تمامی پایگاه ها آماده دریافت کمک های مردمی ملایر در جشن عاطفه ها هستند

به گزارش ایرنا ˈعلی کولیوندˈ روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: علاوه بر تمامی مدارس و مساجد، ۱۰ پایگاه نیز در سطح شهرستان برای جمع آوری کمک های مردمی در جشن عاطفه ها فعال است.

وی بیان داشت: از این تعداد، هفت پایگاه در ملایر، یک پایگاه در هر یک از شهرهای جوکار، سامن و ازندریان دایر است.

وی یادآور شد: جشن عاطفه ها در این شهرستان، اواخر هفته اول مهرماه سال جاری در روزهای پنجم تا هفتم مهر، همزمان با بازگشایی مدارس برگزار می شود.

کولیوند ادامه داد: سال گذشته ۳۵۰ میلیون ریال کمک های نقدی و غیرنقدی مردم در جشن عاطفه ها جمع آور شد که پیش بینی می شود این رقم، امسال به بیش از ۷۰۰ میلیون ریال و دو برابر افزایش یابد.

وی خاطرنشان کرد: هر سال جشن عاطفه ها با هدف تامین نیازهای دانش آموزان زیر پوشش کمیته امداد و دیگر دانش آموزان نیازمند با کمک های نوع دوستانه مردم در هفته اول مهرماه برگزار می شود.

مدیر کمیته امداد ملایر افزود: در حال حاضر، یک هزارو ۶۲۰ دانش آموز و ۴۸۵ دانشجو زیر پوشش کمیته امداد این شهرستان هستند و از کمک هزینه های تحصیلی این نهاد بهره مند می شوند.

کولیوند همچنین از افزایش دو برابری جمع آوری صدقه های مال در شهریور ماه سال جاری در ملایر خبر داد و گفت: این میزان از ۱۷۰ میلیون ریال در سال گذشته به حدود ۳۰۰ میلیون ریال در مدت مشابه سال جاری رسیده است.

۷۵۲۸/۵۵۱

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.