تقابل لشکر سرخ با تیم منتخب دنیا

۲۱م اسفند ،

مروری بر بازی های هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا؛

هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از امروز برای نمایندگان فوتبالمان آغاز می گردد، بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته تیم فوتبال تراکتور سازی امشب ساعت ۱۹ به مصاف الجشین قطر می رود.

به گزارش خبرنگار ورزشیممتازنیوز، تراکتور سازی تبریز که لیگ قهرمانان آسیا را با پیروزی برابر الجزیره امارات آغاز کرد در دور دوم مرحله گروهی این رقابت ها امشب ساعت ۱۹ مهمان الجیش قطر می باشند تا یک گام دیگر در مسیر صعود بردارند.

تراکتور سازی از ساعت ۱۹ به وقت تهران، در ورزشگاه قطر به مصاف تیمی می رود که بیشتر به منتخب جهان شبیه است تا نماینده فوتبال قطر. در آن سوی میدان الجیش ، الجیشی با بازیکنان الجزایر خود ۴ تساوی برزیلی و تک ستاره هایی از سودان ، تونس، سوریه می خواهد شکست روز اول را با پیروزی در هفته دوم جبران کند، اما ارتش پر شور تبریزی هم در دوحه دست خالی نیست اگر چه تونی اولیویرا ،‌ابراهیمی را به واسطه محرومیت در اختیار ندارد اما می تواند روی تجربه و قابلیت های فنی ستار ه هایی همچون سید مهدی سید صالحی، جواد کاظمیان، دهنوی، نصرتی، اسدی و مابقی بازیکنان برای شکست دادن الجیش حساب باز کند.

تراکتور که در بازی اول با حمایت ۸۰ هوادار، آسیا را خیره کرد امشب می خواهد در غیاب هواداران پر شور خود در آسیا بدرخشد تا همه اهالی فوتبال ایران قدرت تراکتور در آسیا را باور کنند.

گفتنی است: تراکتور سازان تبریز با ۳ امتیاز و تقاضل گل مثبت دو صدر نشین است الشباب عربستان با ۳ امتیاز دررده دوم قرار دارد و تیم های الجیش قطر و الجزیره امارات بدون امتیاز سوم و چهارم می باشند.

نیش مورایوچی از ژاپن به همراه ساگارا توره و ناگس تویوکی قضاوت این دیدار را بر عهده دارند.

الرحیمی ناصر همدان حمید از عمان ناظر این بازی است

** الغرافه قطر- سپاهان اصفهان؛ زرد پوشان اصفهانی به دنبال اقتدار فوتبال ایران

در ادامه بازی های دور دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا،‌تیم فوتبال سپاهان روز چهارشنبه ساعت ۱۸ و ۴۵ دقیقه به وقت تهران میهمان الغرافه قطر است.

زردپوشان اصفهانی که در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا توانستند النصر امارات را ببرند باید روز چهارشنبه ساعت ۱۸ و ۴۵ دقیقه به مصاف الغرافه در قطر بروند.

سپاهانی ها کار سختی مقابل الغرافه در قطر دارند زیرا که این تیم قطری برای جبران شکست بازی قبلی شان و اعاده حیثیت به مصاف تیم سپاهان می روند.

شایان ذکر است الغرافه در رده پنجم لیگ ستارگان قطر با تفاضل گل صفر قرار دارد و نمی تواند حریف بسیار قدرتمندی برای سپاهان ایران باشد به هر حال باید دید طوفان زرد آسیا می تواند در قطر بار دیگر اقتدار فوتبال ایران را به رخ عربها بکشد یا نه!

گفتنی است، دیدار بازی گروه D هم مابین تیم های فوتبال النصر دبی و الاهلی برگزار می گردد.

**استقلال العین امارات؛ تقابل بهترین خط دفاع با خط حمله

تیم فوتبال استقلال در دومین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا روز چهارشنبه ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم فوتبال العین امارات می رود آبی پوشان که در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا در قطر مقابل الریان مساوی کردند این بار قصد دارند که با حضور هوادارانشان العین امارات را ببرند و صدرنشین گروه D شوند.

در آن سوی میدان هم العین امارات حریف استقلال صدرنشین لیگ امارات است العین در ۱۸ بازی ۵۹ گل زده که نشان دهنده قدرت خط حمله این تیم در امارات است در آن سوی میدان هم استقلال بهترین خط دفاع لیگ برتر را در اختیار دارد.

تقاطع بهترین خط حمله لیگ امارات با بهترین خط دفاع لیگ برتر برتر را در اختیار دارد.

تقابل بهترین خط حمله لیگ امارات بهترین خط دفاعی لیگ برتر ایران دیدنی و جذاب خواهد بود.

گفتنی است، خسرو حیدری مصدوم است و باید دید به بازی با العین امارات می رسد یا نه!

آبی پوشان از لحاظ فنی مشکلی ندارند اما از نظر مالی وضعیت نامناسبی دارند باید دید مسئولان برای انگیزه دادن به بازیکنانش مبلغی از قراردادشان را پرداخت می کنند یا نه!/آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.