تقدیر بانک ملی ایران از مهدی مهدوی کیا

۱۴اردیبهشت،

بینا- طی مراسمی، بانک ملی ایران از مهدی مهدوی کیا فوتبالیست محبوب و ارزشمندکشور و بازیکن سال‌های دور این باشگاه تقدیر کرد.

به گزارش بنکر (Banker)، در این مراسم که با حضور محمدرضا حسین زاده عضو هیأت مدیره و تنی چند از مدیران امور و روسای ادارات این بانک و دکتر صدر کارشناس ورزشی و مشاور بانک برگزار شد، حسین زاده ضمن تقدیر از حضور مهدوی کیا در باشگاه بانک ملی گفت: از آن جایی که مهدوی کیا بازی حرفه‌ای‌اش را در زمین بانک ملی آغاز کرده و بانک نیز به همه مردم تعلق دارد، بنابراین مهدوی کیا به کل هم‌میهنان تعلق دارد.
وی با  اشاره به خدمات مهدوی کیا در فوتبال کشور اظهار داشت: بانک ملی ایران مهدوی کیا را از خانواده خود می‌داند و علاوه بر ایشان، بازیکنان ملی و بین‌المللی بسیاری تحویل این مرز و بوم داده است.
در بخش دیگری از این مراسم، عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران با اشاره به نگارش تاریخ باشگاه بانک ملی در کتاب وقایع‌نگاری چهار دهه فوتبال ایران گفت: اگر  چه باشگاه بانک دیگر فعال نیست اما بودجه باشگاه در تمام این مدت صرف فعالیت‌های ورزشی کارکنان شده است، به طوری که هر ساله نیز در فصل پاییز جشنواره ورزشی در تمام رشته‌های ورزشی در سطح بانک برگزار می‌شود.
در پایان، حسین‌زاده زندگی ورزشی بازیکن اخلاقی باشگاه بانک ملی را پر از نشانه‌های خوب دانست و برای وی آرزوی موفقیت کرد.
دکتر صدر نیز مهدوی کیا را به لحاظ اخلاق و دیگر جنبه‌های شخصیتی یکی از شایسته‌ترین فرزندان ایران زمین خواند و از بانک ملی و خبرگزاری ایسنا به خاطر برگزاری این مراسم تشکر کرد.
وی با اشاره به نیاز نسل جوان به الگوهای ورزشی نظیر مهدوی کیا که بیش از یک دهه در بالاترین سطح فوتبال جهان بازی کرده و سپس به کشور خود جهت ادامه فعالیت باز می‌گردد، گفت: در حوزه منابع انسانی بویژه ورزش از منابع ارزشمندی برخوردار هستیم.
مهدی مهدوی کیا نیز ضمن قدردانی از هیأت مدیره بانک ملی ایران، همچنین اولین مربی و معلم ورزش خود، از این روز به عنوان روز تاریخی برای خود نام برد.
وی گفت: همواره سعی من به عنوان یک ورزشکار ایرانی بر این بوده است که میراث‌‌دار شایسته‌ای از مکتب بانک ملی باشم و مسائل اخلاقی را مقدم‌تر از مسائل فنی بدانم.
بازیکن ارزشمند فوتبال کشورمان با تأکید بر اینکه فوتبال فراتر از یک ورزش است، ابراز امیدواری کرد جوانان و نوجوان کشور همواره کسانی را الگوی خود قرار دهند که اخلاق را سرلوحه امور خود قرار می‌دهند.
وی با تقدیر از تلاش‌های معلمان و مربیان خود در بانک ملی ایران بویژه رحیم میرآخوری اولین مربی فوتبال خود در باشگاه بانک ملی و آقای کتابفروش اولین معلم ورزش خود ابراز امیدواری کرد باشگاه بانک ملی با توجه به ظرفیت‌ها و امکانات فراوان به کار  حرفه‌ای خود ادامه دهد.
در پایان این مراسم بانک ملی ایران از مهدی مهدوی کیا بازیکن اسبق باشگاه بانک ملی و فوتبالیست ارزشمند کشور، رحیم میرآخوری از کارمندان بازنشسته این بانک و اولین مربی مهدوی‌کیا در سطح بزرگسالان باشگاه بانک ملی و کتابفروش اولین معلم ورزش وی با اعطای هدایایی تقدیر کرد.
امضای پیراهن بانک ملی توسط مهدوی‌کیا از دیگر بخش‌های این مراسم بود.


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.