ترویج فرهنگ عفاف و حجاب با همکاری اصناف / اجرای ایده های شهروندان در تبلیغات محیطی

اردیبهشت ۱۴۰۳

در کمیسیون عفاف و حجاب شهرداری تهران مصوب شد؛

قائم مقام معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: تدوین دستورالعمل نحوه همکاری اصناف در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب با رای اعضای این کمیسیون به تصویب رسید.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، حجت الاسلام و المسلمین امرودی ضمن بیان این مطلب افزود: عملکرد و دستاوردهای سازمان زیباسازی و شرکت  ساماندهی صنایع و مشاغل شهر در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در بیست و سومین جلسه این کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت.
 
وی گفت: تدوین دستورالعمل اجرایی نحوه همکاری تمام اصناف و مشاغل در حوزه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب همچنین آیین نامه عفاف و حجاب در مراکز تجاری و فرهنگی در حیطه ماموریت های شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر به تصویب رسید.
 
حجت الاسلام والمسلمین امرودی ادامه داد: در عین حال این شرکت موظف شد تا نسبت به طراحی الگوی زعیم در بازارها( معتمدین) در اسرع وقت اقدام کند.
 
قائم مقام معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از اعلام فراخوان سازمان زیباسازی برای دریافت داستان های یک خطی شهروندان و استفاده از آن در تبلیغات محیطی خبر داد و گفت: این سازمان به زودی فراخوان جشنواره ای با موضوع داستان های تک خطی عبرت آموز، جذاب و آموزشی را به منظور بهره مندی از آنها در تبلیغات شهری را منتشر خواهد کرد.
 
کمیسیون عفاف و حجاب شهرداری تهران به همت اداره کل امور بانوان و به ریاست قائم مقام معاون امور اجتماعی و فرهنگی برگزار می گردد./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.