تعطیلی ایرانشهر به مناسبت سالگرد رحلت امام(ره) و شهادت حضرت امام موسی کاظم(ع)

۰۸خردادماه،

تماشاخانه استاد سمندریان و تماشاخانه ی شماره یک ایرانشهر روزههای ۱۴،۱۳و۱۵خرداد به مناسبت سالگرد رحلت حضرت امام(ره) وشهادت حضرت امام موسی کاظم(ع)اجرایی نخواهد داشت.

به گزارش هنرآنلاین، تالارهای نمایشی این تماشاخانه روزهای ۱۴،۱۳و۱۵ خرداد به مناسبت ایام سوگواری شهادت حضرت امام موسی کاظم(ع)، سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و قیام خونین پانزده خرداد اجرایی ندارند.

بر اساس این خبر و بعد از تاریخ مقرر از تاریخ پنجشنبه ۱۶ خرداد نمایش های “شام با دوستان” نوشته دونالد مارگولیز، به مدت زمان ۹۰ دقیقه با کارگردانی آیدا کیخایی ساعت ۱۸:۳۰ و “مرد بالشی” نوشته مارتین مک دونا، با کارگردانی مشترک آیدا کیخایی و محمد یعقوبی، به مدت زمان ۱۲۰ دقیقه، ساعت ۲۰:۳۰ در تماشاخانه شماره یک بروی صحنه می رود.

همچنین در سالن استاد حمید سمندریان نمایش”یرما” اثر “فدریکو گارسیا لورکا” با کارگردانی استاد علی رفیعی به مدت زمان ۱۲۰ دقیقه ساعت ۲۰ میزبان علاقه مندان به هنرهای نمایشی است.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سایر خبرها هنری تماشاخانه ایرانشهر می توانند به پایگاه اینترنتی ww.tamashakhaneh.ir مراجعه کرده و یا با شماره های ۸۸۸۱۴۱۱۵، ۸۸۸۱۴۱۲۵ و ۸۸۸۱۴۱۲۶ تماس بگیرند.

انتهای پیام/۵۳


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.