تشکیل کمیته‌ای در جبهه پیروان خط امام و رهبری برای بررسی شعار سال/جبهه به دولتمردان پیشنهاد ارائه خواهد کرد

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

نائب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: کمیته‌ای مرکب از نمایندگان ۱۵ تشکل عضو جبهه مسئول بررسی و ارائه راهکار در زمینه‌های فرهنگی و اقتصادی هستند.

“محسن کوهکن” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به شعار سال ۹۳ مبنی بر «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» اظهار داشت: جبهه پیروان خط امام و رهبری قرار گذاشته است با نمایندگان ۱۵ تشکل عضو آشنا به امور اقتصادی و فرهنگی کمیته‌ای تشکیل داده و در ‌‌نهایت پیشنهادات خود را به مسئولان مربوطه ارائه کند.  

وی با بیان اینکه وظیفه اصلی این کمیته بررسی و ارائه پیشنهاد به دولتمردان است، افزود: احزاب به طور طبیعی مسئولیت و یا اختیاری برای اجرایی کردن پیشنهادات ندارند، بلکه صرفا راهکار ارائه خواهند کرد، که تاکنون تعدادی از تشکل‌ها نمایندگان خود را معرفی کرده‌اند و از همین ابتدای سال فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.   
 

دبیرکل نمایندگان ادوار با بیان اینکه جامعه نمایندگان ادوار برنامه‌های خود را در راستای فعالیت جبهه پیروان متمرکز خواهد کرد، بیان داشت: اولویت و زیربنا فرهنگ است و به دنبال آن مسئله اقتصادی مطرح می‌شود، اما در هر دو زمینه احزاب و تشکل‌ها با توجه به علاقه و انگیزه اعتقادی برای دفاع از مبانی اسلام، فعالیت خواهند کرد.

 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.