تصویری مسخره از مشهورترین سوپر مدل+عکس

۳ م دیماه ،

ممتازنیوز: لحظه کوتاه شدن موهای بلند یک سوپر مدل زینت بخش جلد پرتیراژترین مجله مد در دنیا

“کارلی کلوس” یکی از نامداران دنیای مد است که لحظه کوتاه شدن موهایش توسط آرایشگر معروف”گارن” روی جلد مجله “ووگ” پر تیراژترین مجله مد به تصویر کشیده شده است. این سوپر مدل ۲۰ ساله معروف سابقا موهای بلند و بلوند تیره داشت  که نهایتا تصمیم گرفت آنها را کوتاه کندو این صحنه تاریخی توسط “پاتریک دی رچیلر” با نام “لحظه کوتاه شدن” به ثبت رسیده است.

شاید مسخره به نظر برسد که این تصویر عجیب روی جلد یکی از معتبرترین مجلات دنیای مد به چشم بخورد اما این مدل به خاطر اکستنشن موهایش همواره مورد انتقاد قرار میگرفت و این موها همیشه برای وی حاشیه ساز بوده است. او یکی از مدلهای برند تجاری “ویکتوریا سکرت” است که با نام “فرشته های ویکتوریا” شناخته میشوند.

شاید او در آن لحظه بخاطر خداحافظی با موهای بلند و زیبای ۷ اینچی اش قدری ناراحت به نظر میرسد و در مصاحبه اش در این رابطه گفته است هنوز هم در گیر باید و نباید انجام این کار هستم .ا و گفته است از زمان تحصیل در پایه دوم دبستان موهایش را این اندازه کوتاه نکرده است.

او موهایش را به آرایشگری سپرد که وظیفه آرایش و پیرایش زیباترین و مشهورترین زنان جهان از دهه ۷۰ میلادی را در کارنامه دارد.

پرداد


.
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.