تقدیر باشگاه پرسپولیس از AFC‌ به خاطر انتخاب کریمی و بنگر

۱۰م آذر ،

20-248.jpg

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا از مسوولان AFC‌ به خاطر انتخاب کریمی در جمع سه بازیکن برتر آسیا تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،‌ محمد رویانیان ۲۴ ساعت پیش از برگزاری مراسم انتخاب بهترین های فوتبال آسیا در سال ۲۰۱۲ با ارسال نامه ای به AFC از کنفدراسیون فوتبال آسیا تقدیر کرد.

در این نامه آمده است، قرار گرفتن کریمی در جمع سه نفر برتر و بنگر در جمع ۵ نفر برتر آسیا سبب خوشحالی ما شد. ما به نیابت از هواداران باشگاه بزرگ پرسپولیس از شما تشکر می‌کنیم. در سال‌های قبل پرسپولیس بازیکنان بزرگ دیگری مثل علی دایی، کریم باقری، حمید استیلی، مهرداد میناوند، مهدی مهدوی‌کیا و … را به فوتبال آسیا معرفی کرده و امیدوارم که این روند در سال‌های آینده هم ادامه پیدا کند و پرسپولیس بازیکنان قدرتمند دیگری به فوتبال آسیا معرفی کند.

رویانیان در ادامه این نامه ضمن ابراز علاقه برای افزایش همکاری‌های باشگاه پرسپولیس با AFC آورده است، بنا بر اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، پرسپولیس پرتماشاگرترین تیم قاره است. امیدواریم که در سال‌های آینده بازیکنان پرسپولیس باز هم بتوانند در جمع بهترین های آسیا حضور داشته باشند.

مدیرعامل پرسپولیس همچنین در نامه خود اشاره کرده که مهدی مهدوی‌کیا و علی کریمی دو بازیکن این تیم علاوه بر نقش پررنگی که از نظر فنی در پرسپولیس دارند در کارهای خیرخواهانه هم پرسپولیس را کمک کرده‌اند که این نشان از شایستگی آنها دارد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.