تقدیر از دکتر ولی الله سیف در جشنواره بانکها

۱۶ام بهمن ،

بینا- دومین جشنواره تخصصی بانک ها با حضور اعضای شورای فقهی بانک مرکزی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مسوولان استانی، مدیران عامل بانک ها و نمایندگانی از بانک مرکزی و نظام بانکی کشور برگزار شد.

به گزارش بینا، جشنواره تخصصی بانک ها با محوریت بانکداری اسلامی و با هدف حذف ربا و بهره از معاملات بانکی، حاکمیت اخلاق اسلامی، تعیین نرخ سپرده های بانکی، نرخ تسهیلات بانکی و حاشیه سود بانک ها با نرخ عادلانه با استقبال بی نظیر متخصصین،کارشناسان و علاقه مندان مواجه شد.
در آیین اختتامیه این جشنواره و در بخش تجلیل از چهره های ماندگار نظام بانکی کشور از تلاشهای جناب آقای دکتر ولی الله سیف مدیرعامل بانک کارآفرین تقدیر به عمل آمد.
در مراسم افتتاحیه دومین جشنواره تخصصی بانک ها ، دکتر محمدتقی نظرپور عضو شورای فقهی بانک مرکزی با بیان این مطلب که بانکداری اسلامی، فن، صنعت و یک مشارکت اقتصادی است و باید با در نظر گرفتن حق سپرده گذاران اجرا شود، تصریح کرد: همه هدف ما در بانکداری اسلامی اجرای بانکداری بدون ربا است، اما برای رسیدن به این هدف مهم هنوز راه های نرفته زیادی در پیش رو داریم.
دومین جشنواره تخصصی بانک ها با هدف راه اندازی نهضت سراسری فرهنگ سازی بانکداری الکترونیک از ۷تا۹بهمن ماه در ساری برگزار شد.

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.