تصاویر جالب از دوچرخه تا شو

یک مبتکر ساکن مجارستان توانسته است دوچرخه تاشو جدیدی به نام SPACE ارائه کند که تنها با فشار دادن یک دکمه باز و تا می شود.

اگرچه از نظر تئوری دوچرخه های تاشو وسایل فوق العاده ای هستند اما در عمل اغلب سواری با آن راحت نیست و چرخ ها از مسیر خارج می شوند.

سیمون هوکایا مبتکر ساکن در بوداپست مجارستان معتقد است توانسته این مشکل را حل کند. او دوچرخه تاشو جدیدی به نام  SPACE ارائه کرده است که تنها با فشار دادن یک دکمه باز و تا می شود.

هدف از ساخت اسپیس، مانند دیگر دوچرخه های تاشو، ارائه یک سیستم حمل و نقل قابل استفاده در همه جا بوده است به طوریکه کاربر می تواند وقتی از اتوبوس، مترو و تراموا استفاده می کند این دوچرخه را تا کرده و با خود به این وسایل حمل و نقل عمومی ببرد و در ادامه مسیرش دوباره از دوچرخه استفاده کند.

هوکایا می گوید چرخ های ۲۰ اینچی این دوچرخه که نسبتا از هم فاصله دارند امکان حمل و نقل آسان تری را برای این دوچرخه فراهم کرده است.

سازوکار تاشونده این دوچرخه شامل یک نقطه چرخش موضعی است که چارچوب را از صفحه اصلی خارج می کند و به دو چرخ امکان می دهد به هم نزدیک شوند و یک قفل مانع از آزاد شدن تصادفی آنها می شود.

برای تا کردن این دوچرخه کاربر دکمه ای را برای آزاد سازی سازوکار تاشدن فشار می دهد و دوچرخه را تا می کند. برای باز کردن نیز همین سازوکار است همان دکمه فشار داده می شود و دو چرخ آزاد می شود دوچرخه به شکل صحیحش قرار می گیرد.

این دوچرخه در حالت تاشده ۹۱در ۶۸ در ۴۷ سانتی متی طول دارد و زمانی که دراین حالت تاشده قرار می گیرد می توان از فرمان آن برای حمل و نقل  به عنوان دسته استفاده کرد.   این دوچرخه هنوز در مرحله مفهومی است و زمان ورود آن به بازار مشخص نشده است.

داغ کن - کلوب دات کام ارسال به کلوب


Latest news from our site

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.