تلویزیون اینترنتی اینتل امسال به بازار می آید

۲۵ام بهمن ،

 

چند سالی است که شرکت های مختلف تلاش می کنند تلویزیون را متحول کنند. اما هنوز هیچ شرکتی نتوانسته نسل تازهی از این جعبه جادویی وارد بازار کند که تحولی بزرگ در بازار تلویزیون ها به حساب آید. 
 
Intel confirms new internetbased television streaming product, 'working with entire industry' to launch this year
 
به گزارش نارنجی از انگجت گوگل مشغول برنامه ریزی و تحقیق روی آن است، شایعات بسیاری هم در دست است که اپل مشغول ساخت تلویزیون اش است و حالا امشب نوبت اینتل رسید که رسما اعلام کند با جدیت می خواهد وارد این تجارت بشود. 
 
ساعتی پیش اریک هاگرز مدیرکل اینتل تایید کرد که شرکت اش وارد تجارت تلویزیون خواهد شد. یک سرویس تلویزیون اینترنتی که روی پهنای باند کاربران فعال خواهد بود. 
این شرکت می گوید بیش از یک سال است که روی این موضوع کار می کند و بخشی تازه در اینتل تاسیس شده که اشخاص بسیاری را از شرکت های مختلف استخدام کرده است. از اپل و نت فلیکس گرفته تا گوگل، بی بی سی و… 
 
اینتل می خواهد یک پلتفرم تلویزیون اینترنتی تازه به وجود بیاورد که با سرویس های شرکت های دیگر متفاوت است. 
 
این شرکت قصد دارد یک برند تازه به وجود بیاورد و البته قرار است سخت افزار این تلویزیون را هم خود اینتل به بازار ارایه کند که احتمالا یک باکس ویژه خواهد بود. 
 
این باکس دارای یک دوربین هم هست که کار آن را هنوز به طور دقیق نمی دانیم. اما احتمالا بینندگان برنامه های تلویزیونی را تحت نظر می گیرد تا به آنها تبلیغات مناسب با سن و جنس شان نشان بدهد. برای مثال اگر تشخیص بدهد که یک نوجوان مشغول دیدن تلویزون است، تبلیغات متناسب با او را پخش خواهد کرد. 
 
آقای هاگرز می گوید آنها با تمام شرکت های بزرگ و فعال در این صنعت همکاری می کنند و تلویزیون اینتل در همین سال جاری میلادی وارد بازار خواهد شد. 

ایستنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.