تقدیرنامه آزادگان و ایثارگران از انصراف ابوترابی‌فرد

۳۰اردیبهشت،

جمعی از آزادگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس با اعلام حمایت از حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد، انصراف او از نامزدی در انتخابات یازدهم را حرکتی هوشمندانه و دلسوزانه توصیف کردند.

به گزارش حوزه احزابممتازنیوز، جمعی از آزادگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس بیانیه‌ای در اعلام حمایت از حجت‌الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد صادر کردند.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

جناب حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی

حرکت هوشمندانه و انقلابی جنابعالی بار دیگر خاطرات ایثارگری و از خود گذشتگی اسوه مقاومت و جهادگر واقعی نفس در عرصه جهاد اکبر سید آزادگان مرحوم سید‌علی‌اکبر ابوترابی را در یاد و خاطرمان زنده کرد و گرد خواب‌آلودگی را از چشمان‌مان زودود.

این حرکت انقلابی و ایثارگرایانه، الگوی خوبی شد تا همگان بدانند در مکتب دلباختگان انقلاب و اسلام جایی برای خودخواهی و خودپسندی نیست و تنها اصلی که مهم است، مصلحت عالیه نظام و اسلام است.

ما، جمعی از ایثارگران و آزادگان ضمن ثابت‌قدم بودن در اراده قلبی خویش مبتنی بر حمایت از کاندیداتوری حجت‌الاسلام ابوترابی اعلام می‌دارد تصمیم فکورانه و دلسوزانه وی از انصراف در نامزدی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را به لحاظ حفظ و استمرار پایدار گفتمان انقلاب اسلامی و در جهت استحکام آرمان‌های امام و رهبری معظم انقلاب درک کرده و با تدبیر و بصیرت می‌پذیریم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.