تشریح مصادیق مجرمانه شادی بعد از گل در رسانه!/تاج:تماشاگران با بلیت الکترونیکی گم و گور شدند

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – مهدی تاج گفت گونه هایی از شادی بعد از گل که خلاف عرف باشد مصداق مجرمانه است.

به گزارش ممتاز ؛ مهدی تاج که به برنامه ورزش و مردم رفته بود دربارهٔ اینکه اعلام کرده انواعی از شادی های پس از گل ممنوع می باشند ، به تفصیل سخن گفت. او خطاب به بهرام شفیع که پرسید می خواهید بعد از گل ، بازیکنان گریه کنند گفت:« ببین آقای شفیع ما مشکلی با گل زدن و شادی بعد از گل نداریم. هر کس ، هر نوعی که دلش خواست شادی کند اما نرود چیزی را به سمت مردم حواله دهد(!) این نوع رفتارها خلاف عرف و اصلا جرم است. نمی شود که برود با دست حرکتی به سمت مردم بکند. وگرنه هرچه خواستند پشتک بزنند یا بپرند ، کسی کاری به کارشان ندارد.» تاج که همیشه عادت دارد بسیار شیرین سخن بگوید ادامه داد:« بابا یکسری از این رفتارها اصلا جرم می باشند. یعنی چه که ما به مردم توهین کنیم؟ چون حرارت و شادی بعد از گل داریم برویم هر حرکتی را رو به مردم نشان دهیم؟ معلوم است که ما با این رفتارها برخورد می کنیم .»

رئیس سازمان لیگ برتر کشور همچنین با انتقاد از خال کوبی ها گفت:« شاید این ها در قانون ممنوع نباشد اما خارج از عرف است. تازه ما می گوییم اگر هم خالکوبی دارند در سر و کله های شان یا جلوی دید نباشد.»

او دربارهٔ کم شدن تعداد تماشاگران هم گفت:« متاسفانه با این شرایط فروش بلیت های الکترونیکی ، تماشاگران ما گم و گور شدند! مردم بلد نیستند بروند بلیت اینترنتی بخرند اما چاره دیگری هم نداریم باید این را به همه آموزش بدهیم.»

او تاریخ دربی برگشت را به طور تخمینی در هفته بیست و سوم و جمعه ۲۷ دی اعلام کرد. تاج همچنین از یحیی گل محمدی خواست تا با علیرضا منصوریان هماهنگی کند و مشکل برگزاری بازی های لیگ و تیم ملی حل شود.

۴۱۴۱ 


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.