تغییرات تازه ثبت نام آزمون کاردانی فنی و حرفه ای و موسسات غیرانتفاعی

۲۸اردیبهشت،

تغییرات تازه ثبت نام آزمون کاردانی فنی و حرفه ای و موسسات غیرانتفاعی

تغییرات جدید ثبت نام آزمون کاردانی فنی و حرفه ای و موسسات غیرانتفاعی

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور دربارهٔ اعلام ظرفیت های تازه، تمدید مهلت ثبت نام و ویرایش اطلاعات ثبت نامی آزمون کاردانی نظام تازه دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی سال توضیح داد. 

به گزارش راسخون به نقل ازایرنا ، «حسین توکلی» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا اظهار داشت: با توجه به اعلام ظرفیت های تازه از سوی بعضی موسسات آموزش عالی، اطلاعیه مربوط به این کدرشته ها از ساعت ۱۶ امروز، ۲۸ اردیبهشت ماه بر روی پایگاه اینترنتی سازمان سنجش قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه مهلت ثبت نام داوطلبان شرکت در آزمون کاردانی دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی سال در ساعت ۲۴ فردا، ۲۹ اردیبهشت ماه به پایان می رسد به داوطلبانی که تاکنون برای شرکت در این آزمون ثبت نام نکرده اند پیشنهاد کرد اصلاحات تازه رشته های امتحانی این دوره را درنظر داشته باشند.
توکلی همچنین درمورد داوطلبانی که ثبت نام خود را انجام داده اند، گفت: این داوطلبان درصورت تمایل به انتخاب کدرشته های تازه، تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه، ۳۰ اردیبهشت ماه فرصت دارند با مراجعه به قسمت ویرایش ثبت نام در پایگاه اینترنتی سازمان سنجش، نسبت به ویرایش فرم انتخاب رشته خود اقدام کنند.
سخنگوی سازمان سنجش آمار ثبت نام کنندگان آزمون کاردانی نظام تازه فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی را تا ساعت هشت صبح امروز، ۲۸۵ هزار نفر اعلام کرد.
کارت ورود به جلسه داوطلبان آزمون کاردانی فنی و حرفه ای و غیرانتفاعی ها از ۲۲ تا ۲۴ مرداد ماه از طریق پایگاه اینترنتی اینترنتی سازمان سنجش توزیع می گردد.
آزمون ورودی دوره های کاردانی نظام تازه دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی سال روز جمعه ۲۵ مرداد ماه در حوزه های امتحانی مربوط برگزار خواهد شد.  

/۱۱۰/


اخبار راسخون / دانشگاه
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.