تساوی تیمهای فوتسال ایران و روسیه

جام جم آنلاین: دومین دیدار دوستانه‌ تیم‌های ملی فوتسال ایران و روسیه با تساوی به پایان رسید.

تیم ملی فوتسال ایران در دومین بازی تدارکاتی خود مقابل روسیه به تساوی ۳ بر ۳ دست یافت.

ملی پوشان فوتسال ایران بر خلاف بازی دیروز از همان ابتدا هجومی ظاهر شدند چرا که آمده بودند تا باخت اول را جبران کنند. البته حملات ایران بی‌جواب نماند و روسیه اولین گلش را در دقیقه ۱۴ به ثمر رساند. گل دوم روسی ها تنها سه دقیقه بعد به ثمر رسید و پس از آن بازیکنان ایران به خود آمده و اولین گل ایران را محمد طاهری به ثمر رساند. دو تیم با همین نتیجه به رختکن رفتند.

با آغاز نیمه‌ دوم، ایران برای جبران نتیجه‌ بازی هجومی ظاهر شد اما با وجود اخراج بازیکن روسی نتوانست گلی به ثمر برساند، تا این‌که گل سوم روسیه به ثمر رسید اما بلافاصله افشین کاظمی این گل را جواب داد و نتیجه ۳ بر ۲ شد.

حمله‌ ایران پس از این گل ادامه یافت تا این‌که مسعود دانشور که در نیمه اول فرصت بازی پیدا نکرده بود در دقیقه ۱۷ در یک رفت و برگشت دروازه‌ روسیه را باز کرد. در ادامه تلاش دو تیم برای رسیدن به گل بی‌ثمر بود و بازی با نتیجه ۳ بر ۳ به پایان رسید.

در این بازی محمد کشاورز به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ و همچنین علی اصغر حسن زاده با صلاح دید سرمربی تیم بازی نکردند.

عباس ترابیان رئیس کمیته فوتسال همچون روز گذشته به عنوان سرپرست تیم روی نیمکت تیم ملی نشسته بود. این در حالی است که تیم ملی در چند ماه اخیر سرپرست خود را نشناخته و در بازی‌های جام ملت‌‌های آسیا نیز مصطفی عمادی سرپرست تیم بود.

تیم ملی فوتسال ایران در بازی روز گذشته نیز با نتیجه دو بر یک نتیجه را به روسیه واگذار کرده بود. شاگردان صانعی برای حضور در جام جهانی تایلند دیدارهای دوستانه دیگری را هم برابر اوکراین، مصر و استرالیا انجام خواهند داد. (ایسنا)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.