تشییع جنازه قربانیان مسلمان حمله نژاد پرستانه در انگلستان+عکس

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

اجساد اعضای خانواده مسلمان پاکستانی که حدودا یک هفته پیش به طرز وحشیانه ای بر اثر آتش گرفتن منزلشان به دست چند نژاد پرست انگلیسی جان باخته بودند امروز تشییع شد.

به گزارش مجله شبانهممتازنیوز، دکتر ” عثمانی ” پدر خانواده به همراه دوستان، همکاران و اقوام خود که در این مراسم گرد هم آمده بودند به دنبال شش اتومبیل که اجساد اعضای خانواده وی را حمل می کرد حرکت می کرد. متاسفانه دختر کوچک او که در جریان آتش سوزی مصدوم شده و بیمارستان منتقل شده بود در برابر آسیب ها دوام نیاورده و از دنیا رفت.

شرکت مسلمانان انگلیسی در مراسم تشییع خانواده پاکستانی

چیزی در حدود ۴۰۰ نفر در این مراسم تشیع حضور داشتند و که عمده آنان از مسلمانان ساکن انگلستان و منطقه ساسکس در جنوب این کشور یعنی محل زندگی این خانواده بودند.

دکتر عثمانی که در این مراسم به زحمت شرکت کرده بود در حالی که توسط برادر و شوهر خواهرش برای ایستادن و حرکت کمک می شد صحبت های کوتاهی را برای جمعیت حاضر انجام داد. وی گفت: من از حادثه پیش آمده بسیار دلشکسته و ناراحت هستم. در چند لحظه من تمام زندگی خود را از دست دادم. ما همه روزی از جانب خدا در این دنیا خلق شدیم و روزی نیز به سوی او باز می گردیم.

شرکت مسلمانان انگلیسی در مراسم تشییع خانواده پاکستانی

سپس جنازه های اعضای این خانواده در حالی که با پارچه هایی که به آیات قرآن کریم منقوش بودند به قبرستان منتقل شده و به خاک سپرده شدند.

” شیخ محمد سالم ” مسئول جامعه اسلامی منطقه ساسکس از مسلمانان منطقه خواست که در شرایط فعلی از دکتر عثمانی حمایت کنند.

دسته گل هایی که در برابر خانه این خانواده پاکستانی قرار داده شده است

 پلیس انگلستان اعلام کرده است که همچنان در حال پیگری احتمالات و سرنخ های مختلف برای یافتن عاملین این حادثه است. اگر چه که تاکنون موفقیتی در این زمینه حاصل نشده است.

برای مشاهده مجله شبانه اینجا کلیک کنید


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.