی قبر خودش میکــــــــنـــــــــــن….
    کلاه خودتو بچسب باد نبره

  21. به شما چه:

    به شما چه هاااااا برید فحشا رو تو ارمنستان جمع کنید از لحاظ آزادی فک کنم بالاتر از ایران باشن .
    بازی های اروپایی رو نشون نمیدن خبرگزاری های فارس چه داخلی و چه خارجی اما تا ی تقی به توقی میشه سریع میکنن تیتر اول خبرهاشون مثل رای نیاوردن آک پارتی در ترکیه جمع کنید این سیاستهای فاشیستی و نژاد پرستی رو .

    • پاسخ:

      دقیقا همینطوره ،اولین دوره بازیهای اروپایی در باکو برگزار شد و از هیچ یک از رسانه های ایران هیچ خبری پخش نشد ولی کوچکترین اخبار منفی در مورد آذربایجان با بزرگ نمایی در همه رسانه ها ایران پخش میشه،حتی شبکه استانی سهند در این موارد کاسه داغتر از آش میشود.

  22. turkisch:

    کشور لاییک و توسعه یافته آذربایجان شمالی افتخار هر ترک ایرانی و غیرایرانی است و خاری در چشم بدخواهان و حسودان این ملت ..برگزاری مسابقاتی از این دست هم متمدن بودن این ملت رو ثابت میکنه به این دلیل همچین مسابقاتی تو اروپا و امریکا برگزار میشه و شما نمی بینید مثلا توی عراق و افغانستان و ایران همچین مسابقاتی برگزارشه.

    • مسعود:

      توسعه یافته وونمی دونم این رو از کجاش دراورده بدبخت جمشید راست میگه …توهم زده بانترک خ….

      • عمر چنگیزیان:

        به خا پناه می برم از وراج زبان نفهم احمق عجم

    • da:

      کدوم بی شعوری گفته ازربایجان توسعه یافته است…یک مشت ترک که به زور نوکری وخودفروشی دارن میلولن

  23. masood:

    شما چرا میخارین؟ ملت ایران همش عغده انتقاد داره خودمون بوی بدمون کل دنیا رو گرفته

  24. KUPAL63:

    چرا به خودتون دروغ میگین؟ همین حالا بگن هر کسی هرجور راحته لباس بپوشه فکر میکنی ایران چه جوری میشه؟ تو با کشورهای دیگه چیکار داری؟ لگد مال میشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  25. ناشناس:

    تو رو سننه!

  26. سامان:

    لخت شدن دختراخوبه معلوم میشه بدنشون چطوریه

  27. مری:

    چیه از حرفم بدت اومد که کامنتمو نذاشتی؟

  28. مری:

    جالبه

  29. شاهپور:

    دختران پاک ایران را در خارج تز کشور بسیار دیدیم که اصلا هیچ هیچ هیچ خطایی مخالف دین مبین نمیکنند!فقط از تو هواپیما روسری عوض میکنند و بس!!!!!دیسکو هم نمیرند!!!مشروبم نمیخورند!!!!!چون اکثرا کوتوله هستند الان حسودیشون شده!!!بقول راوی گربه دستش به گوشت نمیرسید باقیشو بیخیال!!!همینجا از بیشوهری در عذابند اما کلاس حجاب میزارند!!!!

    • جمشید:

      تو عرضه نداری وگرنه دختر ایرانی زیبا کم نداریم…تو خودت قیافه داری که زن خوشگل می خوای من خودم قیافه ام معمولیه اگر با دختر ایرانی با صداقت رفتار کنی دنبال هوس نباشی به خدا بهترین دختر جهان هستن به من ثابت شده

  30. مرجان:

    المیرا جان اگه از اذری ها شناخت نداری حرف نزنی سنگین تری

  31. رکسانا:

    فدات ملیسا جون که گفتی این سایت سایت استثنایی هاست. واقعا مشکل داریدا من که رفتم

  32. شیرین:

    المیراخانوم معلومه با این نظر دایره فرهنگ و شناخت خیلی تنگی داری!

  33. ناشناس:

    چه سایت مزخرفی دارید به خدا اینا چه خبرایه پخش میکنید واقعا براتون متاسفم

  34. علی‏ ‏عموری:

    معلوم‏ ‏است‏ ‏این‏ ‏همه‏ ‏فیلم‏ ‏ها‏ ‏و‏ ‏عکس‏ ‏های‏ ‏مبتذل‏ ‏برای‏ ‏خراب‏ ‏کردن‏ ‏عقیده‏ ‏یک‏ ‏مومن‏ است‏پس‏ ‏باید‏ ‏مردم‏ ‏آذر‏ ‏بایجان‏ ‏با‏ ‏جنگ‏ ‏نرم‏ ‏که‏ ‏‏توسط‏ ‏دشمن‏ ‏به‏ ‏عقیده‏ ‏مومن‏ ‏جلوگیری‏ ‏کرد‏ .

  35. سینا:

    آذربایجان باید به خاک ایران برگرده

    • مشکان:

      سیناجان راست میگه؟فردابلندشوبرومیله مرزی آذربایجان رابکن تامرزی وجودنداشته باشدمال ایرانه

  36. مصطفی:

    المیراخانم میشه ازتون بپدسمشماکه به راحتی به خودت اجازه میدی به دیگران توهین کنی خودتون اهل کجا هستیدتوی همین کشورهایی که میگیدمسلمونای ترکی وجودداره که زندگی واعمال ورفتارشون سگش شرف داره بهزندگی که شما می کنید.بعدشم شما خودتون توی زندگی هیچ خطایی نداشتیدکه به راحتی راجب دیگران قضاوت می کنید.

    • سحر ناز:

      بخواب شب درازه

  37. گل:

    ااین خارجى هاهم چه دونیاى عجیبى دارن ازچه چیزاى بیخودى لذت مى برندا

  38. ???:

    اونهایی که این برنامه رو تایید می کنند پیشنهاد می کنم برای دوره ی بعد با خواهر و مادرشون برن شرکت کنند شاید مقام بیارند…

  39. المیرا:

    از یه ترک چه انتظاری میشه داشت آخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟سو تفاهم پیش نیاد منظورم ترکای ایران نیس.

    • آیدین:

      جملتو یه بار بخون تا ببینی نژادپرستی پارسی چطور توش موج میزنه !!!میگم شما فارس ها که بحمدالله جایگاهتون از نظر توسعه یافتگی تو دنیا مشخصه و اینقدر ملتهای دیگه رو تحقیر میکنید..اگه واقعا آلمانی فرانسوی یا چه میدونم یکیاز ملتهای توسعه یافته بودید چه بلایی سر دیگران می آوردید؟

    • فرزاد:

      ارزش جواب دادن نداری کسایی که به قومیت ها توهین میکنند فرزندان شهرنویی ها و ارزو بلنده ها هستن خخخ

  40. بهرام:

    خیلی خوبه کاش تو ایران هم برگزار میشد

  41. نازلی:

    هر اتفاقی تو آذربایجان بیفته این عقده ای ها با کلی تحریف و اغراق منعکس می کنند. انتخاب زیباترین دختر امری معمول در بین همه کشورهاست اما به آذربایجان که رسید با چاشنی لخت شدن و ترویج فحشا همراه شد! همچنان در آتش حسادت و کینه هایتان بسوزید تا انشاالله خاکستر شوید و جهانی را از دست خود آسوده کنید.

    • امیر:

      اخه حسادت به هرزه گی و خود فروشی ..این که ازربایجان شده مرکز هم جنس بازی سرق اروبا بیچاره …من رفتم گرجستان تو دیسکو ها دختر های ترک خود فروشی می کردن یعنی این قدر بدبخت شدید که تو گرجستان خود فروشی می کنین…در ایران هم خود فروش داریم ولی مایه ی ننگک هستش ومثل شما به اون افتخار نمی کنیم ….ترک داره دورانتون تموم میشه سقوط شما از فروباشی عثمانی اغاز شد وجمعیتتون طبق امار رو به کاهش هست ترک مغول تبار

    • امیر:

      اخه حسادت به هرزه گی و خود فروشی ..این که ازربایجان شده مرکز هم جنس بازی سرق اروبا بیچاره …من رفتم گرجستان تو دیسکو ها دختر های ترک خود فروشی می کردن یعنی این قدر بدبخت شدید که تو گرجستان خود فروشی می کنین…در ایران هم خود فروش داریم ولی مایه ی ننگک هستش ومثل شما به اون افتخار نمی کنیم ….ترک داره دورانتون تموم میشه سقوط شما از فروباشی عثمانی اغاز شد وجمعیتتون طبق امار رو به کاهش هست ترک مغول تبار.

    • امیر:

      اخه حسادت به هرزه گی و خود فروشی ..این که ازربایجان شده مرکز هم جنس بازی سرق اروبا بیچاره …من رفتم گرجستان تو دیسکو ها دختر های ترک خود فروشی می کردن یعنی این قدر بدبخت شدید که تو گرجستان خود فروشی می کنین…در ایران هم خود فروش داریم ولی مایه ی ننگک هستش ومثل شما به اون افتخار نمی کنیم ….ترک داره دورانتون تموم میشه سقوط شما از فروباشی عثمانی اغاز شد وجمعیتتون طبق امار رو به کاهش هست ترک مغول تبار..

    • امیر:

      اخه حسادت به هرزه گی و خود فروشی ..این که ازربایجان شده مرکز هم جنس بازی سرق اروبا بیچاره …من رفتم گرجستان تو دیسکو ها دختر های ترک خود فروشی می کردن یعنی این قدر بدبخت شدید که تو گرجستان خود فروشی می کنین…در ایران هم خود فروش داریم ولی مایه ی ننگک هستش ومثل شما به اون افتخار نمی کنیم ….ترک داره دورانتون تموم میشه سقوط شما از فروباشی عثمانی اغاز شد وجمعیتتون طبق امار رو به کاهش هست ترک مغول تبار…

  42. سپهر:

    وا چه خبره قد ۱۷۰ برای پذیرش دختر!!؟اینطوریکه خیلی دیلاق میشه!!! البته قد هر چی هم که بلند باشه برای مرد خوبه و هیکل تنومند. ولی زن بایستی ظرافت و لطافت داشته باشه. البته قد تا یه حد نسبتا مشخصی برای زن خوبه ولی دیگه نه تا اون حد که میشه دیلاق. البته قد بایستی به اندازه هیکل هماهنگ باشد.البته اگه معیار زن اندامشه، فرم اندام و جذبه اش مهمه که پستی و بلندیش هر چقدر بیشتر باشه، زیبایی و جذابیتش خیلی بیشتره. من معیار زیبایی اندام رو مثال زدم پس سوءتعبیر نشه. زیرا در اصل زیبایی زن به پاکدامنیشه

  43. jhfh:

    اگر بی حجابی تمدن است پس حیوانات متمدن ترین اند

  44. پرنسا:

    واقعا اسم این تمدن؟؟؟
    گور تو هرچی تمدن

  45. darya:

    به نظر من که این آخر سوء استفاده از زیبایی که دارن آدم نباید که همه جاشو به همه نشون بده که چى حالا مثلا؟؟؟؟؟؟واقعاً اسم این تمدنه؟؟؟؟

  46. شكارچي:

    اولن سلام دومن متسفم برای کسی که خودش خواهر مادر داره فوش خواهر مادر به دیگران میده
    بعد هرکس فرهنگ خودشو داره شاید کشورای که این کار هارو می کنند امتیازی برای کشورش باشه فقد اینو میتونم بگم اقای xشما که درمورد قاچاغ دخترا حرف میزنی ایا خبری از سفره همسای داری خبریاز شکم خالی همسای داری می خواین نضر بدین درمورد فاچاغ دختر بابا به قران اگر بهشت جهنم راست باشه اولی کسی هستی توجهنم

    بعد موسی به دین خود عیسی هم به دین خود
    از تمام دوستان ممنون از نضر خوبشان

  47. zubair poya:

    زنده بادمردم غیور آذربایجان که این برنامه را پخش نکردند

  48. زهرا:

    واقعا بی شرمانه است توی کشوری که حکومتش به صورت آزادانه به سمت بی بند و باری میره ….

  49. محسن منصوری:

    خدای من دنیا داره کدوم طرفی سیر میکنه؟

  50. داضی:

    مگه چینو بذار عشق کنن به ما چه..

    • mahrokh:

      movafegham bahat kamelan:))))

  51. جان هیلتون:

    دخترهای ایران با حجاب خصوصا با چادر و مقتعه مثل فرشته هستن و وقتی بد حجاب میگردن بشدت افتضاح !. چادر و مقتعه نورانی شون میکنه و خیلی ناز و شکیل میشن . یک دختر با حجاب کامل در ایران ندیدم که زشت باشه اما بد حجاب زشت و بدقواره خیلی زیاد دیدم البته چندتایی هم خوب بوندن اما در برابر محجبه ها اصلا به حساب نیومدند ! ای کاش کسانی که بد حجاب میگردن اول عیب های ظاهری مثل چاقی شون رو رفع میکردند و بعد اونطور با سری برافراشته !!! میگشتند تا لااقل مسخره بنظر نرسند

    • احمد:

      کاملا درسته،بین بی حجابها بد هیکل هم کم و بیش هست ولی تحقیقاهمه اونهایی که حجاب دارن یا شلخته هستن و به خودشون نمیرسن یا بد هیکلن و با کمک حجاب اونهارو می پوشونن، من تاحالا زن با حجاب مرتب منظم و خوش اندام اصلا ندیدم! شما اگه دیدین معرفی کنین! بیخود نبود قرائتی تو برنامه اش به خانمهای مرتب منظم و شیک پوش میگفت سوپر دولوکس

      • زهرا:

        برای اینکه زن باحجاب جوری نمیاد بیرون که توی چشم چرون هیکلشو ببینی که بفهمی خوش هیکله یا بدهیکل.

  52. شاید تا سال دیگه خودمون هم عریان بشیم با این اوضاع اقتصادی:

    گرانی های اخیر نتیجه اقدامات دولت قبل است .حداقل تا سال اینده مشکلات دولت قبل بروز خواهد کرد و تازه بعد از آن شما اثرات ویرانگر دولت روحانی را مشاهده خواید کرد. سال دیگه همه مردم دارن یه قل دوقل بازی می کنن و همش آه می کشن که خدا پدرت را بیامرزه احمدی نژاد. ببین روحانی چه بر سرمان آورد. سال دیگه نون حداقل ۲۵۰۰ تومانه. سال دیگه بنزین هر لیترش حداقل ۳۰۰۰ تومانه. سال دیگه فرار جوونایی که می تونند از کشور فرار کنن حداقل سر به فلک می کشه. سال دیگه نه من و نه شما دیگه نمی تونیم کامنت بزاریم چون پول نداریم و اینترنت قطعه. سال دیگههر ۶ ماه اگه تونستی میری گوشت می خری. سال دیگه جرات نداری تو چشم زن و بچت نیگاه کنی چون از فقر خجالت می کشی ولی یه خبر خوب سال دیگه سایپا و ایران خودرو محصولات جدید خود یعنی چهار چرخه فرغونی را به بازار می دهند تا بقیه موجودی جیب ملت را بیرون بکشن و هر کی ناراضی هست سوار این چارچرخه بشه و خودش را به کشتن بده و راحت بشه.

    • پارلا:

      گل گفتی !!!!!!!!!

  53. خنده بازار:

    Ok. mitike whrer r u

  54. خنده بازار:

    اهالی دیندار و غیور آذربایجا؟
    خخخخخخخخخخخخخ

    خیلی خوب نوشتی. چند وقت پیش بود که ملت غیور و دیندار برزیل شاهد کارناوال سامبا بودن.

    هرساله هر و هر روزه ملت غیور و دیندار ترکیه تو سواحل آنتالیا……
    هر روزه ملت دیندارو غیور لبنان تو سواحل بیروت…….

    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

    • يكي ديگه...:

      ملت عزیز تایلند در سواحل پاتایا یادت رفت

  55. نیکی:

    امیدوارم برا بعضیهادرس عبرت باشه

  56. امیر حسین:

    بحث پیچیدس,اولا طراح این مسابقه چهار تا قوزمیت نیستن که پولشون زیادی کرده باشه,یه اتاق فکره با چند تا دکترایه روانشناسی و دکترای سیاسی و چند سال برنامه ریزی که چه جوری ایران و جهان اسلامو نابود کنن عینه آندلس,میپرسید آندلس چیه؟؟؟و چند تا ساده لوح جاهل ایرانی خیلی سطحی به این موضوع نگاه میکنندو میگن اشکال نداره,نه اشکال داره خیلیم داره,میپرسید چرا؟؟؟خلاصه اینکه این بازیا بازیه سیاسیه میپرسید چه سیاستی؟؟؟میبینید خیلی چیزارو نمیدونید اما همین طوری نظر میدید,در نهایت اگه هر کی بتونه منصفانه جوابه این ۳ تا سوال و پیدا کنه میگه که این مسابقه نیست این یه کثیف کاریه سیاسیه…

  57. مرتضی:

    بابا کی گفته عریان میشند؟اینا همش شایعه است

  58. رقیه 10 اسفند 1392 در ساعت 1 بامداد:

    اینجور رفتارها واقعا برای تمام باعفتان یک فاجعه است وغیر قابل تحمل. ولی کشورهای غربی وکشورهایی که رژیمهایشان با اسلام مشکل دارنند بدانند هر چقدر هم پول خرج کنند برای نابودی اسلام جاوید ماندن اسلام را خداتضمین کرده ونابودی آنها(کافران واسلام ستیزان)را هم خدا تضمین کرده است.

  59. یک ایرانی:

    باکویی هامیخوان خودشونو جز آدما به حساب بیارن.ولی راه رو بدجوری بیراهه میرن.

  60. میترابی:

    اگه زنهای ایرانی میرفتند شاید بخاطر عقب ماندگی اول میشدند ولی حیف همشون بدترکیبن.

    • majeed:

      خوب میتراجون میرفتی عقب موندگی ما ایرانیارو جبران می کردی!

  61. بنده خدا:

    می بینم مسافر آذربایجان افزایش پیدا کرده!!!

  62. سپیده:

    قشقایی یقینا ترکی که اینجوری نوشتی.جونم بهت بگم جوگیر نشو.کی گفته ایرانی ها معروفن به دزد بودن؟نه جانم انگار تو باغ نیستی.ایرانی ها به آی کیوی بالا معروفن.شما فارس نیستید که رو ایرانی بودنتون تعصب داشته باشین.خیییییلی برا ترکا لاف اومدی.الان هم که میبینی چه کشورایی زیر سلطه هستن.پس عزیز یه کم فکر کن بعد مطلب بنویس.لطفا چاپ کنید

    • sunny:

      سپیده جون پارسی اصل معلومه که شما ای کیو هستید لنگه ی پسر عمو هایی هندی تون
      فقط محض اطلاع تو ازمون جهانی هوش ایران تو دنیا رتبه ی ۵۰ رو بدست اورده بود که از بعضی کشورهای افریقایی هم پایین تر بود
      بجای گنده گوزی و فحش دادن به ترک و عرب و این و اون بهتره یاد بگیرید به ملتهای دیگه احترام بذارید

      ظاهرا هر چی بیشتر تحقیر می شید بیشتر فحش می دید

      • مسلم:

        چرت گفتیا sunny
        میدونستی بهترین دانشمندان امریکا ایرانی هستند؟؟؟

      • پارلا:

        دمت گرم عالی گفتی !!!!!!تو کل دنیا هم نژاد پرست تر از این فارسی زبونا پیدا نمیشه ادعای هوش تمدن و هنر دوستیشونم که تمومی نداره !!!!!!بذاری میگن فارسا تو کل دنیا حرف اولو میزنن

    • فرزاد:

      اگر فارس نبودی میفهمیدی که به اقوام ایرانی نباید توهین کنی.. در ضمن حتما یزگرد سوم هم ترک بوده که کشورو تقدیم عربا کرده بود! بهتره حرف نزنی باور کن میتونم حرفایی رو برات بنویسم که از خودت متنفر بشی… همین قشقایی ها جلوی تجاوز انگلیس رو گرفتن برو خوب تاریخ بخون .درود بر همه اقوام ایرانی. البته بعد از هزاران سال زندگی اقوام ایرانی در کنار یکدیگر و اضمحلال قومی وفرهنگی و نژادیشون ترک و فارس و دیگر اقوام به معنای واقعی معنی خودشون رو از دست دادن و ما امروز یک قوم واحد بنام ایرانی داریم که ازمایش ژنتیک از مردم ایران هم خود گویای صحت حرف بندست پس امیدوارم شعور رو ضمیمه زندگیت قرار بدی .درود بر تمام اقوام ایرانی.

  63. فاطمه:

    اگر هدف انتخاب شایسته است چرا زیبایی جسم که رفتنی است را مد نظر می گیرند در حالیکه زیبایی اندیشه ماندی تر و با فضیلت تر است پس هدف انتخاب شایستگی ها نیست هدف اولویت دادن به انتخابهای بی مایه و بی ارش در سطح جوانان و الاف کردن منو شماست

    • نام شما...wolf:

      زیبایی اندام یکی از۱۷گزینه برای انتخاب شدنها والا انتری مثل تو میتونست اول بشه فاطمه.!

  64. نام شما...:

    تو چرا اونجات می سوزه افغانی زبان بی فرهنگ عقب مانده

  65. ناشناس:

    جای تهرونی خالی فردا پس فردا با ترکی یارم یامالخ(اسپاس )شون اونجا پیدا میشن شیک بپوشید ابرومون نبرید با اون لباسها ما قبل تاریختون

  66. neda:

    hamatono dost darat

  67. neda:

    kheyli halam bad shod.
    ama nazarat hame jaleb booood

  68. حامی.:

    باسلام بهمه شما coopal خیانتکار فقط اینو بگم که توی مرتیکه اگه زرتشت هم بودی همچین حرفی رابه انها نسبت مید ادی‌ جنس خیانتکار تو هر مذهب و …عوض شدنی نیست برو از خدا بخواه راه درست را نشونت بده در اخر از خدا مخوام ظهور اقا صا حب از زمان را برسونه بگید امین .چون دادر سی جز خدا وامام زمان نداریم.

  69. حامی:

    باسلام بهمه شما coopal خیانتکار فقط اینو بگم که توی مرتیکه اگه زرتشت هم بودی همچین حرفی رابه انها نسبت مید ادی‌ جنس خیانتکار تو هر مذهب و …عوض شدنی نیست برو از خدا بخواه راه درست را نشونت بده در اخر از خدا مخوام ظهور اقا صاحب از زمان را برسونه بگید امین .چون دادر سی جز خدا وامام زمان نداریم.

  70. امیر:

    اخه بدبخت ندید بدید این چیه نشون میدی خیلی از دنیا عقبی خاک برسرت

  71. هستی:

    اسلام یعنی بهترین و برترین دین .اگه کسی از اسلام بد میگه یعنی اسلام رو نشناخته،هر کس به اسلام وحضرت محمدصل الله علیه وآله و سلم توهین کنه چیزی از عظمت اسلام و شان والای پیامبر گرامی اسلام کم نمیشه فقط اون شخص توهین کننده ماهیت خودش رو آشکار کرده وخدای متعال خودش اون را به سزای عملش میرسونه.لعنت خدا ورسولش به دشمنان اسلام

    • شاهپور:

      خدا بهت عقل بده

  72. coopal:

    اسلام یعنی چی؟ همونه که وقتی اجدادمون زردتشت بودن محمد ویارانش اونو وارد رحم زنان جنوب ایران کردن و واسه کسافت کاریش اریایی ها شدن سید؟ همونه که وقتی حقوق بشر داشتیم اونا به فکر این بودن که دخترانشون و زنده بگور کنن.اسلام چیه مرتیکه کسی که دم از اسلام میزنه ایرانی نیست عربه ما زردتشتیم و افتخار میکنیم بهش.

  73. آراز:

    لطفا با این کارها افکار عمومی رو درباره یه کشور دموکرات خراب نکنید این فقط یه تعداد اندکیه و بقیه ملت از هر فرقه ای هستن حتی کشور جمهوری آذربایجان اکثریت مسلمان و شیعه هستن که توسط ارمنیها قتل عام شدند و , به جای دخالت تو امور داخلی یه کشور خیلی خوب میشه که نسبت به قطع رابطه با ارمنستان اقدام کنیم که اونا هم مثل اسرائیل خاک آذربایجان رو اشغال کردند و متاسفانه حتی مردم ما از این خبر ندارند

    • ابفذثلقق:

      نوکرم …….

    • mohsen:

      فعلاً پاتوق فعالیتهای کثیف ضد ایرانیه اسرائیل در جمهوری جعلی علی اف دیکتاتورِه.با گقتن دموکرات کا رو بسیار خندوندی .عوامل علی اف در فضای مجازی پخش شدن تا با تلاش حقیرانه خود از این حکومت لجن دفاع کنن.خیلی حوشت میاد شما هم برو پیش علی اف لنگ و رون دخترهاشون رو تو این مراسم بی شرفی زاغ بزن

      • جمشید:

        افرین اقا محسن ممنون

  74. مریم:

    بابا چی کار به بقیه دارین ؟؟
    کلاه خودتون رو بچسبید که یه وقت باد نبره
    اینقدر هم پا تو کفش این خارجی ها نکنید !!

  75. nader:

    یلدا
    مطلب جالب وساده ای طرح کردید………….

  76. یلدا:

    عزیزان خودتونو ناراحت نکنید خوشکل خودتون هستید با همون مانتو شلوار .اینا رو ولشون کنید مهم شمایید

  77. رادنا:

    هرکسی یه نوع رفتاری داره ولی خاک بر سر اون دختری که خودشو وسیله ی لذت مردا میکن

  78. امید:

    بابا یه جوری گفت مسابقه دختر برهنه گفتم الان اونجا “میس نیود” برگزار کردن

  79. علی:

    دوست ندارم

  80. moji:

    به من ربطی نداره-هرکسی برای خودشاهدافی داره وبه دنبال ان ارزشهایی هم دارد-ما اهدافمان معنویست وبخاطر هدفمان ارزشهایمان هم مطابق بادین ومذهب است-زیرا اعتقاد داریم که اخرتی هم هست ودرانجا مزدمان رادریافت میکنیم-اما افرادی که اهداف دنیایی دارند وبه غرایزوشهوات اهمیت میدن خب طبیعتا اینها برایشان ارزش بوده وبه هیچ قیمتی دست از ارزشهایشان بر نمیدارند-خداوند هم اینها را ازاد میگذارد تا در همین دنیا به اهدافشان برسند ودر عوض اخرتی نخواهند داشت ————– پس لطفا درامور زندگی دیگران(غیر مسلمین) دخالت نکنیم اگه اعتقاد به وجود خدا داریم-اونها این حق رو دارن که هر کاری که میخوان انجام بدن

  81. مهدی:

    صاحب ای مقاله رو به من بدن…

  82. رسول:

    سلام
    این چه مزخرفی می باشد
    حالا ما هم بگیم گلشیفته فراهانی یک فحشای به تمام عیال باید خوب است

  83. پينار:

    بازم خوبه با انتخابه خودشون این کارارو میکنن مثل ایرانیا نیستن که زن و دختراشون پنهانی و مخفیانه میرن تو کشورهای عربی به حراج گذاشته میشن همین برنامه مسابقه رقص خردادیان تو انتالیا چه افتضاحی به بار میارن یادمون نره اونجا هم مسجد هست هم دیسکو زنای خیابانیه مشهد و قم به اندازه نصف جمعیت اذربایجانه شمالیه انصاف هم خوب چیزیه

  84. حامد:

    چی شد از نظرمون خوشتون نیومد چون که واقعیت رو گفتیم

    • ج:

      حامد با کی کار داری؟!!!!!:-) زنگ خونه بغلیو بزن

  85. فلانی:

    واقعا مسخرست
    فرزانه خانم مثل اینکه شما هم بدت نمیاد.برو. اول میشى

  86. نام شما...:

    واسه شرکت تو این مسابقه ها کلی دختر داوطلب میشن از بین چندین هزار نفر تو هر کشور یه نماینده میفرستن الکی نیست هرکی خواست بره .دوستان اگه ایران دولتش بزاره دخترای زیادی داوطلب میسن نمونش عکسای قیسبوکو بزن کم مونده … وافعا واسم سئواله اینا ننه بابا ندارن

  87. فرزانه:

    حق با علی رضاست

  88. قاسم ش:

    سلام.علیرضا این دیگه چه تفکریه که تو داری.اولن با این کار هم ممکنه ک مردمو به گناه بندازن.هم اینکه مگه تویلست که هذ کی هر جور دوست داشت بگرده.مملکتشون بی صاحبه?اونجوری با حیوونا هیچ فرقی ندارن.دین نداشته باشن به درک.ولی بالاخره معنی خوبو بدو که تشخیس میدن.خاک عالم بر سرشون.از سگ کمترن.اینجور ادمارو باید با ۱خر برهنه کنن بندازن تو۱ اتاق که خره از خجالتشون در بیاد.لیاقتشون همینه عوضیا.

  89. محمد:

    از رسول خدا صلی الله علیه واله وسلم : علمی که سود ندهد انفاق نکنید

  90. mahsa:

    سلام دوستان چارلی چاپلین در وصیت نامش به دخترش مینویسه

  91. سارا:

    مزخرفه

  92. مهدی:

    خیلی جالبه خوبه این جا هم برگزار شه شما ها چرا هنوز از اصل خبر باخبر نشدین والبته هنوز اتفاق نیفتاده جو گیر میشین … دیگه یواش یواش امام زمان میخواد ظهور کنه..

  93. nima:

    آقای علیزاد
    حدود نود سال پیش که توی ایران دانشگاه نبود ایرانیان برای تحصیل به دانشگاههای ترکیه مر رفتند
    در ضمن بعضی ها واقعا افکار مرتجعی دارند الان مسابقات دختر شایسته توی پاکستان بغل دست طالبان برگزار می شه
    وای به حال ما که به چه چیزهائی فکر می کنیم

    • نرگس*:

      عزیز من چه ربطی داره اون بی کفایتیه سردمداران حکومت بود که سقوط ماهم از دوران قاجار بی کفایت شروع شد پس منم بگم اون زمانی که تو ایران نظامیه بود ترکیه کجای نقشه دنیا بود؟البته من با حرف عایزاد موافق نیستما…از هر حرفی هم که بوی راشیسم بده بدم میاد کلا میگم چیزی رو میخواید ثابت کنید منطق درست بیارید.

      • asadi:

        نرگس خانم عزیز
        زیاد تند میری. یا تاریخ نخواندی یا اینکه نژاد پرست هستی یا اینکه ببخش نفهم..ترکها بزرگترن امپراتوری تاریخ بشر را بوجودآورده و نزدیک ۹۰۰ سال بر جهان حکومت کردند(امپراطوری عثمانی)آنوقت شما میگی ترکیه کجای نقشه دنیا بودو…
        مرگ بر این نادانی و جهالت و تعصب کور که ما ایرانیها را گرفتار خودش کرده.

        • mohsen:

          پان تورک جان تو راست می گی.جمهوری قاشق چنگالی جعلی آذربایجان که سالها در بردگی شوروی بود اینک نیز خاکش رو به ر احتی به ارمنستان هدیه داده و به جای تلاش برای پس گرفتن آن ،اقدام به لخت کردن دخترهاش در چنین برنامه هایی می کنه.پان تورک ها عقده دیده شدن دارند و مدام چرند می گن.

        • فزرزین:

          بر کدوم جهان لابد بریتا نیا مرده بود که ترک۹۰۰سال بر جهان حکومت کردوووکدوم جهان لابد مریخ رو میگی بیچاره بانترک….اگر ایران رو در نظر نگیری اروبا رو در نظر نگیری قاره امریکا قاره ی افریقا قاره ی سترالیا بخش بیشتر اسیا …خداییش کجا حکومت به چند کشور کوچک عربی میشه حکومت به جهان بد بخت خر ترکی دیگه خری

        • جمشید خرم دین:

          اقای asadi ایران قاره ی امریکا قاره ی اروبا قاره ی افریقا قاره ی استرالیابخش بزرگ اسیا مثا چین هند زابن کره و…..جزوه جهان محسوب میشن وهرگز تحت سلطه ترک نبودن چرا این قدر چرت بیخود حرف میزنی شعور نداری بانترک بی شعور شما ترک ها فقط ادعای بیخودی دارین اصلا عرضه ندارین اگر داشتین بعد۳۰سال قره باغ رو میگرفتین البته در نسل کشی وجنایت از مردم بی دفاع ارمنی که دنیا اون رو به رسمیت شناخته کاملا استاد هستین خواهشا از خریت در بیاین یا حداقل از خاک کوروش گمشید بیرون

        • جمشید خرم دین:

          اقای asadi ایران قاره ی امریکا قاره ی اروبا قاره ی افریقا قاره ی استرالیابخش بزرگ اسیا مثا چین هند زابن کره و…..جزوه جهان محسوب میشن وهرگز تحت سلطه ترک نبودن چرا این قدر چرت بیخود حرف میزنی شعور نداری بانترک بی شعور شما ترک ها فقط ادعای بیخودی دارین اصلا عرضه ندارین اگر داشتین بعد۳۰سال قره باغ رو میگرفتین البته در نسل کشی وجنایت از مردم بی دفاع ارمنی که دنیا اون رو به رسمیت شناخته کاملا استاد هستین خواهشا از خریت در بیاین یا حداقل از خاک کوروش گمشید بیرون,,

        • جمشید خرم دین:

          اقای asadi ایران قاره ی امریکا قاره ی اروبا قاره ی افریقا قاره ی استرالیابخش بزرگ اسیا مثا چین هند زابن کره و…..جزوه جهان محسوب میشن وهرگز تحت سلطه ترک نبودن چرا این قدر چرت بیخود حرف میزنی شعور نداری بانترک بی شعور شما ترک ها فقط ادعای بیخودی دارین اصلا عرضه ندارین اگر داشتین بعد۳۰سال قره باغ رو میگرفتین البته در نسل کشی وجنایت از مردم بی دفاع ارمنی که دنیا اون رو به رسمیت شناخته کاملا استاد هستین خواهشا از خریت در بیاین یا حداقل از خاک کوروش گمشید بیرون,,,

      • شاهپور:

        اجی قاجار هم ترک بود دیگه

      • فرزاد:

        تو ایران نظامیه بود؟ سوریه و اردنی که بعد جنگ جهانی اول بوجود اومدن واصلا وجود خارجی نداشتن امروزه ادعای تاریخ چند هزار ساله میکنن !!! پیدا شدن اسکلتی در فاضلاب خیابان مولوی و ۷۰۰۰ ساله شدن تاریخ تهران رو به شما بانوی اریایی با صد درصد خلوص نژادی تبریک عرض میکنم ! در اکثر کتاب های تاریخ زبان پهلوی عربی نوشته شده که پادشاهان عرب در ایران از این زبان استفاده میکردن پس من بگم ساسانیان عربا بودن؟یا اسم روزبه رو سلمان فارسی کردن ….. خانوم باور کن خود کلمه پارسوا از زبان اکدیان گرفته شده خود اکدیان سامی بودن خیلی راحت میشه تاریخ همه رو زیر سوال برد … موفق باشی بانوی غیور فارس!!

        • جمشید خرم دین:

          اقای asadi ایران قاره ی امریکا قاره ی اروبا قاره ی افریقا قاره ی استرالیابخش بزرگ اسیا مثا چین هند زابن کره و…..جزوه جهان محسوب میشن وهرگز تحت سلطه ترک نبودن چرا این قدر چرت بیخود حرف میزنی شعور نداری بانترک بی شعور شما ترک ها فقط ادعای بیخودی دارین اصلا عرضه ندارین اگر داشتین بعد۳۰سال قره باغ رو میگرفتین البته در نسل کشی وجنایت از مردم بی دفاع ارمنی که دنیا اون رو به رسمیت شناخته کاملا استاد هستین خواهشا از خریت در بیاین یا حداقل از خاک کوروش گمشید بیرون,,,

          اطلاعاتت از منابغ سوراخ ترک وترکیه وعثمانی نوشتی دیگه گارداش فرزاد…باید بگم چرت ودروغ ویاوه گویی ناشیانه ترک وار بود وبدون خلاقیت که البته از ترک جز نسل کشی کاری دیگه بر نمیاد فقط وحشی هستین همین

  94. ali...:

    واقعا براشون متاسفم که دست به همچین کاری میزنند…

  95. Giselle:

    Going to put this arlicte to good use now.

  96. alireza:

    b nazare man k hich eshkali nadare man bi gheyrat nistam vali b nazare man har ensani mitune har joor k bekhad too jame,e zaher beshe b mano shoma ham hich rabti nadare dust man

    • مانی مستوفی:

      پس لطفااقای باغیرت متمدن لطفاشماره وآدرس خواهرای خوشکل وخوش اندامتووشماره مامان جونتوبده که سرفرصت خودم اوناروبگام وتمدن ناب ودرجه یک مدرن قرن۲۱رویکجانشون شماواعضای محترم خانوادت بدم..جان من دیرنکنی ها،خیلی دیرمه وبرای انتقال فرهنگ وتمدت وجریانات فرهنگی به شافت وکس خواهروننه شمابشدت عجله دارم..gonjeshk@maildata.ir

      • نرگس*:

        من با نظر علیرضا موافق نیستم ولی موافق نبودن دلیل نمیشه اینطوری بی ادبانه به طرف توهین کنی تو برو زبون خودتو جمع کن

      • بی طرف:

        آقایی که با نام مانی مسوفی اینجوری به مردوم فحش میدی بهتره خودت اینکارو برای خانواده خودت انجام بدی چون با این تربیتی که توداری مسلما خانواده توهم استحقاق تمام چیزایی که گفتی دارن

  97. مهناز:

    زنده باد اسلام

  98. بهار:

    این چه برنامه هاییه که برگزار میکنن دختر با لباس شنا هم شایستگی داره؟باز قسمت لباس محلی یا لباس شب بهتره فک کنم همه این مراحلو میرن تا به لباس شناهه برسن هه هه
    از همه تاسف بارتر اینه که این مسبقات بخواد تو کشورهای اسلامی برگزار بشه.

  99. ستاره:

    سلام از همتون ممنون برای نظرای خوبتون امیدوارم دعای امام زمان پشتتون باشه خوشهالم که میبینم هنوز هم هستن کسایی که این مسایل براشون مهمه
    دوستتون دارم با غیرتا

  100. SARALOVE987:

    بیتاجان مرسی ازدفاع خوبت

  101. SARALOVE987:

    بی تمدنها به ماخانمها خیلی توهین میکنن

  102. سام:

    با سلام میشه توضیح دهید رابطه فحشا با انتخاب دختر شایسته در کجاست وچه ربطى به هم داره لطفا توضیح دهید

  103. ملیسا:

    بی تمدن ها

    • Shagor:

      Unlbaievbele how well-written and informative this was.

    • ارمین:

      اینو راست گفتی

  104. ملیسا:

    این سایت سایت استثنایی هاست.

  105. بیتا:

    سلام علی جان ممنون نظرت رو خوندم خوب بود

  106. علی:

    من یه پسری هستم که اصلا مذهبی نیستم وسجاده اب نمیکشم ولی خداییش بیتا راست میگه اگه برهنگی ارزش بود خدا چرا عقل رو به حیوونا نداد اگرهم اسلام دین بدیه اینا چرا قوانین شهرهاشون رو از روی کتاب مقدس ما میذارن و ازروی تورات خودشون که خداش با ادم کشتی میگیره و به شکل خیلی جالبی هم انسان پیروز میشه نمیذارن؟؟؟

  107. بیتا:

    واقعا مسخره س.تاسف آوره اگه بی حجابی و بی حیایی نشانه ی تمدنه حیوونا خیلی از ما متمدن ترند.اینا اصالت زن ها رو زیر سوال میبرن و جاذبه های جنسی رو به کار میگیرن تا همه چیزو از ریشه خشک کنن.کسی که علم بی حیایی دستش بگیره باید بره تو جنگل با هم نوعاش زندگی کنه وگرنه جامعه انسانی انسان و انسانیت میخواد.اون زن ارزشش همونه که زشتی هاشو به نمایش بذاره و اون مردا هم لیاقتشون اینه دیدن پست ترین عضو بدن بزرگترین تفریحشون باشه.

  108. علیزاد:

    نمردیم و معنی کشور متمدن هم رو فهمیدیم
    اولش فکر کردم میخوان از کشورهای مهد تمدن مثل چین، هند، ایران ، مصر، یونان ، روم(ایتالیا) بگند
    بعد فکر کردم شاید از کشورهای صنعتی (ژاپن،روسیه،کانادا،آمریکا،آلمان،ایتالیا،فرانسه،انگلیس)
    آخر دیدم
    قیزقیزستان ، قازقازستان،آلبانی ، قبرس ، ترکیه و …
    راستی چرا از زنان آفریقایی دعوت نمیکنند؟

    • امیر:

      با ابراز تاسف نسبت به ترویج فحشا در کشور همسایه از مهد تمدن مادر شما را دعوت خواهند

      • امیرعلی:

        چرت نگو بدبخت منحرف

    • قشقایی:

      (همون اول بگم خواهشا اینو چاپش کنید که اگه نکنید معلومه فقط نظر اونایی که دوست داشتید را چاپ کردید) در جواب شما اول میگم سلام آقای بافرهنگ میبینم خودتونو قاطی یونان و روم و چین کردید. شرمنده ولی افرادی مثل شما پاشونو از شهرشون بیرون نذاشتن و کلا از دنبا ۲ تا بیت از فردوسی حفظند، فکر میکنن آخر فرهنگ هستن.اگه میدونستید ایرانی تو دنیا چه جایگاهی داره این حرفو نمیزدید. همه ی کشورها به یه چیزی معروفن. این حرف من نیس حرفی هست که طی سالها مردم دنیا گفتن. ایتالیایی به هنرمندی،انگلیسی به مغرور بودن،چینی و ژاپنی به پر تلاشی و ترک ها به سرکش بون و زیبایی، چون به گفته ی یه تاریخ شناس فرانسوی تنها مردمانی که هیچگاه در طول تاریخ زیر سلطه نرفتن ترکها هستند. اما ایرانی ها چی ؟؟؟ به دزد بودن. میدونم ناراحت کننده هست ولی حقیقته.هر سال چند صد ایرانی را به خاطر دزدی در جای جای دنیا دستگیر میکنند.(هنر نزد ایرانیان هست وبس ـ واقعا خنده دار ترین شعاری هست که تو عمرم شنیدم ) و در آخر این مسابقه ی لخت ترین ها نیس. انتخاب دختر شابسته هس که یکی از ملاک ها هم زیبایی هست و خیلی فاکتورهای دیگه هم هست مثل مسلط بودن به چندین زبان. تواناییهای ورزشی.شرکت در کارهای خیرخواهانه و… پس امیدوام کمی فکر کنید

      • آراز:

        خوشم اومد واقعا که راست میگی هم وطن تورک و عزیز من ( یاشاسین)

      • آذربایجان:

        ( یاشاسین)

        • مهدی:

          توی کشور خودمون فحشایی روکه حتی به سینماوتلویزیون هم راه پیداکرده ونمیبینیم رفتیم چسبیدیم به ارشاد کشورهای دیگر

        • سعید:

          یک خر خر دیگر رو تایید کرد یاشاسین ا رار ار ار ار

      • ایرانی:

        آقای قشقایی خوب برا خودت میدوزی و میبری ,اولا کدام تاریخ شناس ؟دوما مگه حرف یک مورخ همیشه درسته خیلی موقع برداشت شخصیه و ممکنه غلط باشه ؟ سوما نام دانشمندان ایرانی در کرات دیگه هم ثبت شده و سازمان های فضایی بخشی های از کرات را به نام دانشمندان ایران نامگذاری کردند , ایرانی را به علم گرایی و خلاقیت میشناسند. آره شاید چند دزد ایرانی هم بره خارج ؟ همه قبایل جهان حداقل بخشی در بخشی از تاریخ خود , زیر سلطه دیگران بوده اند
        خود این امریکایی ها مدتها زیر سلطه انگلیس بوده اند , توهم نکن با این که ترکها و آذریها را دوست داریم ولی مگه همین دولت باکو چند دهه اقمار شوروی نبود . اتفاقا ترک های غیور ایران متنفرند از دولت باکو چون آنها را بی غیرت میدانند.

        • ولی پور:

          آقای ایرانی عزیز
          مشکل ما ایرانیها اینه که دیگران برای ما تاریخ جعلی، هویت جعلی،و…نوشته و درست کردند مثل یک بادکنک بادمان زدند و الکی بزرگ شدیم. ما فکر میکنیم ایرانی از همه سرترهو…آنروز در روزنامه خوندم نوشته بودند پیتزا را هم ایرانیها درست کردندو…
          ما ایرانیها تا دچار این توهمات و درگیر غرور و تعصب کاذب هستیم هیچوقت واقعیتها را درک نخواهیم کرد و خودمان را برتر از دیگران خواهیم دانست در حالی که چیزی نداریم و همیشه در طول تاریخ نوکر دیگران بوده و هستیم.
          مسائل باکو هم به شما ربطی نداره. در حالیکه ما میدانیم حرفهای شما از روی حسادت و…هست. زیاد دنبال این و آن ایرادگیری نکنید سعی کنید خودتان را اصلاح کنید…

          • منصور:

            تو قطعا ایرانی نیستی بیانت شبیه به ایرانی ها نیست اونی که نوکر توهستی بدبخت بیناموس مطمین هستم ترکی

      • شاهپور:

        اقای قشقایی که تا چند سال قبل بهترین فیلمتون جفت گیری خر تو طویله بود حالا ادم شدید فردوسی رو مثال میزنید. مروری بکنید به حال روز ایران قبل و بعد از ورود ترک بعد نظر بدید.

        • حامد:

          اسکل شما فارسای دوزاری رو ما ادم کردیم همینون مونده که یه فارس پفیوز هم واسه ما زر بزنه

          • امیرعلی:

            ما به شما می گیم ترک خر ….حالا تو چرت نگو

          • سعید:

            ترک خر تو اول خودت ادم شو مغول زلده بعد بیا برای ما چرت بگو بدبخت مغول تبار وحشی گارداش ار ار ار ار ار ار ار ار ار ار رار صدات اینجوریه دیگه نه

        • حامد:

          فارس اسکل شما رو ما ادم کردیم اومدی واسه ما زر میزنی ؟!!! ای خدا از دست اینا، اینا رو اتاترک هم نتونست ادم کنه

          • سعید:

            ترک خر تو اول خودت ادم شو مغول زلده بعد بیا برای ما چرت بگو بدبخت مغول تبار وحشی گارداش ار ار ار ار ار ار ار ار ار ار رار صدات اینجوریه دیگه نه .

          • سعید:

            ترک خر تو اول خودت ادم شو مغول زاده بعد بیا برای ما چرت بگو بدبخت مغول تبار وحشی گارداش ار ار ار ار ار ار ار ار ار ار رار صدات اینجوریه دیگه نه .اون مقع که ما تمدن داشتیم اجداد تو رو مادرشون میرفتن

          • مهران:

            خر نمی تونه تاثیری رو ادمیزاد بزاره ترک خر اتاخر بهتره اتا خر اتا ترک اتاخر اتاترک

      • سامان:

        این قشقایی بدبخت نمیدونه که ترکیه قبلا اسمش قستنطنیه بوده وجزوه روم شرقی بیچاره چرا برای خودت تاریخ سازی می کنی ومیگه هرگز زیر سلطه نبودهبیچاره شما نه به سرکشی بلکه به نسل کشی از به گناهان وبی دفاع ها معروفین بدبخت مغول وحشی گری افتخار نیس بعد خداییش من از ترک زشت تر ندیدم چون باطنشون رو میشناسم خودفروش ودروغ گو….ایرانی به معرفتش معروفه…… ترک ها به وحشی گر

      • منصور:

        قشقایی از حرفات خندم گرفت ترک به سرکشی وزیبایی معروفه زیرسلطه نرفته …بدبخت یکم مطالعه کن دهاتی …بعد میگن چرا شما میگید ترک خر اقا تقصیر خودتونه دیگه.این چه جوکی که نوشته…دخترای اروبایی مردن که ترک زیباترین باشه خداییش دخترای ایران داف های بسیار خوشگلی هستن که بهترین ترک هم به گردشون هم نمیرسه ترک سرکش نیس وحشی چون تبارش به قول دوستان مغولی هستش مثل زبانش …..برو گارداش ادم شو برو تا بهت نگیم ترک خ…

      • کامران:

        هادی ترک بودن افتخار نداره خداییش من کم ترک ندیدم که نمی گن ترک هستیم چون تصور مردم از ترک یک موجود خاصیه شرکنده نشد رک بگم…ولی خدا خر روشناخت که بهش شاخ نداد وگرنه میشدترک بهد مثل ترک دایم تو دنیا غارت ونسل کشی می کرد مثل نسل کشی ارمنی های مظلوم….خدایا ممنون از تو که به خر شاخ ندادی ممنون ممنون الهی صدهزار مرتبه شکر گه یهجمعیت ترک ها اضافه نکردی …..یاشاسین گارداش ار ار ار ار ار ار ار

      • کامران:

        هادی ترک بودن افتخار نداره خداییش من کم ترک ندیدم که نمی گن ترک هستیم چون تصور مردم از ترک یک موجود خاصیه شرکنده نشد رک بگم…ولی خدا خر روشناخت که بهش شاخ نداد وگرنه میشدترک بهد مثل ترک دایم تو دنیا غارت ونسل کشی می کرد مثل نسل کشی ارمنی های مظلوم….خدایا ممنون از تو که به خر شاخ ندادی ممنون ممنون الهی صدهزار مرتبه شکر گه یهجمعیت ترک ها اضافه نکردی …..یاشاسین گارداش ار ار ار ار ار ار ار ار

      • کامران:

        هادی ترک بودن افتخار نداره خداییش من کم ترک ندیدم که نمی گن ترک هستیم چون تصور مردم از ترک یک موجود خاصیه شرکنده نشد رک بگم…ولی خدا خر روشناخت که بهش شاخ نداد وگرنه میشدترک بهد مثل ترک دایم تو دنیا غارت ونسل کشی می کرد مثل نسل کشی ارمنی های مظلوم….خدایا ممنون از تو که به خر شاخ ندادی ممنون ممنون الهی صدهزار مرتبه شکر گه یهجمعیت ترک ها اضافه نکردی …..یاشاسین گارداش ار ار ار ار ار ار ار ار ار

      • کامران:

        هادی ترک بودن افتخار نداره خداییش من کم ترک ندیدم که نمی گن ترک هستیم چون تصور مردم از ترک یک موجود خاصیه شرکنده نشد رک بگم…ولی خدا خر روشناخت که بهش شاخ نداد وگرنه میشدترک بهد مثل ترک دایم تو دنیا غارت ونسل کشی می کرد مثل نسل کشی ارمنی های مظلوم….خدایا ممنون از تو که به خر شاخ ندادی ممنون ممنون الهی صدهزار مرتبه شکر گه یه جمعیت ترک ها اضافه نکردی …..یاشاسین گارداش ار ار ار ار ار ار ار ار ار

      • کامران:

        هادی ترک بودن افتخار نداره خداییش من کم ترک ندیدم که نمی گن ترک هستیم چون تصور مردم از ترک یک موجود خاصیه شرکنده نشد رک بگم…ولی خدا خر روشناخت که بهش شاخ نداد وگرنه میشدترک و مثل ترک دایم تو دنیا غارت ونسل کشی می کرد مثل نسل کشی ارمنی های مظلوم….خدایا ممنون از تو که به خر شاخ ندادی ممنون ممنون الهی صدهزار مرتبه شکر گه یه جمعیت ترک ها اضافه نکردی …..یاشاسین گارداش ار ار ار ار ار ار ار ار ار

      • کامران:

        هادی ترک بودن افتخار نداره خداییش من کم ترک ندیدم که نمی گن ترک هستیم چون تصور مردم از ترک یک موجود خاصیه شرکنده نشد رک بگم…ولی خدا خر روشناخت که بهش شاخ نداد وگرنه میشدترک و مثل ترک دایم تو دنیا غارت ونسل کشی می کرد مثل نسل کشی ارمنی های مظلوم….خدایا ممنون از تو که به خر شاخ ندادی ممنون ممنون الهی صدهزار مرتبه شکر گه یه جمعیت ترک ها اضافه نکردی …..یاشاسین گارداش ار ار ار ار ار ار ار ار ار ار ار ار

      • مرددلاور:

        افرین به کامران عزیز

  109. نام شما...:

    برادر من چرا ذهن مردمو منحرف می کنی انتخاب دختر شایسته یا دختر سال زیباترین دختر عریان جهان یعنی چی؟ می خوای بنویسی بنویس هر چه می خوای بنویس خوب بد ولی به اصل وفادار باش . مثال کتابی رو که ترجمه می کنی تحریفی ترجمه نکن غلط و اشتباه دور از معنی ترجمه نکن. این کارا درست و خوب نیست نمی خوام حرفی بزنم ولی بگم بعد زندگی همش برهنگی نیست که البته تو ایران ما اصلا خبری ازش نیست. .

  110. حمید:

    فائزه خانم خوشم اومد ، واقعا راستشو بخواین اینا زنو فقط واسه امیال هوسی خودشون دوست دارن ولاغیر،قدر اسلام وارزشهاشو الان باید فهمید

  111. Faezeh:

    اصلا خوشم نیومد…با اینکه خودم دختر مذهبی نیستم..ولی اینو می دونم که اینا دارن از اندام و جسم و جنس این دختر نهایت سو استفاده رو می کنن..این چیزا تقصیر هیچ کس نیست..فقط درباره ی اون زناییه که تو این مسابقه شرکت می کنن..ببینین به چه فلاکتی رسیدن ..واقعا بی ارزش بودن خودشونو با این کارا ثابت می کنن…
    در کل به ما ربطی نداره به قول سارا.

    • nadr:

      سلام من با نظر شما موافقمواقعا نظر شما عالی بود

    • امیرعلی:

      فایزه خانم افرین به شما بانوی ایرانی ممنون

  112. سارا:

    به ما چه ربطی داره، هر کسی رو توی گور خودش می ذارن، هرکسی که دوست داره شرکت می کنه هر کسی هم که نداره نه شرکت می کنه و نه می بینه
    خلاص

    • علیزاد:

      میشه معنی امر به معروف و نهی از منکر یا افشای گناه رو به من توضیح بدی؟

      • احمد:

        مثال امر به معروف دقیقاهمین جمله ای هست که سارا به امثال جنابعالی گفته که سرتون به کار خودتون باشه و به فکر آخر و عاقبت خودتون باشید و دست از سر دیگران و فضولی تو کارشون و تحمیل عقاید خود به آنها بردارید!! مفهوم بود!!؟

    • امیرعلی:

      برو این قدر جو روشن فکری بر ندار که انگار نمی فهمی بگو می خوام خودفروش باشم نمی تونم بگم

  113. hd:

    ….

  114. علیرضا همتی:

    …..

  115. azadeh:

    مسخره…………………….

  116. مهدی:

    هدف اینا فقط اینه که زن وسیله لذت بردن مردان باشه. اندام زیبا چهره زیباو … فقط جاذبه ظاهری مهمه

    • سپیده:

      واقعا که متاسفم

    • نام شما...:

      بیان این اخبار میتونه نوعی ترویج بی شرمی باشه .دنیای بی شرم غرب بتدریج به این درجه از وقاحت رسید

  117. yasaman:

    متنوع بود

    • کاوه:

      مردم غیور و دیندار جمهوری آذربایجان !!!???
      چی میگین بابا مگه لخت میخوان بشن؟ برو بابا دله همتون خوشه یکی چرت میگه بقیه روش مانور میدن

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.