تمدید تحریمها علیه میانمار

تمدید تحریمها علیه میانمار

کمیته دارایی سنای آمریکا به اتفاق آرا رای داد تا به منظور حفظ فشار بر کشور میانمار برای تداوم اصلاحات سیاسی و اقتصادی، تحریم‌های آمریکا علیه واردات از میانمار برای سه سال دیگر تمدید شود.

ایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز، این لایحه، قانونی را که نخستین بار در سال ۲۰۰۳ تصویب شد و در پایان ماه جاری میلادی اعتبار آن به پایان می‌رسد، بار دیگر به روزرسانی می‌کند.همچنین این لایحه حق کاخ سفید را به منظور چشم‌پوشی و یا پایان دادن به تحریم‌ها علیه میانمار به منظور پاداش دادن به این کشور به سبب اقدامات مثبت محفوظ دانسته است.

ماکس بوکوس، رئیس کمیته دارایی مجلس سنای آمریکا اظهار کرد: ما با تمدید تحریم واردات از میانمار برای سه سال دیگر به فشارهای خود بر دولت این کشور به منظور اجرای اصلاحات ادامه می‌دهیم.حامیان این لایحه امیدوارند نمایندگان سنا و مجلس نمایندگان آمریکا پیش از فرا رسیدن تعطیلات یک ماهه کنگره این لایحه را تصویب کنند.

آمریکا در سال ۲۰۰۲ پیش از اعمال تحریم‌ها علیه میانمار نزدیک به ۳۵۶ میلیون دلار کالا از این کشور وارد کرد.پس از آن در سال ۲۰۰۳ واردات آمریکا از میانمار به ۷ / ۲۷۵ میلیون دلار کاهش یافت و در سال‌های اخیر این میزان به صفر رسیده است.دولت باراک اوباما چند روز پیش از شدت تحریم‌ها علیه میانمار کاست تا به شرکت‌های آمریکایی اجازه دهد در این کشور به سرمایه‌گذاری و ارائه خدمات بپردازند.

tags

,تحریم آمریکا علیه میانمار, تحریم علیه میانمار, تحریمات میانمار, تمدید تحریمهای میانمار, درباره میانمار, دلیل تحریم میانمار, دولت میانمار, سنا آمریکا, میانمار, میانمار تحریم شد, هلوکاست میانمار, کاخ سفید, کشتار در میانمار, کشتار مسلمانان, کشور میانمار

تاریخ ۳۰ تیر      

تعداد بازدید ۱      

موضوعاتاخبار روز ایران و جهان,اخبار سیاسی

     



منتظر نظر شما هستیم !


مهدی موعود,ظهور۱۲,تصویر واقعی شیطان,دجال و فراماسونری

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.