تصاویر اینستگرام روتوش‌پذیر شد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

اینستگرامی که با ویدئوهای ۱۵ ثانیه‌ای برای فیس‌بوک شناخته می‌شود، امکان ویرایش تصاویر و جلو-عقب کردن زوم در ویدئوها را در آپشن تازهی ارائه کرد.
 
 
سرویس اشتراک ویدئو و تصاویر اینستگرام قابلیتی را برای کاربران سرویس خود که قالبا اندرویدی‌ها می باشند به وجود آورده که به موازات این آپشن‌های تازه، کاربران می‌توانند تصاویر و ویدئوهای خود را دلخواه‌تر کنند.
کاربران ویدئویی این سرویس می‌توانند تغییراتی را بر روی رکوردهای خود ایجاد کرده و نحوه زوم کردن بر روی بخشی از تصاویر که مورد نظر آن‌ها است را نیز داشته باشند.
اما همین آپشن تازه امکان روتوش تصاویر را برای کسانی که خواهان تغییراتی کوچک در عکس‌های گرفته شده می باشند نیز به ارمغان آورده است.
البته این قابلیت برای عکس‌ها تنها برای دستگاه‌های IOS ارائه شده است و اینستگرام با توجه به این پلت‌فرم درصدد است که کابران اپل را هم به سمت خود بکشاند و در قبال سرویس واین (Vine) که مختص شبکه اجتماعی توئیتر است، خودی نشان دهد.
البته از قابلیت‌هایی که اینستگرام برای کاربرانش به ارمغان آورده، این است که آن‌ها می‌توانند تا ۱۵ ثانیه ویدئویی را رکورد کنند در حالیکه این سرویس برای واین ۶ ثانیه است و علاوه بر این امکان انحصاری کردن تولیدات ویدئویی را از طریق امضای اثر در نظر گرفته است.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.