تقدیر از حضور احمدی نژاد در مجمع/ اظهارات الهام باعث ناراحتی دلسوزان نظام

پرویز سروری عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص حضور رئیس جمهور در جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: حضور احمدی‌نژاد در مجمع یک نقطه مثبتی در سال ۹۱ بود.

وی در ادامه افزود: حضور مسئولان در کنار هم می‌تواند برای نظام  پیام وحدت، یکپارچگی و همبستگی ملی را داشته باشد و اگرغیراز این باشد طمع دشمنان را برای تحریک اختلافات و افزایش شکاف در میان مسئولین نظام به دنبال خواهد داشت.

وی با بیان اینکه اختلاف نظر و سلیقه نباید در ساختارهای تعریف شده نظام متبلور شود، گفت: در غیر این صورت این اختلاف‌ها موجب گسست، ایجاد ناامیدی و بدبینی در میان مردم و نخبگان خواهد شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی افزود: به طور قطع اختلاف نظر و نگاه در بین مسئولین وجود خواهد داشت و اگر این موضوع بخواهد به صورت یک امر نهادینه شده موجب حضور یا عدم حضور در این ساز و کارها تعریف شده باشد چشم انداز مناسبی را نخواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد:‌ حضور رئیس جمهور در جلسه مجمع بعد از مدت‌ها در سال ۹۱ پیام خوبی را منتشر کرد.

سروری افزود:‌ این امر در کنار موفقیت‌های ما در مذاکره با ۱+۵ معنادار است و می‌تواند ظرفیت‌های ملی ما را منسجم‌تر نشان داده و در خارج از کشور پیام اقتدار، همدلی و همبستگی را منتقل کند.

نماینده مردم تهران با اشاره به اظهارات اخیر عضو جبهه پایداری در خصوص مجمع تشخیص مصلحت نظام و اعضای آن اظهار داشت: این گونه اظهارات باعث تاسف و رنجش خاطر مردم و دلسوزان نظام است.

وی با اشاره به این که مجمع تشخیص مصلحت یکی از افتخارات برای برون رفت از مشکلات نظام می‌باشد و امام (ره) به آن افتخار می‌کرد، گفت: مقام معظم رهبری این مجمع را مرکز خرد جمعی می داند.

این مجمع یک پارلمان بسیار موثر و تعیین کننده برای خروج از بن بست ها و مشکلات لاینحل برای نظام است.

سروری خاطرنشان کرد: مجمع یک ودیعه موثری بود که نظام بعد از سالها دست و پنجه نرم کردن با مشکلات با این افتخار و ظرفیت آن را تشکیل داد.

نماینده مردم تهران در ادامه افزود: علاوه بر این، مجمع یک پشتوانه مشورتی بسیار موثر برای رهبر معظم انقلاب است و جای تاسف دارد که این چنین ظرفیت ملی را مرکز بیکاره‌ها و بازنشسته‌های سیاسی عنوان می‌کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: این تحلیل که  برخی افراد برای جلوگیری از مشکلاتی که ممکن است ایجاد کنند، به مجمع راه یافته اند غیرقابل قبول است و آیا واقعاً با نگاه به ترکیب مجمع چنین برداشتی می‌شود؟

وی در ادامه افزود: آیا حدادعادل جزو کسانی است که به مرحله دوم راه یافته و به این مجمع رفته است.

سروری در پایان گفت: به نظرم این گونه اظهارنظرها غیرکارشناسی و جناحی بوده و موجب نارضایتی اقشار مختلف مردم شده است.

MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.