تغییر مالکیت ۱۰۱ میلیون اوراق بهادار در “فرابورس”

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

۱۰۱میلیون و ۲۰۰ هزار اوراق بهادار امروز در فرابورس معامله شد.

به گزارش ممتاز به نقل از گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ بر اساس گزارش ممتاز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرابورس، بیشترین حجم معاملات به نماد حق تقدم گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان با جابه جایی ۹٫۶۷ میلیون سهم تعلق گرفت و شاخص فرابورس نیز با اندکی کاهش به ۷۷۶٫۱ واحد رسید.

در سومین روز اردیبهشت ۷۰۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال سهم در ۴۴ هزار و ۸۳۹ نوبت معاملاتی داد و ستد شد که توسعه خدمات دریایی و بندری سینا و پالایش نفت لاوان به ترتیب با ۸۴ و ۷۹٫۹ میلیارد ریال بیشترین ارزش معاملات را ثبت کردند.

به دنبال بازگشایی نماد معاملاتی شرکت سیمان لار سبزوار پس از برگزاری مجمع عمومی، این نماد با محدودیت دامنه نوسان قیمت تا سقف ۵۰ درصد به بازار بازگشت و با ۹٫۷۲ درصد افزایش قیمت مواجه شد؛ پس از آن بیمه نوین، نیروسرمایه، گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان و بیمه «ما» از بیشترین رشد قیمت برخوردار شدند و بیشترین کاهش قیمت هم نصیب صنعتی مینو و مهندسی ساختمان تاسیسات راه‌آهن شد.

در بازار ابزارهای نوین مالی و در بخش اوراق با درآمد ثابت، بیشترین حجم معاملات به خرید و فروش ۳۶ هزار و ۹۹۵ برگه گواهی سپرده انصار تعلق یافت و در بازار ETF هم بیشترین حجم معامله را جابه‌جایی ۲۰۴ هزار و ۱۲۸ واحد صندوق قابل معامله سرمایه‌گذاری اطلس به خود اختصاص داد. امتیاز تسهیلات مسکن نیز به قیمت ۷۰۵ تا ۷۲۹ هزار ریال مبادله شد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.